Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Model biznesowy a strategia firmy V Konferencja SPK: „Jak porażkę przekuć w sukces” dr Agnieszka Skala Politechnika Warszawska SPIN Szkoła Przedsiębiorczości.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Model biznesowy a strategia firmy V Konferencja SPK: „Jak porażkę przekuć w sukces” dr Agnieszka Skala Politechnika Warszawska SPIN Szkoła Przedsiębiorczości."— Zapis prezentacji:

1 Model biznesowy a strategia firmy V Konferencja SPK: „Jak porażkę przekuć w sukces” dr Agnieszka Skala Politechnika Warszawska SPIN Szkoła Przedsiębiorczości

2 PRACADEMIC

3 #język

4

5

6

7 #Biznes Model vs. #Biznes Plan

8 #Duża Firma vs. #Startup

9

10 #Duża Firma Stabilność Przewidywalność Powtarzalność Planowanie Biznesowe

11 #Startup NIEstabilność NIEprzewidywalność ZMIENNOŚĆ Modelowanie Biznesowe

12 startupfirma Planowanie Biznesowe

13 Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe startupfirma

14 Modelowanie Biznesowe startupfirma Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe

15 Modelowanie Biznesowe startupfirma Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe

16 Modelowanie Biznesowe startupfirma Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe

17 Modelowanie Biznesowe startupfirma Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe

18 Modelowanie Biznesowe startupfirma Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe

19 Modelowanie Biznesowe startupfirma Modelowanie Biznesowe Planowanie Biznesowe

20 Modelowanie Biznesowe JEST strategią dla startupu

21 Modelowanie Biznesowe JEST weryfikacją założeń

22 Modelowanie Biznesowe JEST „przeplatańcem” sukcesów i porażek

23 Porażka JEST nieodłącznym elementem rozwoju startupu. Nie porażka, lecz niezgoda na nią bywa przyczyną niepowodzenia całego przedsięwzięcia.

24

25

26 dr Agnieszka Skala Życzę udanych porażek!


Pobierz ppt "Model biznesowy a strategia firmy V Konferencja SPK: „Jak porażkę przekuć w sukces” dr Agnieszka Skala Politechnika Warszawska SPIN Szkoła Przedsiębiorczości."

Podobne prezentacje


Reklamy Google