Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałUrjasz Kuczewski Został zmieniony 10 lat temu
1
Rower publiczny......dlaczego nie każdemu się udaje? inż. Rafał Muszczynko
2
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Cel budowy systemu roweru publicznego
3
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Cel budowy systemu roweru publicznego
4
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Cel budowy systemu roweru publicznego
5
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Dlatego budujemy stacje w ilości... Cel budowy systemu roweru publicznego
6
System roweru publicznego nie jest celem samym w sobie. Budujemy go gdyż... Budujemy go dla... Dlatego budujemy stacje w ilości... Dlatego lokujemy je w... Cel budowy systemu roweru publicznego
7
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego:
8
1. Wielkość systemu
9
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji
10
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji 3. Infrastruktura rowerowa
11
Podstawy sukcesu systemu roweru publicznego: 1. Wielkość systemu 2. Lokalizacje stacji 3. Infrastruktura rowerowa 4. Atrakcyjność roweru
12
Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje
13
Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje 6 możliwych relacji
14
Wielkość systemu ma znaczenie 2 możliwe relacje 12 możliwych relacji 6 możliwych relacji
15
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji
16
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 20 stacji - 380 możliwych relacji
17
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji - 2450 możliwych relacji 20 stacji - 380 możliwych relacji
18
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji - 2450 możliwych relacji 20 stacji - 380 możliwych relacji 100 stacji - 9900 możliwych relacji
19
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji - 2450 możliwych relacji 20 stacji - 380 możliwych relacji 100 stacji - 9900 możliwych relacji 200 stacji - 39800 możliwych relacji
20
Wielkość systemu ma znaczenie 10 stacji - 90 możliwych relacji 50 stacji - 2450 możliwych relacji 20 stacji - 380 możliwych relacji 100 stacji - 9900 możliwych relacji Tylko DUŻE systemy roweru publicznego mają sens ekonomiczny i transportowy. 200 stacji - 39800 możliwych relacji
21
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa.
22
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta.
23
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta. np. stacja przy sklepie zbierze jadących na zakupy i wracających ze sklepu
24
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Liczba relacji w systemie roweru miejskiego jest kluczowa. Aby tą liczbę relacji zwiększać konieczne jest umiejscowienie stacji w atrakcyjnych miejscach miasta. np. stacja przy sklepie zbierze jadących na zakupy i wracających ze sklepu ALE np. stacja umieszczona w pobliżu sklepu i poczty zbierze podróżnych udających się do lub wracających z obu tych obiektów.
25
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana:
26
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży,
27
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym,
28
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym, - można do niej szybko dotrzeć,
29
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja... Jedna stacja może służyć wielu użytkownikom w wielu podróżach, o ile jest dobrze usytuowana: - znajduje się blisko możliwie wielu źródeł i celów podróży, - znajduje się w miejscu widocznym, - można do niej szybko dotrzeć, - można z niej bezpiecznie i wygodnie pojechać do celu,
30
Stacja nie zastąpi tras rowerowych... Nawet najlepszy system roweru miejskiego nie zastąpi tras rowerowych w mieście.
31
Stacja nie zastąpi tras rowerowych...
36
Nawet najlepszy system roweru miejskiego nie zastąpi tras rowerowych w mieście. Przy braku lub słabej infrastrukturze rowerowej, budowa systemu spotęguje problemy w mieście do nieznanego wcześniej stopnia.
37
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli:
38
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka,
39
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka, - wygodna,
40
Atrakcyjność roweru... Nawet najlepszy system roweru miejskiego na pomoże, gdy jazda rowerem nie będzie atrakcyjna, czyli: - szybka, - wygodna, - bezpieczna,
41
Dlaczego w Warszawie się udało?
43
* - nie dotyczy roweru *
44
Dziękuję za uwagę inż. Rafał Muszczynko
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.