Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWera Zadroga Został zmieniony 10 lat temu
1
© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer Analytics & Customer Experince Management Solutions Professional Central & Eastern Europe
2
© 2014 IBM Corporation
7
7
9
9
10
co się wydarzyło A gdyby tak można było zobaczyć co się wydarzyło? © 2014 IBM Corporation
11
Tealeaf przechwytuje Każdego klienta Każdą interakcję za Każdym razem 11 © 2014 IBM Corporation
12
Wykrywanie „anomalii”
13
© 2014 IBM Corporation Analiza sesji – zachowań, interakcji, błędów i danych
14
© 2014 IBM Corporation Diagnoza i naprawa… … wybór „właściwych” sesji … analiza wpływu na biznes … przekazanie szczegółów do IT … optymalizacja stron/aplikacji 11 zamówień po 250 zł straconych na dzień to ponad 1 mln zł straconych przychodów na rok...
15
© 2014 IBM Corporation Odzyskiwanie strat
16
© 2014 IBM Corporation Skuteczność kampanii Optymalizacja wydatków marketingowych Konwersja Wykrywanie obszarów do poprawy Dodaj do koszyka Zamówienie Product not available Brak produktu ? Poprawa konwersji => ROI Customer Analytics = Marketing Optimization + Tealeaf 16
17
© 2014 IBM Corporation
18
Aleksander.Oleszkiewicz @pl.ibm.com Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.