Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MOBILNOŚĆ KADRY II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE MOBILNOŚĆ KADRY II LO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MOBILNOŚĆ KADRY II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE MOBILNOŚĆ KADRY II LO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE."— Zapis prezentacji:

1 MOBILNOŚĆ KADRY II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE MOBILNOŚĆ KADRY II LO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE

2 PROGRAM ERASMUS+ W II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE Nazwa beneficjenta: II LO im. R. Traugutta Wniosek nr: 2018-1-PL01-KA101-047854 Typ akcji: Akcja 1. Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej Tytuł projektu: Znajomość języków otwiera drzwi do nowej rzeczywistości Czas trwania: 24 miesiące Kwota dofinansowania: 35 095,00 Euro Kraje mobilności: Wielka Brytania Francja Niemcy

3 CELE PROJEKTU: rozwój kompetencji językowych, pogłębianie wiedzy na temat nowych i nowoczesnych metod nauczania, które sprostają oczekiwaniom ucznia XXI wieku realizującego Program IB, wzbogacenie warsztatu pracy o nowoczesne narzędzia i technologie informatyczne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem zdobytymi na kursach i szkoleniach, zapoznanie się z formami organizacji nauczania i uczenia się funkcjonującymi w innych krajach europejskich, poznanie i przekazywanie wiedzy o kulturze, obyczajach krajów UE, szerzenie postaw otwartości kulturowej, tolerancji i szacunku wobec innych narodów, kontynuacja współpracy i wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kursów i szkoleń.

4 TEACHERS OF ENGLISH COURSE – SGC-T GREAT BRITAIN LONDON Kurs przeznaczony dla nauczycieli j. angielskiego Cele kursu: Rozwój kompetencji językowych Nowe podejścia do uczenia się i nauczania Współczesne metody i techniki nauczania Efektywne planowanie lekcji Obserwacje lekcji prowadzonych przez doświadczonych nauczycieli

5 Theory and practice in English teaching GREAT BRITAIN LONDON Kurs przeznaczony dla nauczycieli j. angielskiego Cele kursu: Rozwijanie umiejętności krytycznej analizy teorii nauczania języka angielskiego Rozwijanie umiejętności ewaluacji współczesnych trendów w nauczaniu w kontekście własnej pracy Dostęp do zasobów i materiałów dydaktycznych i praktycznych

6 Content and Language Integrated Learning GREAT BRITAIN SCARBOGROUGH Kurs przeznaczony dla nauczycieli różnych przedmiotów – z naszego Liceum kurs wybrały nauczycielki matematyki, chemii, historii i języka polskiego Cele kursu: Rozwijanie kompetencji językowych w zakresie j. angielskiego poprzez poznawanie zasad metody zintegrowanego kształcenia przedmiotowo - językowego Wsparcie nauczycieli w tworzeniu lekcji w oparciu o zasady CLIL Rozwijanie umiejętności efektywnego wykorzystania kombinacji nauki języka z równoczesną nauką konkretnego przedmiotu Obserwacje lekcji prowadzonych metodą CLIL

7 Sprache & Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache NIEMCY LINDAU Kurs przeznaczony dla nauczycieli j. niemieckiego Cele kursu: Rozwijanie kompetencji językowych Zapoznanie z najnowszymi podejściami i metodami nauczania języka niemieckiego Opanowanie strategii wyzwań w nauczaniu języka obcego w XXI wieku Źródła informacji na temat zmian i wydarzeń w nauczaniu j. niemieckiego

8 Cours pour les professeurs de français langue étrangère FRANCJA NICEA Kurs przeznaczony dla nauczycieli języka francuskiego Cele kursu: Poszerzenie wiedzy na temat języka, kultury, sytuacji społecznej i ekonomicznej Francji w dzisiejszych czasach Zapoznanie z najnowszą metodologią, technikami i narzędziami wspierającymi nauczanie języków obcych Refleksje i wnioski wynikające ze specyfiki nauczania języka francuskiego

9 ERASMUS+ to nie tylko nauka, ale również: Obcowanie z żywym językiem i życiem codziennym:

10 ERASMUS+ to nie tylko nauka, ale również: Spotkania z nauczycielami z całego świata:

11 ERASMUS+ to nie tylko nauka, ale również: Kultura, rozrywka i zabytki:

12 PODSUMOWANIE MOBILNOŚCI Dzięki udziałowi w projekcie Erasmus+ mogliśmy: rozwinąć umiejętności językowe w zakresie j. angielskiego pozwalające na swobodną komunikację i przekazywanie wiedzy z poszczególnych przedmiotów Poszerzyć znajomość języków obcych oraz kultury, sztuki i obyczajów krajów docelowych pogłębić wiedzę na temat nowych i nowoczesnych metod nauczania, które sprostają oczekiwaniom ambitnego ucznia XXI wieku realizującego Program IB wzbogacić warsztat pracy o nowoczesne narzędzia i technologie informatyczne zapoznać się z formami organizacji nauczania i uczenia się funkcjonującymi w innych krajach

13 PODSUMOWANIE MOBILNOŚCI Dzięki udziałowi w projekcie Erasmus+ możemy: dzielić się wiedzą i doświadczeniem zdobytymi na kursach i szkoleniach wspierać grono pedagogiczne w rozwoju własnych kompetencji zawodowych wiarygodnie przekazywać wiedzę o kulturze i obyczajach krajów UE szerzyć postawy otwartości kulturowej, tolerancji i szacunku wobec innych narodów kontynuować współpracę i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami kursów i szkoleń

14 WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT ZASAD UCZESTNICTWA W PROGRAMIE ERASMUS+ NA STRONACH:  https://erasmusplus.org.pl https://erasmusplus.org.pl  https://www.frse.org.pl/program/erasmus-plus/ https://www.frse.org.pl/program/erasmus-plus/  https://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus_en https://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus_en

15 PREZENTACJĘ PRZYGOTOWAŁA: AGNIESZKA BEDNAREK UCZESTNICZKA MOBILNOŚCI II LO IM. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE


Pobierz ppt "MOBILNOŚĆ KADRY II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE MOBILNOŚĆ KADRY II LO IM. R. TRAUGUTTA W CZĘSTOCHOWIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google