Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Rewolucja nabiera tempa
Przemiany na rynku napojów, soków i wód Monika Dyrda, Client Director, Nielsen Polska
2
Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania
3
Trendy i innowacje
4
Trendy sterujące rozwojem branży
Zdrowie wygoda bycie „fit” MODA Trendy i innowacje Lokalność i rzemieślnicze marki ekologia
5
Większa skłonność do nowości
10 LAT TEMU DZIŚ Źródło: „Shopper Trends” 2008 i 2018, Nielsen
6
jest zielona mleczna droga 12% 18% Mleko roślinne
Mleko roślinne, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 12% 18% Mleko roślinne
7
SOK TO OWOC! SOK Z OWOCÓW? 76% 178% smoothies
Soki typu smoothie, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 76% 178% smoothies
8
bez podchmielenia Piwo! 165% 63% PIWO 0%
Piwo bezalkoholowe*, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 165% 63% PIWO 0% *tylko produkty markowe
9
Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania
10
Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania
11
Układ napojowy Cała Polska, Sprzedaż wartościowa i zmiana MAT July’19 vs rok wcześniej
12
Planety i satelity Mleko Soki, nektary, napoje Smoothie Piwo 0% Woda
Napoje gazowane Piwo „Mleko” roślinne
13
Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania
14
wyzwania
15
wyzwania
18
Cała Polska, Sprzedaż wolumenowa
20
>3,5 MILIARDA sztuk plastikowych butelek rocznie: woda + napoje gazowane *cała Polska, badanie Panelu handlu detalicznego, sprzedaż w sztukach butelek typu PET, sierpień 2018-lipiec 2019; kategoria wody butelkowanej i napojów gazowanych
23
Raport nt. rynku napojów bezalkoholowych w Polsce:
Więcej informacji w broszurze dostępnej w materiałach konferencyjnych Monika Dyrda
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.