Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rewolucja nabiera tempa

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rewolucja nabiera tempa"— Zapis prezentacji:

1 Rewolucja nabiera tempa
Przemiany na rynku napojów, soków i wód Monika Dyrda, Client Director, Nielsen Polska

2 Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

3 Trendy i innowacje

4 Trendy sterujące rozwojem branży
Zdrowie wygoda bycie „fit” MODA Trendy i innowacje Lokalność i rzemieślnicze marki ekologia

5 Większa skłonność do nowości
10 LAT TEMU DZIŚ Źródło: „Shopper Trends” 2008 i 2018, Nielsen

6 jest zielona mleczna droga 12% 18% Mleko roślinne
Mleko roślinne, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 12% 18% Mleko roślinne

7 SOK TO OWOC! SOK Z OWOCÓW? 76% 178% smoothies
Soki typu smoothie, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 76% 178% smoothies

8 bez podchmielenia Piwo! 165% 63% PIWO 0%
Piwo bezalkoholowe*, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa 165% 63% PIWO 0% *tylko produkty markowe

9 Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

10 Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

11 Układ napojowy Cała Polska, Sprzedaż wartościowa i zmiana MAT July’19 vs rok wcześniej

12 Planety i satelity Mleko Soki, nektary, napoje Smoothie Piwo 0% Woda
Napoje gazowane Piwo „Mleko” roślinne

13 Trendy i innowacje Układ kategorii wyzwania

14 wyzwania

15 wyzwania

16

17

18 Cała Polska, Sprzedaż wolumenowa

19

20 >3,5 MILIARDA sztuk plastikowych butelek rocznie: woda + napoje gazowane *cała Polska, badanie Panelu handlu detalicznego, sprzedaż w sztukach butelek typu PET, sierpień 2018-lipiec 2019; kategoria wody butelkowanej i napojów gazowanych

21

22

23 Raport nt. rynku napojów bezalkoholowych w Polsce:
Więcej informacji w broszurze dostępnej w materiałach konferencyjnych Monika Dyrda


Pobierz ppt "Rewolucja nabiera tempa"

Podobne prezentacje


Reklamy Google