Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SZACUNEK+ZUFANIE.  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SZACUNEK+ZUFANIE.  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod."— Zapis prezentacji:

1 SZACUNEK+ZUFANIE

2

3  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod pracy, które rozwijają potencjał i zainteresowania uczniów.  Pragniemy kształtować ludzi pewnych siebie i umiejących radzić sobie we współczesnym świecie.  Tutoring pozwala na indywidualną pracę z uczniem, poszukiwanie rozwiązań i praktyczne zastosowanie wiedzy zdobytej na zajęciach.

4

5 Przez okres 5 miesięcy 22 osoby miały okazję i przyjemność „przetestować na sobie” narzędzia tutorskie.

6  rozwijać pasje i zainteresowania,  wzmacniać mocne strony,  zastanawiać się nad ścieżkami własnego rozwoju,  przełamywać własne ograniczenia,  odkrywać swój potencjał,  wyznaczać sobie cele i je realizować.

7

8  TUTORING to metoda pracy, w której uczeń (TUTIK) ma czas na systematyczne, indywidualne rozmowy z wybranym przez siebie TUTOREM,  spotkania odbywają się co najmniej raz na dwa tygodnie i trwają około godziny,  TUTORZY posiadają swoje wizytówki na stronie szkoły, gdzie przyszli TUTIKOWIE mogą wybrać swojego mistrza,  TUTIK pracuje indywidualnie nad wybranym przez siebie obszarem lub tematem, który go interesuje.

9

10  kontrakt,  tabela wartości,  metaplan,  sklep talentów,  mowa pogrzebowa,  pogadanka o wartościach, docenianiu życia codziennego,  klepsydra,  filmy edukacyjne,  pytania coachingowe,  lista talentów wg. Gallupa,  rozmowa,  wyjścia poza mury szkoły.

11  MARCIN MARCIN  WERONIKA  OLIWIA  NATALIA

12  Zbudowanie więzi miedzy tutorem, a tutikiem.  Wzrost samooceny, zarówno u tutika, jak i tutora.  Nabycie doświadczenia w pracy tutora.  Rozwój potencjału ucznia.  Odkrycie mocnych i słabych stron.  Rozwinięcie umiejętności dążenia do osiągnięcia zamierzonych celów.  Samodyscyplina.

13  Kontynuowanie procesu wprowadzania tutoringu w szkole.  Poszukiwanie inspiracji i innowacyjnych narzędzi tutorskich.  Upowszechnianie tutoringu w środowisku lokalnym.

14 PAULINA ELIKS


Pobierz ppt "SZACUNEK+ZUFANIE.  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod."

Podobne prezentacje


Reklamy Google