Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej"— Zapis prezentacji:

1 Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Potencjał turystyki medycznej na przykładzie USA (Program dla Polski Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej

2 MAPA INTERESARIUSZY TURYSTYKI MEDYCZNEJ (MODEL)
PACJENT LEKARZ KLINIKA MIEJSCE KRAJ PODMIOTY MEDYCZNE REGION MIASTO MINISTERSTWO AGENCJA RZĄDOWA SAMORZĄD ROT FIRMY BRANŻOWE EKSPERCI G FSDFSDFS PODMIOTY WSPARCIE PROJEKTY WYDARZENIA ORGANIZACJA OBSŁUGA INTEGRACJA REALIZACJA ZADAŃ PROMOCJA TURYSTYCZNA KRAJU ROZWÓJ REGIONU PROMOCJA TURYSTYCZNA REGIONU OBSŁUGA MARKETINGOWA I TURSYTYCZNA WYDARZENIA BADANIA EKSPETYZY INTERESY Źródło: IBiRTM

3 Reportaż (skrót) – emitowanego na antenie Telewizja Polvision 7 listopada 2018 r.

4 Biały Klaster Podbeskidzki
Centrum Trivita – rehabilitacja neurologiczna Centrum Okulus – okulistyka Szpital św. Łukasza – leczenie szpitalne Dr Sirek MedCosmetic – chirurgia plastyczna Poliklinika „Pod Szyndzielnią” – stomatologia PAKS– kardiochirurgia Uzdrowisko Ustroń – rehabilitacja uzdrowiskowa

5 Wywiad

6 Materiały prasowe po misjach
Dodatkowo: audycja radiowa, posty w social mediach, newsy w popularnych portalch.

7 Program Go to Brand Program: promocja polskich usług prozdrowotnych
Lata: Rynki: Rosja, Ukraina, Norwegia, USA, ZEA Operator: Polska Organizacja Turystyczna Narzędzia: targi, misje zagraniczne, katalog, internet.

8

9

10 Polacy mieszkający w USA jako źródło pacjentów zagranicznych
ponad 9 mln osób pochodzenia polskiego 8 największa grupa etniczna w kraju największa grupa imigrantów z Europy pochodzenia słowiańskiego $61,000 średni dochód na rodzinę - dane z 2011 roku Ok. 800,000 osób używających codziennie języka polskiego ok. 350,000 osób podróżujących każdego roku do Polski z USA* Główne obszary emigracji z Polski: woj. Podlaskie, woj. Małopolskie, woj. Lubelskie, woj. Podkarpackie, woj. Śląskie** * Dane szacunkowe na podstawie informacji z LOT, Lufthansa, SAS, Swiss, United Airlines ** Dane szacunkowe na podstawie informacji lokalnych z USA Źródło: Ingressus.us

11

12 Ile trzeba zainwestować?
PAKIET 1 Grupa docelowa: wiek 35-70 - 2 główne stacje radiowe obejmujące swoim zasięgiem całą metropolię Chicago. Ilość reklam: ok. 60 przez 4 tygodnie w każdej stacji. Reklama: długość 30 sekund Bonusy: wywiad radiowy w każdej stacji ok. 6 min. Lokalna prasa (Chicago): odpowiedni mix – 1 wydawnictwo Suma: ok. $3, (ok. 13 tys. zł) – 4 tygodnie (cena uwzględnia podatek oraz prowizję agencyjną, cena nie uwzględnia kosztów produkcji reklam) Źródło: Ingressus.us

13 Suma: ok. $6,700.00 (25 tys. zł) – 4 tygodnie
PAKIET 2 Grupa docelowa: wiek 35-70 - 2 główne stacje radiowe obejmujące swoim zasięgiem całą metropolię Chicago. Ilość reklam: 72 (stacja 1) + 60 (stacja 2) przez 4 tygodnie w każdej stacji - długość 30 sekund Bonusy: wywiad radiowy w każdej stacji ok. 6 min. - Lokalna stacja telewizyjna – Chicago – reklama 30 sek. (1 dziennie / dni robocze / serwis info) Lokalna prasa (Chicago + NY): odpowiedni mix – 3 wydawnictwa Suma: ok. $6, (25 tys. zł) – 4 tygodnie (cena uwzględnia podatek oraz prowizję agencyjną, cena nie uwzględnia kosztów produkcji reklam) Źródło: Ingressus.us

14 Suma: ok. $10,000.00 – 4 tygodnie PAKIET 3 Grupa docelowa: wiek 35-70
- 3 główne stacje radiowe obejmujące swoim zasięgiem całą metropolię Chicago. Ilość reklam: 72 (stacja 1) + 72 (stacja 2) + 80 (stacja 3) przez 4 tygodnie w każdej stacji - długość 30 sekund Bonusy: wywiad radiowy w dwóch stacjach ok. 6 min. - Lokalna stacja telewizyjna – Chicago – reklama 30 sek. Kanał telewizyjny dostępny przez satelitę (zasięg całe USA) reklama 30 sek. Lokalna prasa (Chicago + NY): odpowiedni mix – 3 wydawnictwa Suma: ok. $10, – 4 tygodnie (cena uwzględnia podatek oraz prowizję agencyjną, cena nie uwzględnia kosztów produkcji reklam) Tomasz Popławski tel Po więcej informacji prosimy o kontakt:

15 MAPA INTERESARIUSZY TURYSTYKI MEDYCZNEJ (MODEL)
PACJENT LEKARZ KLINIKA MIEJSCE KRAJ PODMIOTY MEDYCZNE REGION MIASTO MINISTERSTWO AGENCJA RZĄDOWA SAMORZĄD ROT FIRMY BRANŻOWE EKSPERCI G FSDFSDFS PODMIOTY WSPARCIE PROJEKTY WYDARZENIA ORGANIZACJA OBSŁUGA INTEGRACJA REALIZACJA ZADAŃ PROMOCJA TURYSTYCZNA KRAJU ROZWÓJ REGIONU PROMOCJA TURYSTYCZNA REGIONU OBSŁUGA MARKETINGOWA I TURSYTYCZNA WYDARZENIA BADANIA EKSPETYZY INTERESY Źródło: IBiRTM

16 Kolejne działania Projekt POT / Misje ZEA - Warszawa (27-30.listopad) Ukraina - Pomorskie (10-14 grudzień) 2019 USA – (kwiecień), ZEA –(maj), Targi Berlin (kwiecień), Dubaj (kwiecień). Kongres Turystyki Medycznej – październik, 2020 EXPO 2020

17 Dziękuję za uwagę Mariusz Arent arent@ibirtm.pl tel. 509-955-177


Pobierz ppt "Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google