Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony."— Zapis prezentacji:

1 REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska

2 Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi: ■ strony rezultatów wyszukiwarki, ■ baner, reklamy multimedialne, ■ reklamy serwisów społecznościowych, ■ interstitial, ■ ogłoszenia reklamowe w Internecie, ■ sieci reklamowe ■ e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

3 Historia reklamy internetowej ■W październiku 1994 roku w Sieci pojawił się pierwszy baner reklamowy. Mienił się kolorami, ale nie raził w oczy tak jak wszystkie obecne banery, tylko wzbudzał zainteresowanie. Pojawił się on na stronach magazynu HotWired i promował siedem muzeów, sponsorowane przez amerykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne AT&T. Okazał się wielkim sukcesem – kliknęły w niego aż 44% osób, które go zauważyły.

4

5 Korzyści reklamy internetowej ■Największą korzyścią reklamy internetowej jest możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym. ■Inną zaletą jest skuteczność inwestycji reklamodawcy. Reklama internetowa pozwala na dostosowanie reklam do zawartości stron internetowych. Na przykład AdWords, Yahoo! Search Marketing, Google AdSense umożliwiają umieszczanie reklam na odpowiednich stronach internetowych lub obok wyników wyszukiwania słów kluczowych.

6 Dochód z reklam ■ sprzedaż na podstawie liczby odsłon (na określony czas, np. na dzień lub tydzień oraz na konkretną liczbę odsłon) ■sprzedaż na podstawie rozliczeń za konkretne działania konsumenta (opłata za kliknięcie w reklamę lub wykonanie określonego działania w serwisie, np. podanie danych kontaktowych) ■model łączący dwa powyższe sposoby sprzedaży, w którym oferowana liczba odsłon jest połączona ze sprzedażą działań

7 Zagrożenia wynikające z reklamy internetowej

8

9 Reklama graficzna

10

11 Floatind ad (top layer)

12 Tapeta

13 Trick-banner

14

15 Pop-up

16 Interstitial ■całostronicowa reklama wyświetlana zanim użytkownik dotrze do pierwotnego adresu. Reklama przerywa na moment możliwość oglądania strony, zmuszając w ten sposób użytkownika do zapoznania się z treścią. ■Np. filmweb

17 E-mail marketing

18 Remarketing

19 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ :-)


Pobierz ppt "REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony."

Podobne prezentacje


Reklamy Google