Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Sprzedaż produktu lub usługi
Podtytuł
2
Wprowadzenie Krótko przedstaw siebie i swoich współpracowników.
Opisz produkty lub usługi, które Twoja firma dostarcza na wysokim poziomie. Przykład: Firma Trey Research oferuje kompleksowe rozwiązania do strategicznego planowania rynku, od globalnych raportów analizy biznesowej po ukierunkowane analizy rynkowe. Wprowadzenie
3
Określ potrzeby i wymagania klienta tak, jak je rozumiesz.
Przykład: Firma Contoso, Ltd. prowadzi badania i opracowuje kilka nowych produktów, których wejście na rynek zaplanowano na rok obrachunkowy [data]. Teraz jest czas na to, aby: zidentyfikować rynek docelowy dla tych produktów; dowiedzieć się, jak je najlepiej oznaczyć marką i pozycjonować; zidentyfikować konkurencję i przeprowadzić testy wzorcowe ich sukcesu. Ponadto warto rozważyć stałą obsługę ułatwiającą reagowanie na zmiany zachodzące na rynku. Szanse biznesowe
4
Nasze produkty i usługi
Wymień produkty lub usługi dostarczane przez Twoją firmę, które pomogą klientowi osiągnąć jego cele. Przykład: Stosując różnorodne metody badawcze, firma Trey Research może zapewnić obsługę i wsparcie w następujących obszarach: Strategie wejścia na rynek Premiera produktu i marki Dane analizy konkurencji Analiza, przegląd i monitorowanie rynku Nasze produkty i usługi
5
Koszt firmy Trey Research*
Wymień korzyści finansowe dla klienta. Porównaj koszty swojego produktu lub usługi z co najmniej jedną ofertą konkurencji. Niestandardowe usługi badawcze Koszt firmy Trey Research* Koszt Firmy A* Analiza wejścia na rynek X Testy wzorcowe dla danej branży Analiza cen i marki Prognozowanie i planowanie Subskrybowane usługi badawcze Raporty dot. rynku konsumenckiego Globalna, internetowa baza danych analizy biznesowej Porównanie kosztów * Koszt niestandardowej usługi badawczej zależy od zakresu projektu
6
Nasze mocne strony Sieć badawcza Dane globalne
Towary i usługi konsumpcyjne Towary trwałe Sprzęt elektronic-zny Służba zdrowia Artykuły spożywcze Sieć badawcza Dane globalne Testy wzorcowe Analiza marki Trendy Rynki branżowe i technologiczne Finanse Multimedia Aparatura Handel Usługi B2B Nasze mocne strony
7
Kluczowe zalety produktu lub usługi
Podsumuj najważniejsze zalety oferowane przez produkt lub usługę, które promujesz. Przykład: Inwestycja w badania rynku to inwestycja w sukces Waszego produktu! Poznaj swojego klienta Poznaj swoją konkurencję Dobre wyczucie czasu to podstawa Śledź i dostosowuj Kluczowe zalety produktu lub usługi
8
Wymień kroki, które należy podjąć, aby zamówić lub kupić Twój produkt lub usługę.
Przykład: Etapy zlecania przeprowadzenia badania firmie Trey Research: Definiowanie projektu Najpierw spotkamy się Wami, aby zdefiniować projekt. Przesłanie oferty przeprowadzenia badania Następnie prześlemy Wam ofertę do oceny. Rozpoczęcie badania Gdy oferta zostanie zatwierdzona, powołamy zespół ekspertów do przeprowadzenia badania i przeanalizowania wyników. Świadczenie długotrwałej obsługi Po dostarczeniu raportu nadal będziemy z Wami współpracować, abyście uzyskali jak najwięcej korzyści z wyników badań. Następne kroki
9
Informacje kontaktowe
Podaj informacje kontaktowe do kluczowych osób w firmie. Podaj adresy i informacje o witrynie internetowej, jeśli są potrzebne. Informacje kontaktowe
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.