Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Ramowy program studiów
I. Wprowadzenie i podstawy: Bądź innowatorem albo zgiń! Dlaczego innowacyjność? Czemu w korporacjach ciężko być innowacyjnym? Podstawowe pojęcia i definicje stosowane w programie Zasady pracy oraz zaliczenia studiów Prezentacja Końcowa Pomysłów Biznesowych Przygotowanie zaliczenia na przykładzie Wybranego projektu innowacyjnego – praca w grupach IV. Wdrożenie [Jak wdrożyć i zakotwiczyć?] Aspekty twarde: Techniki i narzędzia zarządzania projektem innowacyjnym Wykorzystanie Teorii Ograniczeń Metody zwinne – agile Lean start-up Aspekty miękkie: Cechy i rola lidera w innowacjach Zespoły innowacyjne Kultura wspierająca innowacje II. Generowanie pomysłów i źródła innowacji [Co?]: Techniki kreatywności Potrzeby biznesowe/ Użytkownika/ klienta Design Thinking czyli projektowanie innowacji Ograniczenia źródłem Innowacji [TOC] III. Strategie / modele biznesowe [W jaki sposób?]: Wewnętrzne – innowacja w ramach firmy / modele innowacji w korporacjach Otwarta innowacja Strategia Błękitnego Oceanu V. Komercjalizacja i transfer innowacji [Jak urynkowić?] Propozycja wartosci Komunikacja idei biznesowych Podstawy dobrego business planu Podejście i strategie komercjalizacji innowacji Transfer technologii 7. Jakie wykorzystać otoczenie instytucjonalne dla wsparcia innowacyjności? Polska scena start-upowa/ gdzie udać się po wsparcie? Jak działa Narodowy System Innowacji? Czego możemy nauczyć się od innych krajów? Mechanizmy wspierania działalności innowacyjnej w Polsce [ulgi, dotacje, etc.] Przegląd możliwości wykorzystania funduszy unijnych dla celów innowacyjnych Przegląd innych źródeł finansowania innowacji [banki, Venture Capital, anioły biznesu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.