Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Czym jest
2
Aby pomagać, trzeba dysponować wiedzą
Integracja wiedzy z wszystkich obszarów zabezpieczenia społecznego Korzystanie z zasobów informacyjnych administracji publicznej Wymiana informacji pomiędzy poszczególnymi JOPS-ami Dostępność analiz i raportów opartych o zasoby centralne Aby pomagać, trzeba dysponować wiedzą
3
Świadczona pomoc jest pochodną metod pracy
Weryfikacja danych o beneficjencie w Centralnej Bazie Beneficjentów Wykorzystywanie przez pracownika socjalnego terminali mobilnych Wiedza o działaniach innych ośrodków i możliwość korzystania z dobrych praktyk Łatwo dostępna wiedza o zasobach obszaru zabezpieczenia społecznego Świadczona pomoc jest pochodną metod pracy
4
Ułatwmy pomaganie innym
Możliwość złożenia wniosku poprzez Internet Łatwo dostępna i ujednolicona wiedza o formach pomocy Likwidacja zbędnych utrudnień biurokratycznych Zestandaryzowany i przejrzysty sposób kontaktu Ułatwmy pomaganie innym
5
Aby pomagać, trzeba mieć narzędzia
Infrastruktura na poziomie centralnym Centrum Przetwarzania Danych Rozwój i modyfikacja systemów dziedzinowych Szkolenia z zakresu wykorzystania narzędzi informatycznych Internet jako platforma komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Aby pomagać, trzeba mieć narzędzia
6
emp@tia METODY PRACY WIEDZA DOSTĘP NARZĘDZIA Platforma komunikacyjna
obszaru zabezpieczenia społecznego DOSTĘP NARZĘDZIA
7
e-mail: Katarzyna.Kosiewicz@mpips.gov.pl
tel
8
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.