Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEla Dzięcioł Został zmieniony 10 lat temu
1
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych
3
Nasza misja: Ceneo.pl – miejsce, z którego zaczynają się zakupy w sieci
4
Pomoc w decyzji zakupowej Opinie ekspertów Opinie innych użytkowników o produkcie Opinie o sklepach
5
Opinie ekspertów
6
Opinie użytkowników
7
Zestawienia 1,5% produktów posiada opinie użytkowników 1,6% produktów posiada opinie ekspertów Mimo podobnej liczby opinii – 5x więcej osób zagląda na opinie innych użytkowników niż na opinie ekspertów % wszystkich odwiedzających wchodzących na strony z opiniami innych userów i strony z opiniami ekspertów
8
Zestawienia 1,5% produktów posiada opinie użytkowników 1,6% produktów posiada opinie ekspertów 40 % wszystkich przejść na strony sklepowe pochodzi z produktów posiadających opinie użytkowników 20 % wszystkich przejść na strony sklepowe pochodzi z produktów posiadających opinie ekspertów, ale w tym 4/5 czyli 16% ogółu posiada też opinie użytkowników Jedynie 4% ogółu przejść pochodzi z produktów, które mają wyłącznie opinie eksperckie
9
Opinie o sklepach
10
Opinie o sklepach – co jest ważne?
12
UGC – przykłady co jeszcze możemy zrobić Filmy o produktach Blogi zakupowe Wishlists
13
Czy opłaca się inwestować w UGC?
15
Społeczność oparta na opiniach - ilość i jakość opinii, komentarzy - popularność napisanych opinii - kręgi zaufania - aktywność w społeczności
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.