Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
NESCAFE Budzik w iPhone
Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE INTERNETU I MEDIÓW INTERAKTYWNYCH
2
1A Założenia i cele kampanii
Marka: NESCAFE Produkt: NESCAFE GOLD Grupa docelowa: Wszyscy dorośli, o dochodach średnich lub wyższych, pracujący Cel: Połączenie marki NESCAFE z koncepcją Idealnego Poranka Marka NESCAFE ma być ulubioną kawą o poranku
3
1B Założenia i cele kampanii
Naszym celem było powiązanie marki NESCAFE z Idealnym Porankiem Grupą docelową są osoby pracujące, które codziennie rano wstają do pracy NESCAFE ma umilać im czas domowego poranka, aby każdy dzień miał dobry start
4
2A Wyzwanie marketingowe, insight
Aby związać markę NESCAFE z koncepcją idealnego poranka chcieliśmy użyć mediów konsumowanych o poranku Media o poranku są jednak zwykle konsumowane nieuważnie, w pośpiechu Insight: Medium, którego nikt nie przeoczy o poranku jest budzik w telefonie
5
2B Wyzwanie marketingowe, insight
Pierwszym medium o poranku coraz częściej staje się komórka Z naszych ustaleń wynikało, ze w telefonach typu iPhone nie ma możliwości swobodnego wyboru muzyki, dźwięku, który ma nas budzić Nadszedł czas aby to zmienić
6
3A Pomysł Budzik jest standardową aplikacją w każdym produkcie Appla, ma jednak ograniczoną funkcjonalność - dźwięk dzwonka można przeważnie wybrać wyłącznie z ograniczonej listy. Postanowiliśmy to zmienić – stworzyliśmy specjalną aplikację NESCAFE budzik W aplikacji NESCAFE jest możliwość dodania swojej ulubionej piosenki (mp3) ze swojego urządzenia, w ten sposób mamy szansę rozpocząć dzień w miły sposób Medium wykorzystane po raz pierwszy w komunikacji marek kawy!
7
3B Pomysł Od lat wiele marek kawy chciało kontekstowo wykorzystać poranek w komunikacji. Nasz pomysł to zupełnie inne podejście do tego wyzwania. Zamiast walczyć z clutterem i porannym niskim poziomem zaangażowania konsumentów stworzyliśmy sami użyteczne medium, które idealnie wpisuje sie w poranek konsumenta. Ulubiona muzyka w budziku, która delikatnie obudzi nas ze snu, jest wymarzonym początkiem Idealnego Poranka Stworzyliśmy specjalną aplikację NESCAFE budzik na narzędzia typu iTouch, iPhone czy iPad, których na polskim rynku jest około 500 tys W aplikacji NESCAFE dodano możliwość dodania swojej ulubionej piosenki (mp3) ze swojego urządzenia, w ten sposób mamy szansę rozpocząć dzień w miły sposób
8
4A Realizacja kampanii Aplikacja NESCAFE zawierała subtelny, miły dla oka branding Pobranie aplikacji było darmowe Aplikacja stworzona na telefon iPhone oraz urządzenie iPad/iTouch Poza budzikiem, marka NESCAFE mocno zawładnęła porankiem w mediach w okresie kampanii (VI-IX 2010), poprzez: Sponsoring poranków radiowych w radiu RMF, ZET, PR3 W RMF dodatkowo konkurs dla słuchaczy Sponsoring telewizji śniadaniowych Kawa czy herbata Specjalnie przygotowane wydanie wakacyjne DD TVN
9
4B Realizacja kampanii NESCAFE zdominowało poranek w okresie kampanii (VI-IX 2010), budzik w iPhonie, sponsoring poranków w 3 różnych stacjach radiowych sponsoring telewizji śniadaniowych W radiu RMF dodatkowo zrealizowaliśmy konkurs dla słuchaczy, w którym słuchacz wybierał piosenkę, którą mógł zadedykować wskazanej przez siebie osobie
10
5A Rezultaty Blisko 6,5 tys. pobrań na urządzenia mobilne
Po pierwszym tygodniu aktywności aplikacja NESCAFE znalazła się w TOP5 aplikacji w sekcji UTILITIES. W następnych tygodniach aplikacja nadal utrzymywała się na wysokich pozycjach w sklepie AppStore W okresie kampanii TOM marki NESCAFE GOLD była dwukrotnie wyższa niż przed kampanią
11
5B Rezultaty Aplikacja NESCAFE długo utrzymywała się na wysokich pozycjach w rankingu sklepu AppStore Sukcesem budzika jest to, ze Aplikacja jest użyteczna dla konsumentów i jest darmowa Dzięki NESCAFE każdy może się cieszyć swoją ulubiona muzyką o poranku, już w pierwszej chwili po obudzeniu Dzięki temu każdy ma szansę na swój indywidualny, Idealny Poranek z NESCAFE W okresie kampanii TOM marki NESCAFE GOLD była dwukrotnie wyższa niż przed kampanią
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.