Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Platforma komunikacyjna IDM.net

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Platforma komunikacyjna IDM.net"— Zapis prezentacji:

1 Platforma komunikacyjna IDM.net
i radia ESKA

2 Agenda Internet i radio - media komplementarne
IDMnet i radio ESKA – charakterystyka mediów Sponsoringowo-zasięgowa komunikacja w sieci witryn i stacji radiowej założenia platformy komunikacyjnej IDMnet i radia ESKA Produkty dostępne w ramach platformy komunikacyjnej IDMnet i radia ESKA Ekskluzywna wartość oferty Korzyści finansowe Zasady sprzedaży

3 - media komplementarne
Radio i Internet - media komplementarne

4 Internet i Radio – media komplementarne
Radio w największym stopniu może być konsumowane w klasycznej formie w trakcie korzystania z Internetu. Źródło: za „Radio Markeing Fact Book 2007” BIGresearch SiultaniousMedia Usage Survey (SIMM9) –Dec 06, Adults 18+

5 Internet i radio – media komplementarne
W Polsce na poziomie struktury demograficznej słuchaczy i internautów oba media konsumowane są najczęściej przez osoby w wieku Radio w Polsce pozostaje jednym z najczęściej konsumowanych mediów klasycznych w grupie osób korzystających z internetu Źródło: Megapanel PBI/Gemius, XI’06 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, XI’06, Radio Track II’06-IV’07

6 Łączny dzienny zasięg mediów (%):
Internet i radio – media komplementarne Radio i Internet to media najwyższym poziomie synergii tj. zdolności wypracowywania dodatkowej wartości mediowej (poziom budowania dziennego zasięgu kampanii radio Internet = 82,9% ) przy zastosowanie mixu mediów. Łączny dzienny zasięg mediów (%): (Pn-Nd, 6:00-24:00), wszyscy18-54 lata Źródło: za „Radio Markeing Fact Book 2007” Knowledge Networks/SRIMultiMedia; fall 2005

7 Internet i radio – media komplementarne
Wzajemna komplementarność reklamy radiowej i internetowej (dźwięk - obraz, kontekst emocjonalny – skupienie uwagi) pozwala w znaczący sposób zwiększyć rozpoznawalność reklamy i podnieść efektywność kontaktu. Źródło: za „Radio Markeing Fact Book 2007” Harris Interactie Inc., Feb 2007 „Radio and the Consumer’s Mind”

8 radio Eska – charakterystyka mediów
IDMnet radio Eska – charakterystyka mediów

9 Internetowa sieć: 360 profilowanych witryn
11,5 mln: unikalnych użytkowników 1 mld: wygenerowanych odsłon Gemius Audience: badanie profilu witryn MAXreach: unikalny produkt zasięgowy AdServer DoubleClick 5.1: proste i złożone targetowanie, geotargetong, meteotargeting Platforma Planner.idmnet.pl: planowanie kampanii Monitoring kampanii: w systemie online 14 kategorii tematycznych m.in. : Kobiety, Motoryzacja, Rozrywka, Sport, Społeczności, Zdrowie Ogólnopolska stacja sieciowa: nadająca w 33 największych miastach Format CHR: Hity na czasie, najświeższe, największe produkcje muzyczne non stop 3,5 mln: słuchaczy w zasięgu dziennym (SMG/KRC fala maj-lipiec 07, 15+) 16,4% udział w rynku: słuchalności w core target (SMG/KRC fala maj-lipiec 07) Stacja ludzi aktywnych: sięgających po nowoczesne produkty, konsumentów poszukujących wyrazistej marki Aktywny sponsoring: nowoczesne produkcje antenowe, animacje, konkursy

10

11 Platforma komunikacyjna
– założenia

12 MEDIA FORMA REKLAMY Założenia platformy komunikacyjnej TARGETOWANIE
W ramach platformy komunikacyjnej radia Eska i sieci IDMnet proponujemy kampanie zasięgowe, sponsoringowe, sponsoringowo-zasięgowe czyli możliwość dostosowania formy reklamowej i doboru mediów z oferty IDMnet i Eska optymalnie do wybranych grup celowych i celów kampanii reklamowej. TARGETOWANIE MEDIA FORMA REKLAMY

13 MEDIA Założenia platformy komunikacyjnej – dobór mediów Pakiet witryn
Mediamix bazujący na potencjale synergii radia i Internetu oraz dopasowaniu mediów (sieć radia Eska i witryny sieci IDMnet) Pakiet witryn Tematycznych IDMnet MEDIA Indywidualny dobór witryn IDMnet Sieć Eska

14 FORMY REKLAMY Założenia platformy komunikacyjnej – użyte formy reklamy
Formy reklamy dostosowujące realizację kampanii do celów komunikacyjnych Klienta Kampanie zasięgowe (radio&internet) FORMY REKLAMY exclu. placement (internet) Sponsoring (radio&internet)

15 Założenia platformy komunikacyjnej – targetowanie
Dobór mediów i form reklamy poprzez zastosowanie narzędzi demograficznego i kontekstowego targetowania kontekstowe DOTARCIE demograficzne (15-34)

16 Produkty w platformie komunikacyjnej – każdy mix dozwolony

17 Platforma komunikacyjna
– przykłady rozwiązań

18 Kampanie zasięgowe – targetowane demograficznie
Sieć Eska – maksymalizacja zasięgu (1+) zgodnie z założeniami i w ramach dostępnego budżetu dowolna kampania reklamowa na serwisie eska.pl reklama MaxReach – wykorzystanie maksymalnego zasięgu sieci IDMnet – np. kategoria Młodzież

19 Kampanie zasięgowe – targetowane kontekstowo
Sieć Eska – maksymalizacja zasięgu (1+) przy doborze pasm o najwyższym affinity zgodnie z założeniami i w ramach dostępnego budżetu Minisite Klienta w domenie eska.pl pakiety Premium witryn m. innymi: liczba odsłon - miesięcznie 12 m 53 s średni czas przebywania na serwisach liczba unikalnych użytkowników - miesięcznie

20 Kampanie zasięgowe – targetowane kontekstowo
miejsce reklamowe tylko dla Klientów realizujących akcje specjalne na antenie radia Eska np. dla Hitów na czasie przykładowy branding serwisu i minisite w layoucie witryny:

21 Platforma komunikacyjna
– świadczenia

22 W radiu Eska Sponsoring wybranych programów: Konkurs Poranek
Kampania spotowa – zaplanowana zgodnie z założeniami w ramach dostępnego budżetu Sponsoring wybranych programów: Konkurs Poranek Sponsoring ESKA RMX Sponsoring EuroTOP Sponsoring Weekend pełen gwiazd

23 Konkurs Poranek Niekonwencjonalne poranne show prezenterów radia Eska. Dużo muzyki, konkursów i zabaw oraz niezbędna porcja porannych informacji. Między 07:30 a 08:30 proponujemy specjalną animację w postaci konkursu. emisja: pon – pt 6.00 – 9.00 Program lokalny/ogólnopolski – emisja o zasięgu lokalnym w 7 stacjach + emisja ogólnopolska w pozostałych 26 stacjach

24 Sponsoring EuroTOP Jeden z najpopularniejszych programów muzycznych na antenie radia Eska. Lista 30 największych hitów aktualnie znajdujących się na światowych i europejskich airplay’ach. W ramach programu konkursy i animacje antenowe ze słuchaczami, możliwość wygrywania zaproszeń na koncerty, płyt i innych atrakcyjnych nagród. emisja: niedziela – Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

25 Sponsoring Weekend pełen gwiazd
Dwuminutowe audycje emitowane co godzinę ok. X:45 plus konkurs i prezentacja premierowych nagrań. Prowadzący w zabawny sposób komentują ciekawostki i plotki ze świata showbiznesu. Część programu wypełniają informacje kulturalne, poświęcone premierom kinowym i płytowym. Każdemu wydaniu towarzyszy gwiazda weekendu, która zostaje „obnażona” przed słuchaczami radia Eska. emisja: sob - niedz – Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

26 Sponsoring ESKA LIVE RMX
Zestaw dziesięciu półgodzinnych setów najpopularniejszych hitów zremiksowanych przez najlepszych światowych dj-ów. Sobotnia premiera powtarzana w kolejnym tygodniu. emisja: sobota – 23.00 powtórki: pon – pt – Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

27 W serwisie www.Eska.pl reklama
Standardowa powierzchnia reklamowa ogólnodostępna w ramach kampanii Specjalna powierzchnia reklamowa dostępna dla Klientów realizujących akcje specjalne na antenie radia ESKA Minisite Podstrona w layoucie Klienta w domenie Eska.pl reklama 27

28 W sieci IDMnet… całkowita dowolność w wyborze witryn (tematycznie i/lub demograficznie) i form reklamowych (tradycyjne formy lub sponsoringi) uzależniona jedynie od wysokości budżetu wykorzystanie maksymalnego zasięgu sieci IDMnet lub zasięgu wybranych kategorii tematycznych m.in.. Motoryzacja, sport, biznes/finanse, społeczności, rozrywka, kobieta, zdrowie Przykładowy minisite Klienta na layoucie witryny Przykładowa kampania zasięgowa w kategorii Młodzież Przykładowy sponsoring serwisu

29 W sieci IDMnet… dedykowane oferty sponsoringowe na wielu brandowych witrynach sieci IDMnet: Aktivist, AnimalPlanet, BabyBoom, CGM.pl, Discovery.pl, epuls.pl, FilmWEB, Muzyka.pl, Podroze.pl, POLITYKA, Przekroj.pl, Rzeczpospolita.pl, SuperExpres.pl, Trader, Twój Styl, VIVA, Zyj Zdrowo, i innych pakiety tematyczne witryn z kategorii Premium m. innymi: liczba odsłon - miesięcznie 12 m 53 s średni czas przebywania na serwisach liczba unikalnych użytkowników - miesięcznie

30 Platforma komunikacyjna – ekskluzywne formy reklamy

31 Ekskluzywna wartość oferty
formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii realizowanych w ramach platformy, np. umieszczenie w dowolnej części serwisu formy wykorzystującej spot reklamowy czy informację prasową Boxy idealnie wkomponowane w treść serwisu (możliwość expandowania) Streaming video w centralnych częściach serwisu

32 Ekskluzywna wartość oferty
dowolne artykuły sponsorowane, ankiety, fora eksperckie oraz konkursy z całkowitą logistyczną obsługą Artykuł sponsorowany wraz z zajawką Strony konkursowe z prezentacjami nagród i ankietą

33 Predefiniowany wpis w wyszukiwarce
Ekskluzywna wartość oferty formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii realizowanych w ramach platformy, np. niestandardowe elementy brandingowe jako integralna część dowolnego serwisu Predefiniowany wpis w wyszukiwarce Elementy graficzne w nagłówku strony + box sródtekstowy Watermark wraz z billboadrem

34 Platforma komunikacyjna
– korzyści

35 Platforma komunikacyjna - korzyści
Nowy projekt na rynku wspólna oferta doskonale uzupełniających się mediów Mix zasięgu (dotarcia) i jakości komunikacji (kontekst, niestandardowe formy reklamy) Dopasowanie kontentowe dobór pasm sponsorskich i kategorii tematycznych witryn internetowych Gotowy multimedialny produkt – łatwość rezerwacji i zakupu jedna osoba prowadząca projekt w obydwu mediach Ekskluzywna powierzchnia reklamowa formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii na platformie „Kumulacja mediów” korzystne kosztowe warunki pakietów

36 Korzyść finansowa Dodatkowy rabat pakietowy:
gratisowe 5 sekund oferowane w ramach kampanii pakietu Sieci ESKA (38 stacji) z odwołaniem w co czwartym spocie do strony www Klienta lub strony Eska.pl 5% rabatu pakietowego IDMnet Oraz: 10% dodatkowego rabatu dla Klientów nieobecnych w Sieci ESKA w ostatnim roku 10% dodatkowego rabatu dla Klientów nieobecnych w Sieci IDMnet w ostatnim roku

37 Platforma komunikacyjna
– zasady sprzedaży

38 Zasady sprzedaży Oferta obowiązuje od 1 września do 31 grudnia 2007 (obowiązuje data złożenia zamówienia) Oferta nie obowiązuje przy zleceniach barterowych Propozycja dotyczy zleceń kampanii w ramach pakietu śieci ESKA (38 stacji) oraz co najmniej czterech serwisów z pakietu Sieci IDMnet Przy zakupie oby mediów obowiązują warunki Agencji/Klienta Dodatkowe warunki rabatowe w ramach oferty obowiązują tylko przy zakupie pakietu

39 Instrukcja obsługi Zapytanie od Agencji/Klienta w ramach oferty może być złożone w obu działach sprzedaży (ESKA / IDMnet) W obu przypadkach Handlowiec ESKI przekazuje ofertę mixu mediów + form reklamowych z wyceną do Agencji Klienta Dokumenty sprzedaży każdego medium w ramach pakietu wystawiają niezależnie oba działy sprzedaży Agencja/Klient otrzymuje dwa komplety dokumentów od jednej osoby

40 Zapraszamy!


Pobierz ppt "Platforma komunikacyjna IDM.net"

Podobne prezentacje


Reklamy Google