Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
TWOJE LOGO PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
2
Jakie są Państwa potrzeby?
Prawdopodobnie chcieliby Państwo: Skanować dokumenty, uporządkować ich obieg i zapewnić sobie szybszy dostęp do nich. Zapewnić kontrolę nad terminowym wykonywaniem spraw przez siebie i swoich podwładnych. Posiadać dostęp do historii kontaktów z klientem ofert, zamówień, umów, faktur, płatności. Rejestrować aktywność przed i posprzedażową pracowników – telefony, spotkania, oferty, serwis
3
Czego jeszcze oczekują Państwo od systemu?
Będzie przypominał o ważnych sprawach Będzie bazą danych na ... Zautomatyzuje pracę sekretariatu Polepszy komunikację w firmie A przy tym Będzie prosty i intuicyjny w obsłudze Będzie szybki Będzie dostępny – dostęp online przez www Będzie niedrogi
4
Realizuje wymagania z zakresu kilku aplikacji
narzędzi informatycznych dla sekretariatu Systemów CRM – zarządzania relacjami z klientem systemów DMS – elektronicznego obiegu dokumentów CRM Sekretariat DMS
5
Prezentacja online – można się przyłączyć!
Loginy: bcacko, akowalska, wadamczyk, dgrzesinski Hasło: 100%betasoft
6
Nasza propozycja - eDokumenty
Prosty intuicyjny interfejs Webowy Pracuje również jako CRM Bardzo pomocny w sekretariacie Skalowalny – można obsługiwać bardzo duże bazy Rozszerzalny – można dokonywać kastomizacji Możliwy do integracji Duża funkcjonalność Szybki
7
Prezentacja online - konspekt
Kartoteka klienta Na czym polega praca w sekretariacie? Jak działa obieg dokumentów? Sprawy Kalendarz Raporty ISO Dodanie rozmowy telefonicznej, Ustawienie ponownego kontaktu, Dodanie oferty z pliku, przekazanie do kierownika Rejestracja sprawy – przygotowanie sprzedaży Rejestracja i skanowanie dokumentu, dekretacja, Rejestracja wychodzącego – wydruk kopert i książki korespondencji Dekretacja dokumentu do pracownika Weryfikacja wykonania na raporcie Kontrola pism poprzez kartoteki klienta Kontrola wykonania spraw
8
Najważniejsze korzyści z wdrożenia systemu
Wspólna baza kontrahentów, dostępna dla wszystkich uprawnionych pracowników – ułatwia pracę System staje się podstawową platformą wymiany informacji – pracownicy współdzielą wiedzę Wszystkie dokumenty są rejestrowane – zawsze wiadomo gdzie się aktualnie znajdują dzięki czemu łatwo znaleźć treść dokumentów Ważne informacje podlegają ochronie i archiwizacji Umożliwiony zostaje bezpieczny zdalny dostęp do zasobów
9
Technologia www – wygoda i przystępna cena
Baza danych PostgreSQL, najbardziej zaawansowana baza OpenSource na świecie (pracuje na niej Skype, Yahoo, kompanie lotnicze, wiele urzędów i instytucji na całym świecie) Apache – najbardziej popularny i uznany serwer na świecie PHP – szybkie i wydajne środowisko do pisania aplikacji www Architektura 4-warstwowa (więcej Pliki przechowywane osobno - w systemie plików AJAX! Aplikacja zachowuje się jak grupy klient choć pracuje w przeglądarce
10
Serwer z Windows czy Linux? Masz wybór.
11
Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia
1. Prezentacja – wstępne określenie wymagań 2. Konsultacja lub analiza przedwdrożeniowa 3. Przedstawienie analizy – ustalenie zapotrzebowania na sprzęt – serwer, skanery 4. Zamówienie lub umowa wdrożeniowa 5. Wykonanie usługi wdrożenia, dostarczenie i konfiguracja sprzętu 6. Obsługa serwisowa klienta
12
Prosty sposób dostarczenia produktu
Jeżeli klient jest zdecydowany składa zamówienie na zakup licencji oraz zakup usługi wdrożenia. Generowane jest żądanie licencji i wysyłane na adres klienta Poprzez specjalny link klient akceptuje warunki licencji online, system generuje licencję w formacie PDF i wysyła na adres Licencję należy zachować wraz z otrzymaną później fakturą od sprzedawcy potwierdza legalność zakupionego oprogramowania
13
Zakończenie Dziękuję Kontakt: Nazwa firmy Imię i Nazwisko Nr telefonu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.