Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiktor Aleksander Został zmieniony 11 lat temu
2
Spółka z o.o. wchodząca w skład grupy kapitałowej
Delikatesy Mięsne U Rzeźnika Spółka z o.o. wchodząca w skład grupy kapitałowej PMB S.A.
4
Delikatesy Mięsne U Rzeźnika
Przedmiotem działalności Spółki jest prowadzenie handlu detalicznego poprzez sieć specjalistycznych branżowych sklepów mięsno wędliniarskich
6
Na koniec roku 2006 prowadzilismy 7 sklepów...
Na koniec roku 2007 prowadziliśmy 48 sklepów.... Na koniec roku 2008 prowadziliśmy 115 sklepów.... Na koniec roku 2009 prowadziliśmy 125 sklepów....
8
Docelowo firma Delikatesy Mięsne U RZEŹNIKA zamierza prowadzić 200 sklepów na terenie całej Polski.
10
Delikatesy Mięsne U Rzeźnika
Rozbudowana sieć sklepów w Polsce sprawia, że jesteśmy rozpoznawalną marką.
12
Nasze sklepy w województwie podlaskim: Białystok, Łomża, Czarna Białostocka, Sokółka, Dąbrowa Białostocka, Wysokie Mazowieckie, Mońki, Szepietowo, Siemiatycze, Suchowola, Augustów, Suwałki, Łapy
14
w województwie mazowieckim: Warszawa, Grójec, Grodzisk Mazowiecki, Błonie, Nasielsk, Pułtusk, Ciechanów, Ostrów Mazowiecka,Rawa Mazowiecka, Gostynin, Zielonka, Radzymin w województwie małopolskim: Kraków w województwie lubelskim: Włodawa,Łęczna, Parczew, Lublin
16
w województwie łódzkim: Łódź, Kutno
w województwie podkarpackim: Przemyśl w województwie śląskim: Katowice, Sosnowiec, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Częstochowa
17
w województwie warmińsko-mazurskim: Kętrzyn, Biała Piska,Ełk, Giżycko, Morąg, Ruciane Nida, Węgorzewo, Olecko, Pisz w województwie pomorskim: Nowy Dwór Gdański
19
Cechy stoisk Delikatesów Mięsnych U RZEŹNIKA
drewniana zabudowa stoisk z uwidocznionym logo oraz symbolami identyfikującymi głównego producenta (PMB) szeroka oferta wędliniarska i mięsna wysoka jakość obsługi, świadczona przez doświadczonych sprzedawców sposób funkcjonowania: franszyza
21
Kierunek rozwoju firmy
Współpraca z właścicielami obiektów handlowych wielko, średnio i małopowierzchniowych w zakresie prowadzenia stoisk z tradycyjną sprzedażą mięsa i wędlin
23
Franchising Franszyzodawca: Delikatesy Mięsne U Rzeźnika Sp. z o.o.
Franszyzobiorca: Podmioty gospodarcze i osoby prowadzące działalność. Przedmiot umowy: prowadzenie „na własny rachunek” przez Franszyzobiorcę profesjonalnych sklepów mięsno-wędliniarskich wg zasad określonych przez Franszyzodawcę i pod jego szyldem.
25
Franchising cd. Wszystkie sklepy posiadają specyficzną aranżację wewnętrzną doskonale komponującą się z wnętrzami sklepów co jest pozytywnie odbierane i oceniane przez klientów
27
Franchising cd. Sklepy franszyzowe funkcjonują pod logo i wizerunkiem udostępnionym przez Delikatesy Mięsne U Rzeźnika, według określanych przez franszyzodawcę standardów urządzenia i organizacji sklepu, jego dekoracji zewnętrznej i wewnętrznej, ekspozycji towaru, obsługi klienta, ubioru personelu, oferty handlowej sklepu, doboru dostawców oraz stosowania akcji promocyjnych
29
Franchising cd. Spółka Delikatesy Mięsne U Rzeźnika prowadzi nadzór nad działaniami logistycznymi, organizacyjnymi i marketingowymi i udziela franszyzobiorcy pomocy organizacyjnej i handlowej również porzez regularne wizyty przedstawicieli franszyzodawcy w sklepach
31
Franchising cd. Do zabudowy stoisk używane są drewniane, dekoracyjne elementy zabudowy, które w połączeniu z charakterystycznym logo sieci stwarzają niepowtarzalny tradycyjno- wiejski klimat stoiska mięsno- wędliniarskiego
33
Delikatesy Mięsne U Rzeźnika
Oferta handlowa ukierunkowana jest na zaspokojenie potrzeb szerokiego spektrum klientów i zawiera blisko 140 pozycji asortymentowych
34
Delikatesy Mięsne U Rzeźnika
Szczególną uwagę przywiązujemy do utrzymywania w najwyższej jakości działu mięs świeżych (mięso wieprzowe, wołowe, drób).
35
Nasi partnerzy:
36
Zapraszamy do współpracy !!!
Kontakt: Delikatesy Mięsne U Rzeźnika Sp. z o.o. ul. Starobojarska 25 Białystok
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.