Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZuzanna Smoczyk Został zmieniony 11 lat temu
1
Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski
2
Cel pracy Dokonanie trójwymiarowej rekonstrukcji zniszczonych zabytków archeologicznych Przygotowanie animacji komputerowej w środowisku 3D, prezentującej efekty rekonstrukcji
3
Etapy tworzenia pracy Zbieranie materiałów referencyjnych Modelowanie
Teksturowanie Przygotowanie animacji komputerowej Montaż i postprodukcja animacji
4
Zbieranie materiałów referencyjnych
Wybór przedmiotów do rekonstrukcji Wykonanie dokumentacji fotograficznej Poszukiwanie dodatkowych materiałów
5
Zbieranie materiałów referencyjnych (1)
Wybór przedmiotów do rekonstrukcji Zniszczone, ale dające się zrekonstruować Efektowne przy wizualizacji Mogące wchodzić w skład wyposażenia ówczesnego wojownika
6
Zbieranie materiałów referencyjnych (2)
Wykonanie dokumentacji fotograficznej
7
Zbieranie materiałów referencyjnych (3)
Poszukiwanie dodatkowych materiałów
8
Modelowanie Przygotowanie materiałów referencyjnych do pracy w Cinema4D Techniki modelowania Symetria Lathe NURBS Loft NURBS Ponowne wykorzystanie wcześniej wykonanych modeli Składanie modeli z mniejszych elementów
9
Modelowanie (1) Przygotowanie materiałów referencyjnych
10
Modelowanie (2) Przygotowanie materiałów referencyjnych
11
Modelowanie (3) Techniki modelowania - symetria
12
Modelowanie (4) Techniki modelowania – Lathe NURBS
13
Modelowanie (5) Techniki modelowania – Loft NURBS
14
Techniki modelowania – ponowne wykorzystanie gotowych modeli
Modelowanie (6) Techniki modelowania – ponowne wykorzystanie gotowych modeli
15
Modelowanie (7) Techniki modelowania – składanie modeli
16
Teksturowanie Problemy Wyzwania Wykończenia i korekty
Wykonanie tekstur możliwie wiernie naśladujących cechy prawdziwych materiałów Nakładanie tekstur na wygładzane modele Wyzwania Mapowanie tekstur Wykończenia i korekty
17
Teksturowanie (1) Problemy
Słaba obsługa tekstur parametrycznych w Cinema4D Problemy przy wygładzaniu HyperNURBS
18
Teksturowanie (2) Wyzwania – Mapowanie UV
19
Teksturowanie (3) Wyzwania – Mapowanie UV
20
Teksturowanie (4) Wyzwania – tekstury parametryczne
21
Teksturowanie (5) Wyzwania – Łączenie materiałów
22
Teksturowanie (6) Wykończenia i korekty
23
Przygotowanie animacji komputerowej
Wykonanie otoczenia dla animacji Modelowanie sceny Oświetlenie Wykonanie poszczególnych scen Rendery testowe Nanoszenie poprawek Rendery docelowej jakości Głębia ostrości
24
Przygotowanie animacji komputerowej
25
Montaż i postprodukcja
Montaż scen w jedną animację Dodanie podkładu muzycznego Dodanie komentarza
26
Podsumowanie Co zostało zrealizowane?
Co nie zostało zrealizowane – dlaczego? Nabyte doświadczenie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.