Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLechosława Radzki Został zmieniony 11 lat temu
1
WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM
Umożliwia wydłużenie faz światła zielonego dla jadących w relacji północ-południe kosztem relacji wschód – zachód na poziomie 0. W ten sposób zapobiega tworzeniu korków na Targowej czy Kopcińskiego. Jadącym w tunelu zapewnia bezkolizyjny przejazd przez największe, sąsiadujące ze sobą skrzyżowania Umożliwia zapewnienie faktycznego priorytetu tramwajowi na poziomie 0 Kilińskiego Targowa Kopcińskiego Piłsudskiego
2
WARIANT DŁUGIEGO TUNELU JEST WARIANTEM EFEKTYWNYM RUCHOWO LECZ DROGIM
STĄD OPRÓCZ WARIANTU PODSTAWOWEGO ZAKŁADAJĄCEGO ZACHOWANIE OBECNEGO UKŁADU ANALIZIE PODLEGAŁ BĘDZIE TAKŻE WARIANT DWÓCH KRÓTKICH TUNELI DROGOWYCH- pod ul. Targową i pod „Skrzyżowaniem Marszałków” WSZYSTKIE WARIANTY ZOSTANĄ PODDANE WIELOKRYTERIALNEJ ANALIZIE POD WZGLĘDEM: RUCHOWYM, EKONOMICZNYM, ŚRODOWISKOWYM I SPOŁECZNYM WARIANT DŁUGIEGO TUNELU JEST WARIANTEM EFEKTYWNYM RUCHOWO LECZ DROGIM Kilińskiego Targowa Kopcińskiego Piłsudskiego
3
PROJEKT - MODERNIZACJA I BUDOWA SIECI ENERGETYCZNEJ I PODSTACJI TRAKCYJNYCH OPRÓCZ BUDOWY I PRZEBUDOWY TOROWISKA W SKŁAD PROJEKTU WCHODZĄ RÓWNIEŻ: KOSZT PROJEKTU SZACOWANY JEST WSTĘPNIE NA 500 MLN PLN Z TEGO DOFINANSOWANIE UE TO 192,89 MLN PLN - przedstawienia propozycji systemu informacji audiowizualnej na trasie W-Z przystosowanej do potrzeb osób niewidomych i głuchoniemych. - jak najlepszego dostosowywania proponowanych rozwiązań do potrzeb osób o ograniczonych zdolnościach ruchowych. Wymagane jest przedstawienie propozycji przystosowania do ich potrzeb peronów przystankowych W proponowanych rozwiązaniach ZDiT wymagał będzie m.in.: - wielokryterialnej, kompleksowej analizy możliwości stworzenia zintegrowanych węzłów przesiadkowych. Wymagana jest analiza kosztów i korzyści poszczególnych rozwiązań, wskazanie zakresu koniecznej korekty istniejącego układu, w tym układu drogowego (w tym zwłaszcza węzeł W-Z – ŁTR) - BUDOWA ZINTEGROWANYCH WYSOKOSPRAWNYCH WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH - SYSTEM OBSZAROWEGO STEROWANIA RUCHEM NA TRASIE W – Z ORAZ NA SKRZYŻOWANIACH W GRANICACH KOLEI OBWODOWEJ - przeprowadzenia analizy możliwości i zasadności zastosowania na trasie inwestycji pasów tramwajowo-autobusowych oraz rozwiązań typu P&R. - SYSTEM INFORMACJI PASAŻERSKIEJ NA TRASIE W – Z ORAZ NA SKRZYŻOWANIACH W GRANICACH KOLEI OBWODOWEJ - zaproponowania jednolitego i funkcjonalnego systemu identyfikacji wizualnej na trasie projektu tj. m.in. wygląd wiat przystankowych i ławek, peronów, oznakowania.
4
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Prezentację przygotowali: A.Szymańska/R.Witczak
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.