Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn. 2007-05-20.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn. 2007-05-20."— Zapis prezentacji:

1 V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT.
Arkadiusz Bała Spała dn

2 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Podsumowanie ostatniego okresu współpracy, ocena Partnerów, sprawy organizacyjne, bieżące projekty i plany na przyszłość głównie w aspekcie rozbudowy Krajowej Sieci Serwisowej o Partnerów działających na rynku medycznym. KS-PARTNER – nowości w systemie dla Partnerów, elementy CRM w KS-PARTNER. Grzegorz Mródź - Dyrektor Pionu Produkcji i Handlu Arkadiusz Bała - Kierownik Zakładu Zarządzania Krajową Siecią Serwisu Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

3 Dyrektorzy i kierownicy 2007 PI KAMSOFT
Imię i nazwisko Powierzana funkcja Zygmunt Kamiński Dyrektor Naczelny Artur Pyrek Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Grzegorz Mródź Dyrektor ds. Produkcji Tomasz Latko Kierownik Działu Projektowania Produkcji Jarosław Palka Kierownik Działu Bezpieczeństwa Teresa Marzec Kierownik Działu Finansowego Kierownik Działu Kadr i Płac Michał Zorzycki Dyrektor Wydziału Systemów Służby Zdrowia Marcin Długosz Kierownik Sekcji Systemów Aptek (DOS) Michał Knapik Kierownik Zakładu Informatyzacji Przychodni p.o. Kierownik Sekcji KS-MEDIS Marcin Sperka Kierownik Zakładu Informatyzacji NFZ Maricn Jaworski Kierownik Sekcji Systemu KS-PPS Adam Ambroży Kierownik Zakładu Informatyzacji Laboratoriów Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

4 Dyrektorzy i kierownicy 2007 PI KAMSOFT
Imię i nazwisko Powierzana funkcja Adam Ambroży Kierownik Zakładu Informatyzacji Laboratoriów Rafał Kozioł Dyrektor Wydziału Systemów Zarządzania p.o. Rafał Kozioł Kierownik Sekcji KS-FARMANET Tomasz Pawlik Kierownik Sekcji KS-CRM p.o. Kierownik Sekcji KS-PRODIS Marcin Puchała Kierownik Zakładu Systemów Dystrybucyjnych Jacek Jańczak Kierownik Sekcji Systemów Finansowo-Księgowych Kierownik Sekcji Systemów Środków Majątkowych Paweł Kliś Kierownik Sekcji Systemów Zarządzania Zasobami Ludzkimi Grzegorz Prochalski Kierownik Projektu Systemu KS-PBC Tomasz Latko Dyrektor Wydziału OSOZ Wojciech Szczypiński Kierownik Sekcji KS-BLOZ Łukasz Stopa Kierownik Sekcji Analiz Statystycznych Adam Kula Kierownik Zakładu Obiektów Inteligentnych Kierownik Zakładu Realizacji Serwisu Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

5 Analiza działalności Partnerów
Stan do grudnia 2005 172 umowy partnerskie 13% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 100 Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35,000 Średnia obrotów to 98,400 zł Dynamika obrotów to 30% (okres poprzedni do bieżącego) 85 Partnerów zwiększyło obroty Stan do września 2006 170 umów partnerskich 11% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 96 Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35,000 Średnia obrotów to zł Dynamika obrotów to 22% (okres poprzedni do bieżącego) 70 Partnerów zwiększyło obroty Stan do kwietnia 2007 173 umowy partnerskie 93 Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35,000 Średnia obrotów to zł Dynamika obrotów to 20% (okres poprzedni do bieżącego) 97 Partnerów zwiększyło obroty Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

6 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
KSS dzisiaj Stan obecny – po ostatniej ocenie Jak wygląda struktura procentowo? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

7 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
KSS dzisiaj Jak wyglądał „ruch” między grupami? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

8 Przesunięcia między grupami
Awans o dwie grupy punktowe Partnerów Awans o jedną grupę punktową Partnerów Pozostało w swoich grupach Partnerów Spadło o jedną grupę Partnerów Spadło o dwie grupy Partnerów Spadło o trzy grupy Partnerów Największy awans odnotowały: Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

9 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Największe awanse "QUANT" KAROL GMUR – POZNAŃ z GR. 3 do GR. 5 USŁUGI INFORMATYCZNO-ELEKTRONICZNE "INFO-DS" MGR INŻ. DARIUSZ SIUDAK - KIELCE z GR. 2 do GR. 4 KONSORCJUM INFORMATYCZNE MEDFARM-SOFTNET S.C., JERZY MICHAŁKIEWICZ, MICHAŁ NARĘBSKI – SITNO z GR. 1 do GR. 3 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

10 Największe obroty z KAMSOFT
KOMPUTER KW P.WACHOWIAK, R.KAUBE, D.ORZECHOWSKI, L.WACHOWIAK - LESZNO LOGIN PLUS SP. Z O.O. - ŁÓDŹ "AGIKO+" S.C. - WARSZAWA Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

11 Największe obroty „na sprzęcie”
KOMPUTER KW P.WACHOWIAK, R.KAUBE, D.ORZECHOWSKI, L.WACHOWIAK - LESZNO "AGIKO+" S.C. - WARSZAWA LOGIN PLUS SP. Z O.O. - ŁÓDŹ Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

12 Największa dynamika w pozyskiwaniu nowych klientów
PROBIT S.C. HANDEL I USŁUGI KOMPUTEROWE- KOSZALIN 76 nowych klientów MEDICSOFT SP. Z O.O. - WROCŁAW 39 nowych klientów KONSORCJUM INFORMATYCZNE MEDFARM-SOFTNET S.C., JERZY MICHAŁKIEWICZ, MICHAŁ NARĘBSKI – SITNO 33 nowych klientów Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

13 Najlepsi Partnerzy – największa liczba punktów
P.P.H.U. "WIWAT" BARTŁOMIEJ JANIKOWSKI - BYDGOSZCZ 98 punktów BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH KRZYSZTOF SULICH - BOLESŁAWIEC 84 punkty KOMPUTER KW P.WACHOWIAK, R.KAUBE, D.ORZECHOWSKI, L.WACHOWIAK - LESZNO 83 punkty Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

14 Realizacja założeń ankiety – sprzedaż produktów
Przypomnienie planów Partnerów z ankiety: KS-PPS KS-GLR KS-SOLAB KS-SOMED styczeń 70 luty 89 marzec 116 kwiecień 143 maj 210 czerwiec 216 lipiec 187 sierpień 155 wrzesień 179 październik 175 listopad 146 grudzień 113 RAZEM: 1799 styczeń 27 luty 79 marzec kwiecień 40 maj 64 czerwiec 69 lipiec 45 sierpień 65 wrzesień 48 październik 50 listopad grudzień 47 RAZEM: 661 styczeń 1 luty 3 marzec 12 kwiecień maj 13 czerwiec lipiec 15 sierpień 14 wrzesień październik listopad 16 grudzień RAZEM: 141 styczeń 14 luty 18 marzec 20 kwiecień maj 26 czerwiec 35 lipiec 27 sierpień 24 wrzesień październik 29 listopad 31 grudzień 32 RAZEM: 276 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

15 Realizacja założeń ankiety – sprzedaż produktów
Ilość zarejestrowanych na wszystkich Partnerów licencji KS-PPS do dnia 197 klientów – 324 stanowiska Planowano 628 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

16 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Zapraszam do dyskusji… Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

17 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
KS-PARTNER – nowości w systemie dla Partnerów, elementy CRM w KS-PARTNER. Grzegorz Mródź - Dyrektor Pionu Produkcji i Handlu Przed prezentacją – krótkie przypomnienie „po co to komu?” Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

18 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
O tym mówiłem na początku roku: Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

19 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Wprowadzenie Stan obecny Partnerzy skoncentrowali się głownie na sprzedaży jednego produktu. Nie rozwijając oferty produktowej (KSS) stoimy w miejscu czyli zostajemy w tyle. Nie ma spójnego monitorowania działań handlowych Partnerów. Większość Partnerów nie ma pomysłu jak zagospodarować rynek medyczny. Jak to zmienić? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

20 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Główne cele - ogólnie Zbudowanie takich wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT aby doprowadzić do zwiększenia skuteczności działań handlowych i w konsekwencji podniesienia poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT, Opracowanie i wdrożenie jednolitych reguł i zasad wzajemnej współpracy pomiędzy Partnerami na różnych szczeblach Partnerstwa oraz pomiędzy Partnerami i KAMSOFT głównie w zakresie działań handlowych takich jak rezerwacja klientów, prognozowanie sprzedaży itd., Zdefiniowanie i wprowadzenie zasad planowania i raportowania działań handlowych Partnerów oraz przedstawienie obowiązującej dokumentacji zarówno handlowo-marketingowej jak i projektowej. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

21 Główne cele - szczegółowo
Zdefiniowanie zasad planowania i raportowania działań handlowych Poprawa wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT Zwiększenie skuteczności działań handlowych Podniesienie poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

22 Główne cele - szczegółowo
Kompleksowość oferty produktów i usług oferowanych przez Partnerów Zwiększenie sprawności obsługi Klientów Podniesienie poziomu zadowolenia Klientów I na razie wystarczy…  Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

23 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Nie można sobie pozwolić na zmarnowanie czasu i tym samym na niewykorzystanie szansy jaka nadarza się w bieżącym roku – szansy silnego zaistnienia na rynku medycznym! Dlatego też… Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

24 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Muszą zostać wprowadzone i przestrzegane zasady, które pomogą zrealizować zakładane cele. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

25 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Po pierwsze... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

26 Rezerwacja klientów - zasady
Cel rezerwacji klientów (po co?) Ograniczenie wewnętrznej konkurencji. Większa „samomobilizacja”. Zwiększenie możliwości planowania sprzedaży. Na czym ma to polegać? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

27 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
„Rezerwacja” Klienta będzie polegała na zgłoszeniu do KAMSOFT chęci obsługiwania danego Klienta podając: dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), jakim produktem KAMSOFT Partner chce Klienta zainteresować, jak Partner ocenia prawdopodobieństwo sprzedaży tego produktu (wstępna prognoza). Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

28 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Anulowanie rezerwacji – kiedy? Jeżeli po upływie 2 tygodni od rezerwacji, odnowienia rezerwacji lub ostatniego zarejestrowanego kontaktu handlowego nie zostały przeprowadzone z Klientem przez Partnera jakiekolwiek działania handlowe. Jeżeli w okresie 6 miesięcy od rezerwacji lub odnowieniu rezerwacji Partner nie dokonał do Klienta sprzedaży produktów KAMSOFT. Partnerowi będzie przysługiwało wówczas prawo do odwołania się od decyzji KAMSOFT. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

29 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Dodatkowe reguły: Odrębna rezerwacja dla każdego produktu. Możliwość odmówienia rezerwacji w przypadku kiedy: zgłaszany Klient jest już obsługiwany przez innego Partnera, tzn. posiada produkty KAMSOFT sprzedane przez tego Partnera, zgłaszany Klient jest wcześniej „zarezerwowany” do innego Partnera, Partner nie ma odpowiedniego potencjału do prowadzenia rozmów z klientem. Dotyczy to głównie posiadania przez Partnera Serwisantów z aktualnymi uprawnieniami do serwisowania wybranego produktu lub takich, którzy odbyli wymagane szkolenia, Partner przekroczył limit możliwych rezerwacji. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

30 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Dodatkowe reguły: Za automatyczne uznaje się „rezerwacje” tych Klientów, którzy przed wprowadzeniem obowiązku rezerwacji zostali zafakturowani za produkty KAMSOFT przez poszczególnych Partnerów. Limit nowych rezerwacji uzależniony od ilości pracowników Partnera upoważnionych do sprzedaży produktów KAMSOFT (do 20 miesięcznie na jednego pracownika). Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

31 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Jak to robić? Rezerwacja Klientów poprzez KS-PARTNERA. Partner będzie widział w KS-PARTNERZE tylko tych adresatów, którzy zostali dla niego zarezerwowani. Jeżeli podany adres będzie już zarezerwowany przez innego Partnera – system wyświetli informację o braku możliwości zarezerwowania danego klienta. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

32 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Jak to robić? Potwierdzenie rezerwacji będzie dokonywane przez Centralę KAMSOFT lub przez Spółkę Zależną (Oddział KAMSOFT) pod którą podlega dany Partner. Potwierdzenie (akceptacja) rezerwacji będzie sygnalizowane np. zmianą statusu (koloru) wyświetlanego rekordu adresu w KS-PARTNERZE. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

33 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Po drugie... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

34 Prognozowanie sprzedaży
Zasady prognozowania sprzedaży Obowiązek prognozowania przez wszystkich Partnerów, Spółki Zależne i Oddziały. Systematyczne aktualizowanie prognoz. Rzetelne i jak najbardziej precyzyjne wartości prognoz. Na czym ma to polegać? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

35 Prognozowanie sprzedaży c.d.
Prognoza zawsze dotyczy konkretnych Klientów i powinna zawierać następujące informacje: dane teleadresowe klienta (nazwę klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), jaki produkt planujemy sprzedać Klientowi, ilość licencji jakimi jest zainteresowany Klient, wartość oczekiwanego kontraktu, prawdopodobieństwo dokonania sprzedaży – jak oceniamy szanse sprzedaży w danym momencie (podane w %), planowany termin podpisania umowy lub zamówienia (termin realizacji). Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

36 Prognozowanie sprzedaży c.d.
Prognoza (Szansa Biznesowa) – jak to robić? prognozować będzie można tylko zarezerwowanych klientów, prognozowanie będzie prowadzone przez Partnerów w KS-PARTNERZE a przez Spółki Zależne i Oddziały bezpośrednio w CRM, informacje dotyczące prognoz będą trafiały na „kartę klienta”, na „karcie klienta” będzie również informacja o „ważności klienta”, którą będzie określał KAMSOFT, prognoza (Szansa Biznesowa) będzie odzwierciedlać cały proces sprzedaży i będzie podzielona na etapy. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

37 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Po trzecie... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

38 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz)
Pierwszy kontakt (10%) Prezentacja produktu (20%) Złożenie oferty (40%) Negocjacje (60%) Projekt umowy (80%) Zamówienie - podpisanie umowy (100%) Rezygnacja (0%) Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

39 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Pierwszy kontakt (10%) Jest to etap na który może zmienić Partner status klienta w sytuacji, kiedy dla zarezerwowanego wcześniej klienta przeprowadził rozmowę w wyniku której stwierdził, że klient chce dalej z nim rozmawiać. Na tym etapie można szacować że jest ok. 10% szans na dokonanie sprzedaży. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

40 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Prezentacja produktu (20%) Na ten etap może Partner zmienić status klienta wówczas, kiedy odbyła się prezentacja produktu dla klienta i klient wyraża zainteresowanie dalszymi rozmowami. Można szacować że prawdopodobieństwo sprzedaży wynosi wówczas ok. 20%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

41 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Złożenie oferty (40%) Jeśli Partner złoży klientowi ofertę cenową i klient po zapoznaniu się z nią nadal podczymuje swoje zainteresowanie produktem, wówczas Partner może zmienić status klienta na etap „złożenie oferty”. Można oceniać prawdopodobieństwo doprowadzenia do sprzedaży na 40%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

42 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Negocjacje (60%) Jeśli po złożonej ofercie następują negocjacje z klientem wówczas Partner zmienia odpowiednio status klienta a tym samym prawdopodobieństwo sprzedaży rośnie do ok. 60%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

43 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Projekt umowy (80%) Jeżeli w wyniku negocjacji klient oczekuje przedstawienia projektu umowy, wówczas można oceniać prawdopodobieństwo podpisania kontraktu na ok. 80% Partner może odpowiednio zmienić etap i status klienta. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

44 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Zamówienie - podpisanie umowy (100%) Jeżeli klient zaakceptuje umowę i podpiszę ją (złoży zamówienie na produkt) wówczas sprzedaż można uznać za dokonaną i Partner ma obowiązek zmienić status klienta na „zamówienie – podpisanie umowy” – prawdopodobieństwo 100%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

45 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Rezygnacja (0%) Na ten etap proces sprzedaży może przejść w dowolnym momencie rozmów z klientem – w przypadku, kiedy klient zrezygnuje z zakupu oferowanego produktu. Partner wówczas zmienia jego status na „rezygnacja” i tym samym zeruje prognozę. Ważne jest aby w takim przypadku rejestrować przyczynę rezygnacji klienta szczególnie wówczas, kiedy klient wybiera produkt konkurencji wraz z podaniem informacji z kim przegraliśmy. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

46 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Nie jest konieczne zachowanie kolejności przejść pomiędzy poszczególnymi etapami. Może bowiem zdarzyć się sytuacja, kiedy pominięty zostanie np. etap prezentacji czy też negocjacji. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

47 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Po czwarte... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

48 Planowanie działań handlowych
Wprowadzenie obowiązku planowania Każdy Oddział, Spółka Zależna i Partner KAMSOFT jest zobowiązany do prowadzenia rzetelnych i regularnych planów swoich działań handlowych w zakresie produktów KAMSOFT. Plany powinny być wykonywane w cyklach miesięcznych i przekazywane do KAMSOFT najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty planem. Nie mylić z planem finansowo-rzeczowym! Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

49 Planowanie działań handlowych c.d.
Co powinny zawierać plany działań handlowych? dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), datę kontaktu z Klientem z podziałem na kontakty z Klientami nowymi i starymi oraz z zaznaczeniem formy kontaktu: telefon, spotkanie, itp., jakich produktów KAMSOFT kontakty mają dotyczyć. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

50 Planowanie działań handlowych c.d.
Wymagane minimum 3 spotkania z nowymi Klientami w skali tygodnia, 3 oferty złożone nowemu Klientowi, 1 spotkanie ze „starym” klientem w skali tygodnia, 10 telefonów do klientów w skali tygodnia. Za nowego Klienta uznaje się takiego Klienta, dla którego Partner, Spółka Zależna czy też Oddział nie wystawił jeszcze faktury sprzedaży na jakikolwiek produkt KAMSOFT. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

51 Planowanie działań handlowych c.d.
Jak to robić? Oddziały i Spółki Zależne – rejestracja (planowanie) kontaktów w CRM. Partnerzy – rejestracja (planowanie) kontaktów w KS-PARTNER. Po zarejestrowaniu planowanych kontaktów będą one miały status „planowane”. Po odbytym kontakcie Partner powinien zmienić status kontaktu na „zrealizowany” w przypadku, kiedy kontakt doszedł do skutku, lub przeedytować datę kontaktu jeśli ulega ona zmianie. W przypadku kiedy klient odwołuje kontakt (nie chce z nami rozmawiać) zmieniamy status na „odwołany”. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

52 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Podsumowanie Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PLANOWANIA? Ile i jakich kontaktów planuje Partner, Spółka Zależna czy też Oddział i z jakimi klientami? Jakich produktów dotyczą te kontakty? Sumaryczne zestawienie kontaktów dla każdego Partnera za dany okres czasu z podziałem na planowane, zrealizowane, odwołane oraz z podziałem na produkty jakich dotyczą. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

53 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA 2007-05-20
Podsumowanie c.d. Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PROGNOZOWANIA? Sprzedaż jakich produktów prognozuje dany Partner, z jakim prawdopodobieństwem, na jaką kwotę i kiedy planowana jest sprzedaż oraz do jakich klientów (jaka jest ich waga – wartość)? Sumaryczne zestawienie prognoz sprzedaży dla wszystkich Partnerów z informacjami j.w. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

54 Szanse biznesowe – KS-PARTNER
W PIERSZYM ETAPIE DOSTĘPNE DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY CHCĄ WZIĄĆ UDZIAŁ W TESTOWANIU Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA


Pobierz ppt "V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn. 2007-05-20."

Podobne prezentacje


Reklamy Google