Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWłodzisław Chmieliński Został zmieniony 11 lat temu
1
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Udział w wyborach przez internet Wyniki badania
2
Korzystanie z internetu
Czy korzysta Pan(i) z internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=945
3
Podstawa – wszyscy respondenci N=945
Udział w wyborach Czy zamierza Pan(i) wziąć udział w najbliższych wyborach parlamentarnych? Czy gdyby była techniczna możliwość, zdecydował(a)by się Pan(i) głosować w wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu? Osobisty udział Głosowanie przez internet Podstawa – respondenci, którzy nie wiedzą czy wezmą udział w wyborach N=131 Podstawa – respondenci, którzy nie zamierzają wziąć udziału w wyborach N=303 Podstawa – wszyscy respondenci N=945
4
Podstawa – wszyscy respondenci N=945
Wybory przez internet Czy gdyby była techniczna możliwość, zdecydował(a)by się Pan(i) głosować w wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu? Podstawa – wszyscy respondenci N=945 internauci N=336
5
Kto chce głosować przez internet
Wiek Płeć Wykształcenie Wielkość miejscowości Podstawa – internauci – osoby deklarujące chęć głosowania przez internet N=302 wszyscy respondenci N=945
6
Preferencje wyborcze (wspomagane)*
Proszę spojrzeć na listę i zastanowić się, na jakie ugrupowanie polityczne by Pan(i) zagłosował(a), proszę wskazać jedno ugrupowanie. Podstawa – respondenci deklarujący udział w wyborach N=511 internauci deklarujący udział w wyborach N=197 *) pozostałe ugrupowania nie przekroczyły progu 5%
7
Ugrupowania polityczne w internecie
Czy w ciągu ostatniego roku zdarzyło się Panu(i) odwiedzić stronę internetową jakiegoś ugrupowania politycznego? Czy w ciągu ostatniego roku zdarzyło się Panu(i) odwiedzić blog internetowy prowadzony przez polityka? Czy spotkał(a) się Pan(i) w ciągu ostatniego roku z jakimikolwiek materiałami wyborczymi polityków lub partii politycznych umieszczanymi w internecie? Podstawa – internauci N=336
8
Cel i metodologia badawcza
Rodzaj badania Raport D-Link Technology Trend przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 7 – 10 września 2007. Charakter próby Ogólnopolska, losowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób). Badanie przeprowadzono na osobach powyżej 18 lat (mogących brać udział w wyborach). Wielkość próby N = 945.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.