Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Odwaga w planowaniu mediów
2
Jak wciągnąć faceta w wyścig Need For Speed Hot Pursuit?
Cel kampanii to wyróżnienie gry NFS w bogatej i zatłoczonej kategorii oraz przedstawienie jej innowacyjnych funkcjonalności w sposób na tyle angażujący, by nie można było się od nich oderwać.
3
1B Komentarz lektora W Polsce marka Need For Speed kojarzy się z klasyką gier samochodowych, pościgowych. Istniejąc na rynku przez 15 lat, marka ta miała swoje wzloty i upadki. Jako marka dobrze znana, straciła ona w oczach konsumentów zdolność do zaskakiwania i dostarczania jakichkolwiek bardziej atrakcyjnych doznań, zwłaszcza wśród tylu konkurencyjnych gier dostępnych na rynku. W oparciu o insight konsumencki, powstał pomysł na zaangażowanie potencjalnego użytkownika w nowatorski i wyzywający sposób. Tego jeszcze u nas nie było!
4
Nic nie daje mi takiego kopa, jak szybkie auta i piękne kobiety!
Kim ON jest? Nic nie daje mi takiego kopa, jak szybkie auta i piękne kobiety!
5
2B Komentarz lektora Chcieliśmy dotrzeć do obecnych i potencjalnych graczy Need For Speed. To młodzi głównie miejscy mężczyźni, najczęściej w wieku od 16u do 39 lat, ceniący sobie silne emocje. Lubią piękne szybkie samochody, nie stronią od atrakcyjnych kobiet. Adrenalina i maksymalnie realne doznania to ich główne motywatory jeśli chodzi o zakup gier. Dodatkowe wyzwanie stanowili ci, którzy odrzucali markę ze względu na jej długą historię i, w ich przekonaniu, „nic ciekawego do zaoferowania”. Chcieliśmy dotrzeć do mężczyzn ceniących sobie jakość i realność doznawanych wrażeń.
6
NFS Hot Pursuit to coś więcej niż tylko gra!
„Hot Pursuit przywraca serii Need For Speed dawny blask” – najnowsza edycja NFS trafiła na podium w opinii najbardziej liczących się tytułów gamingowych w kraju! Interactive Autolog to nowatorski system podkręcający emocje w rozgrywce sieciowej – najbardziej innowacyjna funkcjonalność 2010 w kategorii gier elektronicznych.
7
3B Komentarz lektora Najnowsza edycja NFS trafiła na podium w opinii najbardziej liczących się tytułów gamingowych w kraju! Jej unikatowa funkcjonalność, Interactive Autolog, zebrała mnóstwo pozytywnych recenzji. To szansa, z której nie mogliśmy nie skorzystać!
8
Dlatego komunikacja tez była czymś więcej.
Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy w kategorii gier innowacyjne połączenie online’u i offline’u opierając je na kobiecych bohaterkach komunikacji, czyli tym co najbardziej interesuje męską grupę!
9
4B Komentarz lektora Na nowatorskie rozwiązania w grze odpowiedzieliśmy innowacyjną propozycją Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy w kategorii gier innowacyjne połączenie online’u i offline’u opierając je na kobiecych bohaterkach komunikacji, czyli tym co najbardziej interesuje męską grupę! Pojawiło się przed nami wyzwanie – jak poinformować naszych facetów o najważniejszej z wyróżniających grę cech, czyli jedynym w swoim rodzaju interaktywnym Autologu. Wiedzieliśmy z badań i dotychczasowych doświadczeń, że to bardzo wymagający konsumenci. Jedyny sposób, by mieć wpływ na ich nastawienie i zachowanie, to zaangażować ich w coś, czego jeszcze nie było, a co z pewnością będzie dla nich atrakcyjne. Do tej pory jeszcze nigdy nie było tak łatwo zaangażować w komunikację jakąkolwiek grupę męską!
10
Oto i upragnione szybkie samochody, piękne dziewczyny
Czy nie o tym marzy każdy prawdziwy facet? Turbo Dziewczyny Need For Speeda dostępne na wyciągnięcie ręki!
11
5B Komentarz lektora Równolegle do masowej kampanii obwieszczającej nadchodzącą premierę gry, w listopadzie dostarczyliśmy naszej złaknionej wrażeń widowni gadżet youtubowy – Interactive Autolog Tutorial. Pamiętając o gustach naszego targetu, przez ten arcyciekawy materiał szkoleniowy przeprowadzały dwie niezwykle atrakcyjne prowadzące – policjantka i uciekinierka. To nie ostatni raz, gdy nasz konsument mógł się z nimi zapoznać. Ponownie wprowadziliśmy je do jego życia w grudniowym numerze CKM, gdzie pojawiły się nie tylko na okładce, ale również w seksownej sesji z samochodami z gry. Materiał ponownie zwracał uwagę naszego faceta w stronę kanału youtube, na którym zamieściliśmy najważniejsze informacje produktowe.
12
Efekty pojawiły się szybko i też były piękne
Ponad 500 tysięcy wyświetleń kanału! Ponad 400 tysięcy unikalnych użytkowników! I to przy mega niskim budżecie!
13
6B Komentarz lektora Kampania była bardzo efektywna pod względem liczby zaangażowanych użytkowników i wyświtleń kanału. A to wszystko za jedyne 10% całego budżetu mediowego! Zainteresowanie tematem przekroczyło nasze oczekiwania! To największy sukces kampanii Need For Speed Hot Pursuit.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.