Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to."— Zapis prezentacji:

1 REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy

2 Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to za pomocą urządzeń mobilnych. *Google Analitycs, kwiecień 2016 Budowanie nowoczesnego wizerunku wśród użytkowników korzystających z nowych technologii. Bardziej widoczna reklama, która ukazuje się w przyjaznym otoczeniu. Dotarcie do grupy celowej w określonym miejscu i wybranym czasie

3 Mobilny portal gs24.pl Informacje z regionu, kraju i świata Sport, pogoda i wydarzenia kulturalne Motofakty, turystyka i biznes Gs24.pl jest największym portalem informacyjnym w regionie * Megapanel PBI, grudzień 2015 277 000 unikalnych użytkowników 628 000 wizyt Źródło: GoogleAnalytics, kwiecień 2016,

4 GS24.pl – możliwość emisji reklamy Góra Banner 320x50 Banner 320x80 Banner 320x100 Środek Rectangle 300x250 Rectangle 320x320 Dół Rectangle 300x250 Rectangle 320x320 Warstwa Maksymalny rozmiar: full page

5 3D CUBE kreacja wyświetlana w postaci obracanej kostki 3D dowolne niezależne call-to-action promowanie 3 inwestycji w jednej kreacji Większe zaangażowanie odbiorcy poprzez wymuszenie reakcji! Korzyści reklamy mobilnej

6 Większe zaangażowanie odbiorcy poprzez wymuszenie reakcji! Korzyści reklamy mobilnej Scratch po „zdrapaniu” pojawia się kolejny komunikat reklamowy zapewnia interaktywność możliwość ukrycia np. kuponu, bonusa dla użytkownika Miejsce na Twoją reklamę

7 banner z lokalizacją inwestycji możliwość zapisania adresu lub numer telefonu adres inwestycji wyświetlany na mapie Google Store Locator Utrzymanie przekazu reklamowego po zakończeniu kampanii, dzięki zapisaniu wybranego elementu reklamy. Korzyści reklamy mobilnej

8 Precyzyjne targetowanie Korzyści reklamy mobilnej dotarcie do internautów w określonym miejscu dotarcie do odbiorców w określonym czasie dotarcie do internautów szukających informacji tematycznychna portalu np. wiadomości z regionu, sport

9 Zapraszam do współpracy Polska Press Sp. z o.o. Mateusz Dziuk 697 770 133 mateusz.dziuk@polskapress.pl Oddział Szczecin ul. Nowy Rynek 3


Pobierz ppt "REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to."

Podobne prezentacje


Reklamy Google