Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAgata Karpińska Został zmieniony 8 lat temu
1
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego
2
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Podstawowe założenia: priorytet dla komunikacji zbiorowejpriorytet dla komunikacji zbiorowej oddzielenie ruchu pojazdów indywidualnych od ruchu pojazdów komunikacji publicznejoddzielenie ruchu pojazdów indywidualnych od ruchu pojazdów komunikacji publicznej
3
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym
8
Objazdy proponowane na czas budowy stacji rondo Daszyńskiego
9
Inwestycje niezbędne dla wdrożenia proponowanej organizacji ruchu Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym 1.Przebudowa skrzyżowania ul. Kasprzaka – Skierniewicka: -przejazd przez pas dzielący - lewoskręt z ul. Kasprzaka w ul. Skierniewicką, - przebudowa sygnalizacji świetlnej 2.Przebudowa skrzyżowania ul. Kasprzaka – Karolkowa – Prosta: - realizacja sygnalizacji świetlnej, - wysepka i przystanek autobusowy na zachodnim wlocie 3.Skrzyżowanie ul. Grzybowska – Przyokopowa: - realizacja sygnalizacji świetlnej 4.Ul. Królewska – odc. pl. Grzybowski – ul. Marszałkowska: - śluza dla autobusów 5.Przebudowa skrzyżowania ul. Królewska – pl. Małachowskiego: - przebudowa wysepki na zachodnim wylocie ze skrzyżowania 6.Ul. Królewska – ul. Krakowskie Przedmieście: - realizacja sygnalizacji świetlnej 7.Przebudowa skrzyżowania ul. Towarowa – Kolejowa: - lewoskręt z Towarowej w Kolejową, - realizacja sygnalizacji świetlnej 8.Przebudowa skrzyżowania ul. Prosta – Wronia: - przejazd na wprost przez pas dzielący – wszystkie relacje na wlotach ul. Wroniej
10
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Inwestycje niezbędne dla wdrożenia proponowanej organizacji ruchu 9.Przebudowa skrzyżowania ul. Emilii Plater – Pańska: - przejazd przez pas dzielący ul. Emilii Plater – wszystkie relacje na wlotach 10.Budowa wysepek tramwajowych i sygnalizacji świetlnej na Trasie W-Z 11.Skrzyżowanie al. Solidarności – ul. Jagiellońska: - realizacja sygnalizacji świetlnej, - realizacja rozjazdu tramwajowego ze wschodu i zachodu na północ 12.ul. Jagiellońska odc. al. Solidarności – pętla przy ul. Ratuszowej: - budowa torowiska tramwajowego 13.Skrzyżowanie ul. Targowa – Ratuszowa: - realizacja sygnalizacji świetlnej 14.Przebudowa skrzyżowania ul. Targowa – Kłopotowskiego: - przejazd przez pas dzielący - lewoskręt z ul. Targowej w ul. Kłopotowskiego, - budowa sygnalizacji świetlnej 15.Przebudowa skrzyżowania al. Solidarności – ul. Rzeszotarskiej: - przejazd przez pas dzielący - lewoskręt z al. Solidarności w ul. Rzeszotarskiej, - budowa sygnalizacji świetlnej 16.Skrzyżowanie ul. Targowa – 11 Listopada: - budowa torów tramwajowych do skrętu z ul. 11 Listopada w ul. Targową na północ
11
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Zidentyfikowano ok. 80 inwestycji do wykonania przed rozpoczęciem budowy centralnego odcinka II linii metra. Do wykonania pozostało ok. 40 przedsięwzięć.
12
Remont magistrali wodociągowej w ul. Żelaznej Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym
13
Budowa wiaduktów w ul. Andersa Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym
14
Remont magistrali ciepłowniczej w al. Jana Pawła II Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym
15
Remont ul. Emilii Plater Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym
16
Dziękuję za uwagę Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.