Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBożena Szewczyk Został zmieniony 8 lat temu
1
Analiza rynku i konsumpcji semestr letni 2016 Uniwersytet Wrocławski
2
Sylabus 1. Przedmiot: ANALIZA RYNKU I KONSUMPCJI 2. Prowadzący dr hab. Katarzyna Szalonka 3. System studiów: dzienny 4. Liczba godzin 16 5. Forma zajęć: Ćwiczenia 6. Wymagania wstępne Podstawowa wiedza z mikro- i makroekonomii, podstaw marketingu oraz statystyki. 7. Cele dydaktyczne Dostarczenie fundamentalnej wiedzy z zakresu konsumpcji i zachowań nabywców we współczesnej gospodarce oraz zapoznanie z metodyką badań rynku i zachowań nabywców
3
Podstawowe tematy W-1 Wprowadzenie do badań rynkowych W-2 Ilościowa i jakościowa analiza rynku i konsumpcji W-3 Badania pierwotne – definiowanie, metody W-4-5 Rodzaje badań ilościowych W-6 Rodzaje badań jakościowych charakterystyka W-7 Zasady opracowywania raportów w-8 Prezentacja projektów
4
Literatura podstawowa Bywalec Cz., Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania, wyd. WN PWN, Warszawa 2007. Badania marketingowe w praktyce Z. Kędzior, K. Karcz 2000.
5
Literatura pomocnicza Mruk H. (red.) Analiza rynku PWE Warszawa 2003 Światowy G. Zachowania konsumenckie PWE Warszawa 2006 Z. Kędzior [red.] Badania rynkowe PWE Warszawa 2004
6
Sposoby zaliczenia i wymagania egzaminacyjne do wyboru: Realizacja projektu indywidualnie na temat: „Analiza rynku np. meblarskiego, mleczarskiego, farmaceutycznego- badania wtórne i pierwotne (na próbie 50 – 100 respondentów - konsumentów) ” Ostateczny termin przekazania projektu do oceny 29 maj 2016r. Realizacja grupowego projektu na temat: Niepełnosprawny - konsumentem na rynku - badania pierwotne. Termin zakończenia realizacji projektu – 29 maja 2016. Projekt grupowy (5-6 osób na próbie 500 respondentów)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.