Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałElżbieta Kozak Został zmieniony 8 lat temu
1
Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna
2
Czym są Zimowe Igrzyska Olimpijskie? Zimowe Igrzyska Olimpijskie - międzynarodowe zawody sportowe organizowane co 4 lata przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski. Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimowe_igrzyska_olimpijskiehttp://pl.wikipedia.org/wiki/Zimowe_igrzyska_olimpijskie
3
01 Analiza sytuacji rynkowej
4
Miasta konkurenci Asia : Pekin - Chiny Ałmaty – Kazachstan Europa : Sarajewo – Bosnia i Hercegowina Nicea – France Monachium – Niemcy Oslo – Norwegia Braszów – Rumunia Barcelona – Hiszpania Lwów - Ukraina
5
Projekt organizacji IO 2022 w Polsce Obszar rozgrywania zawodów podzielony został na trzy strefy - Kraków, Zakopane i Jasna na Słowacji. Otwarcie i zamknięcie Igrzysk – stadion piłkarski Wisły Kraków ( 35 tys. Widzów); łyżwiarstwo figurowe i short track –największa w Posce hala widowiskowa – sportowa w Czyżynach; Curling – hala lodowa na Grzegórzkach lub w Oświęcimiu; Łyżwiarstwo szybkie – tor wybudowany na terenie AWFu w Krakowie; Saneczkarstwo – bobsleje – tor wybudowany w Arlamowie lub Myślenice Strefa Kraków
6
Projekt organizacji IO 2022 w Polsce Skoki narciarskie – skocznie Średnia i Duża Krokiew; Biegi narciarskie; Biathlon – strzelnica w Kościelisku - Kirach; Snowboard – stacja narciarska w Jurgowie; Strefa Jasna: Narciarstwo dowolne ; Konkurencje Alpejskie Hokej na lodzie Strefa Zakopane Strefa Jasna
7
0202 Kampania promocyjna
8
Cele kampanii reklamowej Główne cele kampanii reklamowej: 1)Branding Krakowa - jako organizatora Zimowych Igrzysk olimpijskich 2022; 2)Pozyskanie bazy użytkowników – w której skład wchodzą kibice oraz ludzie aktywnie spędzający wolny czas (1.000.000 profili)
9
Grupa docelowa Lubiący podróże Zainteresowanie akcjami społecznymi Korzystający ze współczesnych mediów Chętni do udziału w konkursach 15+ Kibice Aktywnie spędzający czas
10
0303 Techniki i formy komunikacji
11
Podejście Promocja sponsorów Promocja Polski / Krakowa Wyselekcjonowana baza Sprzedaż biletów Zachęcenie do przyjazdu Konkurs Kampania brandingowa Baza użytkowników
12
Kampania – etap I (konkurs) Nagraj 30s film i pokaż jak kibicujesz swojej reprezentacji. Uwzględnij motyw Polski / Krakowa w swoim video. Wrzuć go na YouTube, publikuj wśród znajomych i zbierz jak najwięcej łapek. POKAŻ JAK KIBICUJESZ! Wygraj: Bilety na Igrzyska Nagrody od sponsorów
13
Konkurs – działanie Nagranie filmu Wrzucenie na YT Zgłoszenie do konkursu Promowanie Wygrywa najpopularniejsze video Strona konkursu Landing pageKreacjaPromocjaOptymalizacja
14
Kampania – etap II Baza uczestników Perspektywa krótka Perspektywa długa Sprzedaż biletów Zachęcanie do kibicowania Podążaj za drużyną Promocja sponsorów Promocja stron, transmisji, imprez związanych z ZIO Imprezy sportowe Promocja sponsorów Zwiedzanie Krakowa / Polski Środkowo europejska baza kibiców sportów zimowych…
15
0404 Media plan
16
Kampania banerowa Zasięg: 30.000.000 RU Wyświetlania: 100.000.000 Capping 2/24 Największe portale Portale tematyczne Retargeting RTB
17
Social Media ProfileReklamy Konkursy wspomagające Angażowanie społeczności Dedykowane akcje sponsorów
18
SEM i SEO Wsparcie wszystkich tematycznych fraz Strategia pozycjonowania przez najważniejsze hasła Wejścia na stronę: 400.000 miesięcznie
19
Performance i mailing Bazy maillingowe: 100.000.000 adresów
20
Digital TV Zasięg: 20mln RU Wyświetlania spotów 5.000.000 miesięcznie 30s spoty
21
Budżet – cz.1 LpPozycja 1Kreacja Strona www100.000E Zestaw landing page20.000E Banery graficzne14.000E Profile Social Media10.000E Spoty Video28.000E Serwery, prowadzenie, administracja 6x10.000E = 60.000E
22
Budżet – cz.2 LpPozycja 2Kampania banerowa Największe portale 100.000 CPM x 15E = 1.500.000 E Kampania retargetowana Grupy tematyczne 3Social Media Reklama6 x 48.000E = 288.000E Prowadzenie6 x 10.000E = 60.000E
23
Budżet – cz.3 LpPozycja 4Digital TVYouTube, Daillimotion6x95.000E = 570.000E 5PerformanceSieci afiliacyjne Mailling Kampanie leadowe Marketing efektywny Reklamy kontekstowe 6 x 120.000 = 720.000E 6SEO / SEM6x88.000E=528.000E
24
Budżet – podsumowanie Pozycja Suma netto3.898.000E Podatek896.540E Suma brutto4.794.540E
25
Narzędzia AdCarouselSEOmozMajestic SEOCognitive SEO AdReportAdspert Audience Buying Brand24 Cat Napoleon Google Analytics Megapanel PBI / Gemius MillwardBrown TGI Upcast SocialXamine
26
Wskaźniki LpPozycja 1CTRilość wejść / ilości wyświetleń 2Zaangażowanie videoilość pełnych wyświetleń reklamy / suma wyświetleń 3Skuteczność newsletterailość wejść na stronę / liczba prawidłowo wysłanych maili 4Zaangażowanie fanpageilość aktywnych użytkowników / wszyscy lubiący nasze profile 5Skuteczność promocjiilość użytkowników zaangażowanych / ilość użytkowników odwiedzających stronę
27
0505 Nasze propozycje kreacyjne
28
Wizualizacja logotypu
29
Wizualizacja strony konkursu
30
Bibliografia http://eurosport.onet.pl/zimowe/biegi/zimowe-igrzyska-olimpijskie-krakow-2022- wiele-obie,1,5402203,wiadomosc.html http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimowe_igrzyska_olimpijskie http://k2.pl http://wirtualnemedia.pl http://internetstandard.pl Dodatkowo materiały od firm: Polska Kompania Reklamowa AdTiger ArboInteractive K2 Media
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.