Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałFabian Kulesza Został zmieniony 8 lat temu
1
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny ?” Warszawa, 23 listopada 2009 r.
2
2 Wybrani Klienci BPSC SA w branży spożywczej – liderzy w swoich segmentach SOKPOL LODY KORAL OSM PIĄTNICA WSP SPOŁEM KIELCE PEPEES ROLNIK OSMOFROST NOMAX ZM SOKOŁÓW JAROSŁAW ANIMEX MORLINY ■ KSC POLSKI CUKIER ■ ZM ŁMEAT ŁUKÓW ■ ZD KOZIEGŁOWY ■ VIRTU
3
Raport DiS 2008 na przykładzie 600 projektów w firmach dużych i średnich w latach 2006 - 2007 Branża BPSC mySAPIFSTETAQADScalaMS AX handel11214118 chemia83362248 spożywcza 24 31-2244 budownictwo411222617 maszynowa1815331383 media511---165 meblarska17 ---- odzieżowa8-8---8 3
4
4 BPSC SA – istotne fakty ■ Projektowanie i wdrażanie ZSI wspomagających zarządzanie ■ Usługi informatyczne w zakresie integracji oprogramowania ■ Dostawa sprzętu komputerowego, wykonawstwo sieci komputerowych ■ Ponad 20 lat obecności polskiej firmy na polskim rynku informatycznym ■ Ponad 1000 klientów w ramach Zarządzania BPSC ■ Ponad 450 klientów w ramach pakietu Impuls BPSC ■ Stabilna pozycja, stały wzrost przychodów
5
5 Impuls 5 – informatyzacja całego przedsiębiorstwa
6
6 Obszar finansów – korzyści ■ szybkość dostępu do informacji, zwłaszcza kosztowych ■ kontrola online’owa stanu rozrachunków z klientami ■ możliwość finansowej „fotografii” przedsiębiorstwa w każdym momencie ■ łatwość planowania i budżetowania ■ zaawansowane mechanizmy analityczne ■ itd….
7
7 Obszar dystrybucji i logistyki - korzyści ■ minimalizacja stanów zapasów ■ sprawna obsługa wysyłki towaru ■ wykorzystanie najnowszych technologii – RFID, kolektory danych z czytnikami kodów kreskowych, e-mapa, GPS ■ automatyzacja procesów sprzedaży – EDI, B2B, B2C ■ Obsługa Magazynów Wysokiego Składowania ■ itd….
8
8 Obszar obsługi Klienta - korzyści ■ utrzymanie dobrej komunikacji z Klientem ■ pełna informacja o Kliencie pozostaje w firmie, nie w głowie handlowca ■ kontrola nad rentownością sprzedaży poszczególnych towarów, pracy przedstawicieli handlowych itp.. ■ zarządzanie pracą Działów Handlowych, budżetowanie działań marketingowych ■ systemy lojalnościowe ■ itd….
9
9 Obszar produkcji - korzyści ■ kontrola i śledzenie ścieżki produktu ■ wspomaganie HACCP i GMP ■ automatyzacja rejestracji na wydziale produkcyjnym: system wagowy, terminale, skanery itp. ■ świadomość rzeczywistych kosztów produkcji poszczególnych asortymentów na każdym etapie procesu produkcyjnego ■ symulacje i kalkulacje cen wyrobu ■ itd….
10
Zapraszamy do współpracy jpaszek@bpsc.com.pl kom.: 600 062 920
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.