Licytacja zdań przydatnych doradcy zawodowemu i trenerowi
# 1 cena wywoławcza A
Perswazyjne prawo sympatii Jeśli ktoś prosi cię o zrobienie czegoś, a ty uważasz, że to człowiek, który ma na względzie twoje dobro – albo chciałbyś, żeby tak było – to prawdopodobne spełnisz jego prośbę. K. Hogan
# 2 cena wywoławcza A
Dorośli w większym stopniu niż dzieci używają podczas nauki inteligencji skrystalizowanej.
# 3 cena wywoławcza B
Ojciec z plemienia Grururu nakłaniając syna do zjedzenia misjonarza, mówi: Kiedy moi wspólnicy i klienci dowiedzą się, że mój syn jest odstępcą, zaczną mnie potępiać. Stracę pracę, a twoja matka i rodzeństwo popadną w biedę.Kiedy moi wspólnicy i klienci dowiedzą się, że mój syn jest odstępcą, zaczną mnie potępiać. Stracę pracę, a twoja matka i rodzeństwo popadną w biedę. Ojciec stosuje technikę perswazyjną polegającą na gmatwaniu.
# 4 cena wywoławcza A
Wstęp nie powinien zająć więcej niż 15% czasu całej prezentacji.
# 5 cena wywoławcza A
Aby uczynić swoją wypowiedź jasną i czytelną, staraj się powtarzać te same informacje.
# 6 cena wywoławcza B
Rezolucję o całożyciowym poradnictwie zawodowym w Europie wydała Rada Unii Europejskiej w 2001 roku.
# 7 cena wywoławcza B
Agencje zatrudnienia dzielą się na: agencje pośrednictwa pracy, agencje pośrednictwa pracy, agencje doradztwa zawodowego, agencje doradztwa zawodowego, agencje poradnictwa personalnego, agencje poradnictwa personalnego, agencje pracy tymczasowej. agencje pracy tymczasowej.
# 8 cena wywoławcza A
Metodę aktywizującą zwaną studium przypadku można określić jako pisemną demonstrację. Jej głównym atutem jest to, że pozwala przełożyć abstrakt na konkret. Mel Silberman
# 9 cena wywoławcza A
Przeszkadzające nam twierdzenie przeciwnika możemy łatwo usunąć lub przynajmniej uczynić podejrzanym, zaliczając je do jakiejś nienawistnej nam kategorii pojęć, i to nawet wtedy, gdy zachodzi nawet słabe podobieństwo lub inne luźne powiązanie. Artur Schopenhauer
# 10 cena wywoławcza A
Gdy ludzie siedzą przy stole naprzeciwko siebie w zasięgu dotyku, ale dalej niż 60 cm, sprzyja to współpracy.
# 11 cena wywoławcza A
Argumentum ad persona polega na tym, że ten sam argument, który przeciwnik chciał zastosować dla siebie, może być z powodzeniem zastosowany przeciwko niemu. Artur Schopenhauer