Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła Sukcesu września 2010 Sopot
Advertisements

Generator przyszłości
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
1.Projekt i jego realizator 2.Zespół Projektowy 3.Europejski Fundusz Społeczny dla oświaty w Polsce 4.Założenia Projektu 5.Działania i harmonogram Projektu.
Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI. Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI Akademia Młodych Noblistów Konferencja Olsztyn Prof. Mirosław Grewiński.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
PROJEKT Projekt, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.4, zwyciężył w konkursie.
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Charakterystyka zawodu Technikum nr 1 kształci w zawodzie: technik ochrony środowiska. Program tej klasy adresowany jest do uczniów o zainteresowaniach.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Kompetencje kluczowe drogą do kariery
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
SZKOŁA PODSTAWOWA W TEMPLEWIE. TEMPLEWO- wieś w gminie Bledzew, w powiecie międzyrzeckim, w województwie lubuskim. To wieś sołecka położona 8 km na pd.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
Akademia ETI Współpraca Wydziału ETI ze szkołami ponadgimnazjalnymi regionu Jacek Lebiedź Gdańsk, 21 czerwca 2013.
Regionalny Program Strategiczny w zakresie aktywności zawodowej i społecznej Współpraca uczelni ze szkołami w kontekście realizacji Strategii Rozwoju.
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Sopocie
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
KLASA MATEMATYCZNO- -INŻYNIERSKA.
„Programowanie czas zacząć”
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Edukacja w szkołach Powiatu Chojnickiego w roku szkolnym 2019/2020 spotkanie sieci doradców zawodowych r. Irena Laska Dyrektor Wydziału Edukacji.
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo

Projekt pokazuje, że nauka nie musi być nudna, a przedmioty ścisłe wcale nie są trudne! Do realizacji Projektu przystąpiła Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie. Przedsięwzięcie obejmie cztery województwa w północno-zachodniej części Polski: pomorskie, zachodniopomorskie, wielkopolskie i lubuskie. Uczniowie będą uczestniczyć w Projekcie od pierwszych dni w nowej szkole przez kolejne trzy lata, od roku 2010 do 2013 uczniowie biorą udział w zorganizowanych zajęciach w szkole. Projekt oferuje rozwijanie innowacyjnych form nauczania i dostarcza ciekawych materiałów dydaktycznych. Poprzez zastosowanie nowoczesnych metod uczenia się, szkoła ma szansę stać się atrakcyjnym miejscem spędzania czasu dla młodzieży. Ponadto Projekt jest okazją na podniesienie kwalifikacji nauczycieli oraz jakości oferty edukacyjnej placówek.

Projekt Kompetencje kluczowe drogą do kariery zakłada realizację: zajęć pozalekcyjnych z matematyki, fizyki, chemii, biologii, informatyki i przedsiębiorczości, zajęć pozaszkolnych w formie wyjazdów na wykłady, imprezy, obozy naukowe i edukacyjne, szkolnych pikników i konferencji popularyzujących naukę, wystaw i prezentacji promujących osiągnięcia naukowe, kompleksowego doradztwa zawodowego. Programy, scenariusze i pomysły na przebieg zajęć pozalekcyjnych, obozów, pikników i innych zajęć pozaszkolnych wypracują sami nauczyciele i uczniowie przy współpracy eksperta – Superwizora ds. Realizacji Projektu. Działania Zespołów Badawczych polegają na zebraniu i usystematyzowaniu informacji o pewnych zagadnieniach (w oparciu o analizę zjawiska, eksperyment, opracowanie na podstawie literatury przedmiotu lub konstruowanie modeli). Rezultaty tych działań mają charakter różnego rodzaju opracowań (esejów, wywiadów, rysunków, albumów, gier itp.), które uczniowie przygotowują, a następnie prezentują w określonych warunkach.

Założenia programowe projektu umożliwią: udział w atrakcyjnych zajęciach, wykładach, prezentacjach z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi dydaktycznych i rozwiązań edukacyjnych, integrację poprzez pracę zespołową, pikniki, akademie, obozy, prezentacje ponadregionalne, festiwale nauki, poszerzanie zainteresowań z tzw. przedmiotów ścisłych pod opieką nauczycieli szkolnych i akademickich, zastosowanie wiedzy w praktyce, analityczne, logiczne i twórcze myślenie, wzrost zdawalności i wyników na egzaminach maturalnych.

W naszym Technikum prowadzone są zajęcia w trzech grupach tematycznych: matematyka, biologia i przedsiębiorczość. Największym zainteresowaniem ze strony uczniów cieszy się jednak matematyka. Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie z oddziałem w Człuchowie w ramach projektu organizuje dla wszystkich uczestników darmowe wyjazdy, których celem jest poszerzenie naszej wiedzy z danego zakresu, poznanie nowych ludzi i dokonanie wyboru uczelni na której chcielibyśmy później studiować. W związku z czym nasza szkoła odwiedziła już kilka uczelni. Byliśmy już w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz 2-krotnie na Politechnice Gdańskiej, pierwszy raz odwiedziliśmy wydział fizyki i nauk związanych z matematyką, a następnie wydział chemii i nauk biologicznych z uwzględnieniem tematu ekologii.

Nasza szkoła wzięła udział w obozie naukowym w Sobieszewie. Zwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Byliśmy także na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz w Planetarium. Mieliśmy okazje zobaczyć sortowanie i utylizacje odpadów komunalnych w Eko-dolinie. W najbliższym czasie planujemy wyjazd do Polpharmy w Starogardzie Gdańskim. Spis treści

Akademia Marynarki Wojennej Wyjazdy Spis treści

Szymbrak Wyjazdy

Politechnika Gdańska Wyjazdy

Sobieszewo

Wyjazdy

Warszawa

Toruń Wyjazdy