Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

CENY I KOSZTY W BUDOWNICTWIE – informacja SEKOCENBUD
Warszawa Hotel Marriott
Agnieszka Kowalska ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
Zaprawy murarskie i tynkarskie - co warto o nich wiedzieć
TWORZYWA SZTUCZNE W BUDOWNICTWIE
NAUCZYCIEL ZSZ W GOSTYNINIE
Lekki strop w systemie belek dwuteowych STEICO joist
U.W.S.P. "TURBACZ" KRAKÓW 26 marzec 2012.
Różne kryteria oznaczania hydrofobowości zapraw na bazie cementu
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
ALVO MEDICAL ALVO DESIGN Stal nierdzewna i szkło. Rola bodźców wizualnych w kształtowaniu nowoczesnego i przyjaznego środowiska.
Edward Licznerski Optima Invest SA Gdańsk
The best steel solutions for You
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Wszystkie warstwy dachu. MELLE to… …wiodący dystrybutor pokryć dachowych, materiałów elewacyjnych i izolacyjnych z 15 letnim doświadczeniem …kompleksowa.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
GRUPA SAINT-GOBAIN JSZ.
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
Oferta dostępna również na stronie Punkt handlowy: Opole ul
MAKIETA WIOSKI SPOŁECZNE GIMNAZJUM Lublin, r.
INSTRUKCJA LAKIEROWANIA PRZEMYSŁOWEGO s.c. DARPEX, ul. Rynkowa 12, Przeźmierowo, tel , tel/fax ,
Studio Firan.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku
Kominy ceramiczne.
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Kluczowe czynniki sukcesu
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
System ociepleń Baumit OPEN
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Dodatkowe aspekty stosowania środków hydrofobowych w układach mineralnych. ZAKOBUILDING 2014.
Materiały termoizolacyjne i temoprzewodzące
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Wadowice Górne.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Zaprawy murarskie i tynkarskie - co warto o nich wiedzieć
Supermarkety i dyskonty
INFORMACJA O WYKONANYCH PRACACH REMONTOWYCH DO 2013r. NIERUCHOMOŚĆ nr 21 BUDYNEK UL. KRUPIŃSKIEGO
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O NIERUCHOMOŚCI NIERUCHOMOŚĆ nr 13 BUDYNEK UL. KRUPIŃSKIEGO
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O NIERUCHOMOŚCI NIERUCHOMOŚĆ nr 12 BUDYNEK UL. KRUPIŃSKIEGO
NANOTECHNOLOGIA w BUDOWNICTWIE Łukasz Galiński
Nieruchomość składa się z działki o powierzchni ok. 2 arów (segmenty środkowe) lub ok. 4 arów (segmenty zewnętrzne), na której znajduje się dwukondygnacyjny.
JEDNOSTKA PROJEKTOWA: Pracownia Projektowa Archicon ul. Batorego Warszawa INWESTOR: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kard. A. Kakowskiego 5,7a,11.
Prezentacja dla firmy Louis Vuitton Prace wnętrzarskie - Kome Polska sp. z o.o.
Strona 1 Zespół budynków mieszkalnych w zabudowie bliźniaczej w Katowicach przy ul. Stabika i Bukszpanowej Oferta dla klienta indywidualnego: Zespół 8.
Strona 1 Osiedle mieszkaniowe budynków jednorodzinnych „Leśne Zacisze” w zabudowie szeregowej, bliźniaczej i wolnostojącej w Łaziskach Górnych Oferta dla.
Strona 1 Zespół domów w zabudowie bliźniaczej lub szeregowej na ul. Miłej w Mikołowie Oferta dla klienta indywidualnego: Osiedle 28 domów w zabudowie bliźniaczej.
K L E J E – G I P S Y – T Y N K I. SZKOLENIE: GIPS W BUDOWNICTWIE KOSZALIN-KARLINO
Największa i najdłużej działająca firma handlowa branży budowlanej w płd-wsch. Polsce. Sieć na dzień dzisiejszy ciągle się powiększa, na tą chwile obejmuje.
IZOHAN Twój dom - nasze rozwiązania! v IZOHAN ekolep Akrylowa masa klejąca w postaci pasty Ekologiczny klej dyspersyjny o podwyższonych parametrach.
Strona 1 Budynek wielorodzinny w Chorzowie na ul.Truchana. Oferta dla klienta indywidualnego: Budynek wielorodzinny w skład którego wchodzi 14 mieszkań.
Kominy ceramiczne.
Atlas Gips - jakość bez kompromisów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Firma Ceslovas ir kompanija
Detale II’2015.
PRODUCENT DRZWI I MEBLI
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Mielno 18c Przewóz Polska PL
Zapis prezentacji:

Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku trzecia edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA

CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie dystrybutorów materiałów budowlanych: przeprowadzone w grudniu 2006 roku obejmujące 22 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie dystrybutorów odrębnie dobranej dla każdej z 22 grup asortymentowych materiałów budowlanych Dystrybutorzy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane posiadane w sprzedaży marki budowlane najchętniej wybierane BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (w każdym z 22 badanych segmentów) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BADANE SEGMENTY 1.pokrycia dachowe 2.okna dachowe 3.systemy rynnowe 4.materiały termoizolacyjne (wełna mineralna, styropian) 5.kompleksowe systemy dociepleń budynków 6.kleje do płytek ceramicznych i fugi 7.tynki dekoracyjne 8.masy i gładzie szpachlowe 9.silikony i pianki 10. farby 11. lakiery 12. impregnaty do drewna 13.cement 14.gotowe zaprawy murarskie i tynkarskie 15.posadzki samopoziomujące 16.okna elewacyjne 17.drzwi 18.płytki ceramiczne 19.podłogi (drewniane i laminowane) 20.materiały wznoszeniowe (pustaki, cegły, bloczki itp.) 21.elementy elewacyjne (cegły, płytki, siding, kamień itp.) 22.płyty gipsowo-kartonowe ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 w każdym z badanych segmentów To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 20%) najbardziej znana marka (waga 20%) marka dostępna w tradycyjnym kanale dystrybucji (waga 20%) marka najczęściej wybierana przez klientów (waga 40%) BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POKRYCIA DACHOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POKRYCIA DACHOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA DACHOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA DACHOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SYSTEMY RYNNOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SYSTEMY RYNNOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KOMPLEKSOWE SYSTEMY DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KOMPLEKSOWE SYSTEMY DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KLEJE DO PŁYTEK CERAMICZNYCH I FUGI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KLEJE DO PŁYTEK CERAMICZNYCH I FUGI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 TYNKI DEKORACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 TYNKI DEKORACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MASY I GŁADZIE SZPACHLOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MASY I GŁADZIE SZPACHLOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SILIKONY I PIANKI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SILIKONY I PIANKI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 FARBY ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 FARBY (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 LAKIERY ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 LAKIERY (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 IMPREGNATY DO DREWNA ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 IMPREGNATY DO DREWNA (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 CEMENT ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 CEMENT (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POSADZKI SAMOPOZIOMUJĄCE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POSADZKI SAMOPOZIOMUJĄCE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA ELEWACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA ELEWACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 DRZWI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 DRZWI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTKI CERAMICZNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTKI CERAMICZNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia marka X

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ELEMENTY ELEWACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ELEMENTY ELEWACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (ogólnie) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

To marka, która spośród wszystkich marek budowlanych osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka najwyższej jakości (waga 60%) najbardziej znana marka (waga 40%) BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ, GDZIE OD 1 LUTEGO BĘDĄ MOGLI PAŃSTWO BEZPŁATNIE ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁOWYMI WYNIKAMI BADANIA BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Dziękujemy za uwagę BUDOWLANA MARKA ROKU 2006