Warszawa, dnia: 2010-07-01 Kompleksowa platforma reklamowa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

I część 1.
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
mmTV.pl serwis internetowy z VoD i kanałami telewizyjnymi
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Regionalne Fundusze Filmowe Serock 4. grudnia 2009
Listonic – Wygodna lista zakupów
Jesień Niezależny, polski nadawca telewizyjny, działa od 1997 roku. Tworzy tematyczny kanał telewizyjny i nadaje z Polski drogą satelitarną, w technice.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
PREZENTACJA PLATFORMY
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Transmisje Internetowe Ciekawy dodatek czy realna wartość?
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Kalendarz 2020.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Okno na Hooptymistyczny świat
Zapis prezentacji:

Warszawa, dnia: Kompleksowa platforma reklamowa

Agenda 2 Kompleksowość i spójność oferty, jak? Gdzie, do kogo? Platformy komunikacji krok po kroku Case Renault Kontakt

Platforma komunikacji aMazing 3 mailing video na żądanie Call Center magazyn telewizja interaktywna ABONENT MMP

4 Gdzie, zasięg: Tam gdzie dociera MMP Ponad 2000 miast i miasteczek w całym kraju Około 650 tys. gospodarstw domowych W tym około 120 tys. gospodarstw domowych z DTV Około 2 miliony osób

Profil abonenta, kto? 5 Źródło: badanie ad-hoc, przeprowadzone poprzez wywiady telefoniczne CATI z centralnego studia, badanie wykonała firma PBS DGA Sp. z o.o. dla Multimedia Polska.

6 Lifestylowy magazyn aMazing Charakter: lifestylowy Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik Dystrybucja: zamknięta, bezpośrednio wraz z fakturami Multimedia Polska S.A. Nakład = dotarcie: ponad 300 tys Czytelnictwo: ponad 1 mln Na rynku: od września 2009 roku Źródło: badanie ad-hoc, przeprowadzone poprzez wywiady telefoniczne, badanie wykonała firma AZ Soft Kraków Razem: 85%

Telewizja interaktywna aMazing 7 Pierwsza w Polsce telewizja interaktywna Współdzielenie treści: tradycyjny kanał TV i VoD Pilot zastępuje SMS i telefon stacjonarny Możliwość dwustronnej komunikacji w czasie rzeczywistym Zliczenie wyników interakcji informacja na ekranie Wyniki interakcji widz interakcja widz

8 Telewizja interaktywna aMazing Nasze motto: Po pierwsze zaangażowanie widza Po drugie zaangażowanie widza Po trzecie i po n-te zaangażowanie widza

marzec 2009, pierwsze emisje testowe czerwiec 2009, emisja testowa i zwiększenie ramówki wrzesień 2009, emisja testowa, nowe programy, wprowadzenie pasma porannego grudzień 2009, koniec emisji testowej kwiecień 2010, poszerzenie pasma o nowe programy i nowy blok powtórkowy grudzień 2010, poszerzenie pasma o nowe programy emisja < 20 min dziennie emisja 40 min dziennie emisja 1:40 godz dziennie emisja 3:20 godz dziennie emisja 2:20 godz dziennie emisja 5:00 do 6:00 godz dziennie Telewizja interaktywna aMazing Złoty Laur Infotela, liczba interakcji z widzem maj -sierpień 2010, wielki konkurs na antenie aMazing emisja 3:40 godz dziennie

Wielki konkurs na antenie aMazing TV 10 W ciągu czterech miesięcy rozdajemy 200 tys zł rozdaliśmy już prawie 200 nagród Codziennie, za darmo nagroda - premia dla naszych widzów laureaci Biłgoraj, Chełm, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Iława, Inowrocław, Kalisz, Kętrzyn, Konin, Konstancin Jeziorna, Kwidzyn, Lublin, Łęczna, Łódź, Malbork, Ostróda, Ostrów Mazowiecka, Płock, Rzeszów, Strzegom, Szczecin, Świdnica Śląska, Tarnów, Tomaszów Mazowiecki, Toruń, Warszawa, Zamość, ……..

11 Zaufali nam

Wybrane programy tematyczne Gdzie mój pilot? Cykliczny magazyn filmowy poświęcony najciekawszym propozycjom filmowej biblioteki VoD w sieci Multimedia Polska. Interaktywny konkurs – dla posiadaczy DTV MMP Nagroda to darmowe wypożyczenie filmu w VoD MMP 12 Domowe kino Tutka Seryjny program dla dzieci o przygodach sympatycznego Tutka, który uwielbia oglądać bajki. W jego telewizorze mieszka VODoludek, który wie, jak dostać się do świata najciekawszych bajek, baśni i filmów dla dzieci Interaktywny konkurs – dla posiadaczy DTV MMP Nagroda to darmowe wypożyczenie filmu w VoD MMP

13 Wybrane programy tematyczne ABS: Cykliczny magazyn motoryzacyjny w którym prezentowane są znane marki samochodów. Samochody sportowe z potężnymi silnikami, auta terenowe i lśniące kabriolety, ogromne limuzyny - czyli samochody marzeń. Interaktywny zabawa – dla posiadaczy DTV MMP Możliwość sponsorowania nagród dla uczestników interakcji Plecak pełen wrażeń: Program podróżniczy, którego bohaterem jest Mariusz Kurc – entuzjasta zwiedzania świata za kilka groszy. W programie poznajemy świat z innej strony. W trakcie programu interaktywna zabawa przez pilota DTV

Gotuj z aMazing: Cykliczny program kulinarny, w którym Multimedia poleca danie dnia i odpowiada na pytanie: Co dziś ugotować na obiad? Nowatorski format integrujący treści linearne i VOD (katalog Gotuj z Multimedia) 14 zobacz więcej Wybrane programy tematyczne

Podróże TV Interaktywny magazyn podróżniczy, prezentujący najpiękniejsze zakątki świata i hotele, w których warto się zatrzymać. Widzowie aMazing TV mogą oglądając program zadzwonić i zamówić wymarzone wczasy. Nowatorski format integrujący treści linearne i VOD (katalog Podróże, turystyka) 15 Wybrane programy tematyczne Muzzik: Magazyn muzyczny poświęcony nowościom w muzyce popularnej, rockowej, hiphopowej i dance. Intearktywne głosowanie na prezentowane klipy.

Wybrane programy tematyczne 16 HiTech: Cykliczny magazyn o nowinkach technologicznych, w którym przystępnie pokazywane są nowe technologie związane z telewizją, telefonią i internetem. Wyścig z czasem: Nowatorski format realizowany we współpracy z National Geographic. Interaktywny konkurs z nagrodami dla widzów. Widz aby zwiększyć swoją szansę na wygraną może wypożyczyć i obejrzeć odcinek na VoD.

17 Zamów próbkę Wybierz rodzaj dane adresowe Reklama interaktywna

Mailing 18 Film sponsorowany przez Renault Nadruk na kopertach z fakturami, około 600 tys. abonentów: TV analogowa posiadacze DTV Zaproszenie, bilet do kina, około 100 tys. abonentów: posiadacze DTV

19 Film sponsorowany przez Renault: Katalog Renault poleca: film: 88 minut za darmo bez limitu wypożyczeń dostępny miesiąc Pierwsza reklama na VoD

Połączenie reklamy VoD + mailing 20 Jak to działa i dlaczego jest skuteczne : Zwiększenie liczby kontaktów z reklamą/marką sponsora poprzez: - zaplanowaną sekwencję zdarzeń (najpierw koperta, później VoD) - funkcjonalność VoD i sekwencję prowadzącą do wypożyczenia filmu Liczba kontaktów: 1 kontakt – koperta 2 kontakt – katalog VoD 3 kontakt – info o filmie 4 kontakt – zapowiedź filmu (spot 15s przed i po zwiastunie) 5 kontakt – wypożyczenie filmu i start filmu (spot 30s przed filmem) 6 kontakt - wypożyczenie filmu i koniec filmu (spot 30s po filmie) 7 kontakt – obejrzenie prezentacji wybranego modelu auta łącznie jedna osoba ma możliwość zetknięcia się z reklamą 7 razy

Case Renault (VoD + mailing) 21 Podsumowanie akcji : liczba kontaktów koperta zaproszenie minut filmy reklamowe Renault Razem liczba kontaktów

22 30 spot z OSD np. w TVN (aplikacja nakładana na ok. 25 – wejście i zejście w trakcie spotu) koniec programu – blok reklamowy w wybranej stacji w kablu MMP np. TVN Turbo) Interaktywna reklama - Przejście do VoD Zobacz więcej wciśnij Dłuższa prezentacja oferty – po wciśnięciu zielonej kropki na pilocie DTV następuje przeniesienie do konkretnego filmu/katalogu Renault poleca Zliczenie interakcjiRaport wypożyczeń

23 Zliczenie interakcji 30 spot z OSD np. w TVN (aplikacja nakładana na ok. 25 – wejście i zejście w trakcie spotu) koniec programu – blok reklamowy w wybranej stacji w kablu MMP np. TVN Turbo) indywidualny komunikat wyświetlany interaktorowi (po wyświetleniu widz ma możliwość powrotu na oglądany kanał - BACK) Interaktywna reklama Scenariusz prowadzący do zamówienia oraz przekazania kontaktu Pobierz gadżety od Renault Jazda testowa Katalog Nie interesuje mnie ta oferta Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Właśnie zamówiłeś jazdę testową. W ciągu 24h skontaktuje się z Tobą nasz konsultant, aby umówić Cię na jazdę próbną…

Platforma komunikacji aMazing 24 mailing video na żądanie Call Center magazyn telewizja interaktywna ABONENT MMP

Pytania? 25 Natalia Pytlińska Specjalista ds. T-commerce kom