Wskazówki konkursowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Znaki informacyjne.
Wzór w notacji nawiasowej: a*(d*i*(k*o-l*n)-e*h*(k*o-l*n))+f*i*j*n
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Powierzchnie reklamowe na terenach MTP
WYKŁAD 6 ATOM WODORU W MECHANICE KWANTOWEJ (równanie Schrődingera dla atomu wodoru, separacja zmiennych, stan podstawowy 1s, stany wzbudzone 2s i 2p,
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Jak przygotować konkurs Matematyczny spacer po Nowym Sączu? Grupa SP-M-I w Nowym Sączu.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Przykładowe zastosowania równania Bernoulliego i równania ciągłości przepływu 1. Pomiar ciśnienia Oznaczając S - punkt spiętrzenia (stagnacji) strugi v=0,
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Klasyfikacja systemów
Transformacja Z (13.6).
Kolejność wykonywania działań
PLAN EWAKUACJI II piętro lewe skrzydło
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Wyrażenia algebraiczne
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Anna Nowak Przedszkole publiczne im. Kubusia puchatka w zabełkowie
Cechy podzielności liczb - utrwalenie wiadomości
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
Montaż kominka wentylacyjnego Technologia Szybki Syntan SBS
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji
Wskazówki konkursowe.
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
Wykład 22 Modele dyskretne obiektów.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
1.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
W2 Modelowanie fenomenologiczne I
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Obliczalność czyli co da się policzyć i jak Model obliczeń sieci liczące dr Kamila Barylska.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Cechy podzielności liczb - utrwalenie wiadomości
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
Działania w systemie binarnym
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Zapis prezentacji:

Wskazówki konkursowe

Serdecznie zachęcam do obejrzenia naszej prezentacji! Nasz konkurs służy jako przypomnienie wszystkim młodym uczniom w naszym mieście czym jest matematyka. Otóż matematyka jest królową nauk i wszelkiej logiki. To ona pomaga nam w życiu, np.: Jeżeli sklepikarz chce nas naciągnąć na 2 dychy to my wszystko obliczymy i będziemy mogli domagać się odszkodowania :D W Nowym Sączu dużo jest osób, które miałyby problem z policzeniem Rachunku za prąd lub za zakupy. Chcemy temu przeciwdziałać i zachęcić młodych, rozleniwionych uczniów do samodzielnego rozwiązywania zadań, a nie tylko podglądania odpowiedzi w książce w dziale „odpowiedzi”. Mamy zamiar wszczepić miłość do matematyki w sercach uczestników i pokazać, że matematyka to nie tylko nudne zadania, ale także niesamowita rozrywka, która rozwija naszą wyobraźnię i umysł. Serdecznie zachęcam do obejrzenia naszej prezentacji!

Nasze wskazówki są dla grup, aby mogły dotrzeć do kolejnego punktu konkursu, gdzie będą zdobywać następnę punkty(diamenciki- jak ten). Oto wskazówki-szyfry, które będą wykorzystane podczas konkursu W naszym mieście (Nowym Sączu) W temacie podane jest miejsce, o których jest mowa w zagadkach.

Sokół Oto szyfr nazwany „czekoladką”: Odgadnij, co oznaczają te znaki: Jeśli wiesz, że tak będzie wyglądać słowo „ZUCH”:

Hobbit Oto Szyfr Ułamkowy: Wiedząc, że słowo „DIAMENT”, to : 1 2 3 4 5   A B C D E F G H I J K L Ł M N O P R S T U W X Y Z Wiedząc, że słowo „DIAMENT”, to : 4 4 1 4 5 5 5 1 2 1 3 1 3 4 Rozszyfruj wyraz: 3 1 2 2 4 5 2 4 1 1 2 4 Już wiesz, gdzie musisz się dalej udać?

Mała Galeria Odgadnij zasadę i odczytaj hasło: d f m f h a h f ł i x a h d g s c a h z l r x e e l r a x i e l a e r (przeskakując co 3 literę, odczytamy wyraz „Mała Galeria”)

Muzeum Okręgowe Odczytaj rebus, a będziesz wiedział, dokąd musisz się dalej udać  ??? + + S = M Ą=Ę + OWE

Baszta kowalska Oto szyfr: A-10 Ą-11 B-12 C-13 Ć-14 D-15 E-16 Ę-17 G-19 H-20 I-21 J-22 K-23 L-24 Ł-25 M-26 N-27 Ń-28 O-29 Ó-30 P-31 R-32 S-33 Ś-34 T-35 U-36 V-37 W-38 X-39 Y-40 Z-41 ź-42 ż-43 Wiedząc, że słowo „DIAMENT”, to: 15 21 10 26 16 27 28, odgadnij, co oznacza podane słowo: 12 10 33 42 53 10 23 29 38 10 24 33 23 10

STara Biblioteka Odpowiedź na ta zagadkę, powiedzie cię do pewnego starego miejsca w Nowym Sączu. Pewna dziewczynka uważnie przypatrywała się pewnemu przedmiotowi. Trwało to 12 godzin. Początkowo prawa część przedmiotu jej zainteresowania jest gruba, z czasem robi się coraz cieńsza. Odwrotnie lewa strona - najpierw cienka, później staje się grubsza. Co robi dziewczynka? (czyta książkę- stara biblioteka)

Gimnazjum 11 Jeśli rozwiążesz to zadanie, pamiętając, że „-” to „*”, „*” to „+”, „+” to „-„ a „/” to „+” , dowiesz się, do jakiego gimnazjum musisz pójść, by zdobyć kolejne punkty! 0,3-5,6*5,6+(-3)/0,72= ? (11- gimnazjum nr 11)

Ratusz 1.Figura, której wszystkie boki są równej długości Rozwiąż krzyżówkę: 1.Figura, której wszystkie boki są równej długości 2. 2a+ababab*6 to wyrażenie…………. 3. dodając do siebie liczby i dzieląc je przez ich liczbę wyznaczamy średnią………….. 4. Cięciwa okręgu dzieli okrąg na dwa…………. 5. nieograniczona z obydwu stron krzywa o nieskończonym promieniu krzywizny w każdym punkcie to…………. 6. √ –jest to symbol …………….

Urząd Wojewódzki IKZ DÓ WEJO WDĄZ RU Domyśl się, jak rozwiązać to zadanie, a będziesz wiedział, dokąd pójść IKZ DÓ WEJO WDĄZ RU (czytając od tyłu- urząd wojewódzki)

Autorzy: Konrad Konicki Dawid Konicki Dziękujemy za uwagę!!!