PRZELICZNIK DŁUGOŚCI w programie NetBeans IDE 7.0.1 autorzy: Michał Mrozek i Marcin Mrugała 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Introduction to SystemC
Advertisements

Wstęp do strumieni danych
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe Andrzej Ziółkowski Wykład 3.
Analiza wywołania i przebiegu przerwań w systemie Linux

Java Server Faces Tomasz Nowak.
ALLEGRO PIERWSZA GRA: WYŚCIG
Sposoby implementacji asocjacji
Implementacja ekstensji klasy
Java applet (c.d.) Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski.
Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski
Plasterkowanie Leszek Mierzejewski.
OOPC++ - operatory1 Operatory class complex { private: double re, im; public: complex (double r, double i = 0) { re = r; im = i; } friend complex operator+
Model – View - Controler
GUI Struktury Spotkanie integracyjne Nazwa wydziału: EAIiE Nazwa katedry: Informatyka Miejsce i data prezentacji: Kraków,
Standard Widget Toolkit
Mirosław Ochodek Sponsorzy: JFace Jak jeszcze szybciej tworzyć interfejsy? ECESIS Eclipse Community Education Project An.
Programowanie imperatywne i język C Copyright, 2004 © Jerzy R. Nawrocki Wprowadzenie.
Projektowanie interfejsu Pakiet AWT, komponenty i kontenery, klasa Component, metody klasy Component, klasa Label, komponenty tekstowe, klasa TextField,
Programowanie sieciowe w Javie
1 Przestrzenie nazw. 2 Globalna przestrzeń nazw jest jedna W programach pisanych przez wiele osób, lub korzystających z bibliotek napisanych przez innych,
Sprawy organizacyjne 1. Zasady zaliczenia przedmiotu
Plan Prezentacji Wczytywanie grafiki Wyświetlanie obrazów
Łukasz Monkiewicz.
Czytanie, pisanie i rysowanie – cd.. Jeszcze jeden strumyk PrintStream działa jak PrintWriter, ale: Używa domyślnego (systemowego) kodowania Nie wyrzuca.

142 JAVA – sterowanie i wątki public class A20 extends javax.swing.JApplet implements ActionListener { private int licznik = 0; private JTextField t =
Aplikacje sieciowe Obiekty typu Socket. ServerSocket ClientSocket Socket ClientSocket Socket.
„Tworzenie aplikacji sieciowych w języku Java”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Tworzenie aplikacji sieciowych w języku Java Objects classes,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Tworzenie aplikacji sieciowych w języku Java Java – overview.
C# Windows Forms Zastosowania Informatyki Wykład 3
1 Building Integration System - Training Internal | ST-IST/PRM1 | 02/2008 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal,
Pakiety w Javie Łukasz Smyczyński (132834). Czym są pakiety? Klasy w Javie są grupowane w pewne zbiory zwane pakietami. Pakiety są więc pewnym podzbiorem.
Framework 2 oraz Scala Bartosz Jankiewicz Credit Suisse _ _ _ __ | | __ _ _ _| | | '_ \| |/ _' | || |_| | __/|_|\____|\__.
REKURENCJA.
Wczytywanie danych z klawiatury, komentarze, zmienne.
Java 3 MPDI Programowanie obiektowe W7. import java.io.*; public class X { // kontrukcja throws – określenie jakie wyjątki może dana metoda // sygnalizować
Tadeusz Ziębakowski Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
PIO 3_2, Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 3 – część druga Iteracyjno-rozwojowy cykl oprogramowania 3.
Krzysztof Manuszewski
Podstawy Programowania
Zadanie Dev C++.
Programowanie obiektowe
Tworzenie aplikacji mobilnych
Programowanie obiektowe
db4o Kacper Skory Marcin Talarek
JAVA c.d.. Instrukcji wyboru SWITCH używamy, jeśli chcemy w zależności od wartości pewnego wyrażenia wykonać jeden z kilku fragmentów kodu. Jest to w.
Seminarium problemowe
Nazewnictwo liczb powyżej miliona
PIO 2_2, Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 2 – część druga Iteracyjno-rozwojowy cykl oprogramowania 2.
PIO. Autor -Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 1-część druga Wstęp do inżynierii oprogramowania. Cykle rozwoju oprogramowania (część biznesowa aplikacji) iteracyjno-rozwojowy.
PIO. Autor -Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 1-część druga Wstęp do inżynierii oprogramowania. Cykle rozwoju oprogramowania (część biznesowa aplikacji) iteracyjno-rozwojowy.
PIO 2_2, Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 2 – część druga Iteracyjno-rozwojowy cykl oprogramowania 2.
ST/PRM2-EU | April 2013 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal, exploitation, reproduction, editing, distribution,
Adam Suwała DIY - DI.
Warsztaty użytkowników programu PLANS – Karwia06 Język makropoleceń JMP programu PLANS Część I mgr inż. Tomasz Zdun.
Podstawy informatyki 2013/2014 Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi.
TROCHĘ HISTORII Marek Zając PO CO UŻYWAĆ OPENCL? Marek Zając.
Silverlight 4 dla Windows Phone 7
OCPJP Inner classes.
Piotr Czapiewski Wydział Informatyki ZUT.  Extensible Markup Language  Język znaczników  Human-readable and machine-readable  Niezależny od platformy.
Wydział Elektroniki Kierunek: AiR Zaawansowane metody programowania Wykład 6.
Wstęp - Prosta aplikacja internetowa w technologii Java EE 5 Programowanie komponentowe 1.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Pliki tekstowe – odczyt i zapis Zajęcia 11. Zapis do pliku tekstowego Prosty program pokazujący sposób zapisu do pliku tekstowego: // writing on a text.
Przeglądarka stron WWW
Previously discusses: different kinds of variables
Zapis prezentacji:

PRZELICZNIK DŁUGOŚCI w programie NetBeans IDE autorzy: Michał Mrozek i Marcin Mrugała 2012

Tworzymy projekt aplikacji File>New Project>(projects)Java Application>FINISH

Tworzymy kontener dla komponentów aplikacji PPM>New Project>JFrame Form

Wypełniamy formatkę komponentami główne okna: Swing Containers i Properties

Tworzymy kontener dla komponentów aplikacji (Swing Containers)>(hold)LPM>Panel>(drop)LPM

ComboBox (Swing Containers)>(hold)LPM>Panel>(drop)LPM>Properties>model

Interfejs aplikacji (Swing Containers)>(hold)LPM>Panel>(drop)LPM>Properties>model

Obsługa zdarzeń Jbutton>(events/properties)>actionPerformed>…>Add>(nazwa)>OK

Ganerated Code private void przeliczanie(java.awt.event.ActionEvent evt) { double wynik=0.0; String spole=jTextField1.getText().trim(); double fpole=Double.parseDouble(spole); int intComboBox1=jComboBox1.getSelectedIndex(); int intComboBox2=jComboBox2.getSelectedIndex(); if( (intComboBox1==0 && intComboBox2==0) || (intComboBox1==1 && intComboBox2==1) || (intComboBox1==2 && intComboBox2==2) || (intComboBox1==3 && intComboBox2==3)){ wynik=fpole; } else if(intComboBox1==0 && intComboBox2==1){ wynik=fpole/10; } else if(intComboBox1==0 && intComboBox2==2){ wynik=fpole/1000; } else if(intComboBox1==0 && intComboBox2==3){ wynik=fpole/ ; } else if(intComboBox1==1 && intComboBox2==0){ wynik=fpole*10; } else if(intComboBox1==1 && intComboBox2==2){ wynik=fpole/100; } else if(intComboBox1==1 && intComboBox2==3){ wynik=fpole/100000; } else if(intComboBox1==2 && intComboBox2==0){ wynik=fpole*1000; } else if(intComboBox1==2 && intComboBox2==1){ wynik=fpole*100; } else if(intComboBox1==2 && intComboBox2==3){ wynik=fpole/1000; } else if(intComboBox1==3 && intComboBox2==0){ wynik=fpole* ; } else if(intComboBox1==3 && intComboBox2==1){ wynik=fpole*100000; } else if(intComboBox1==3 && intComboBox2==2){ wynik=fpole*1000; } NumberFormat nf=NumberFormat.getNumberInstance(); nf.setMaximumFractionDigits(3); String swynik=nf.format(wynik); jLabel3.setText("Wynik = "+swynik+" "+jComboBox2.getSelectedItem()); }

Kompilowanie i uruchamianie 1.File>Save lub File>Save All 2.Build>Build Main Project (opcjonalnie F11) 3.Run>Ran Main Project (opcjonalnie F6)

Dziękujemy za uwagę KONIEC