Perspektywy obsługi klienta

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Advertisements

Przeciążenie przemienić w czułość
Definicja Samowiedza to wiedza i przekonania jakie posiadamy o sobie. Składa się na nią wiedza o swoich: Zdolnościach Zainteresowaniach Cechach charakteru.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Wirtualna Recepcja Łatwy kontakt pacjenta z lekarzem Warszawa,
Nowoczesne poradnictwo zawodowe Włodzimierz Trzeciak
ZATRZYMAJ PRZEMOC.
Innowacje organizacyjne w usługach
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Rzecz o efektywności w biznesie
Podsumowanie rezultatów na Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bo tak jak Ciebie to nikogo nie kocham Moja P. < 3.
Poprosiłem Pana Boga, aby odebrał mi mój ból
ŚWIAT LUDZKICH UCZUĆ.
Twitter – potencjał i potrzeby
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Adoracja Eucharystyczna
Jak budować więzi z dziećmi?
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
Zatrzymaj się na chwilę, by obejrzeć tę prezentację
Instrukcja MILO moduł klienta.
10 kroków do sukcesu w Centrach Usług Program Akademii BPO
usług gastronomicznych
Szkolenia, Coaching, PR.
Przedsiębiorczość – moda, konieczność, czy wyzwanie
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Enterprise Architecture Patterns
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Twój pomysł na biznes!.
Systemy kolejkowe - twierdzenie Little’a
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Szkoła Współpracy.
Zarządzanie pracownikami Działu Reklamacji
Jak ujarzmić burzę mózgów?
Trzymaj formę!!! Projekt wykonali: Aleksandra Auguścik Marcin Grzegrzak Bartosz Koryś Weronika Kiraga.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
OFERTA INCENTIVE. Szukasz przygody dla swoich klientów, pracowników lub przyjaciół? Znudziły Cię popularne, ogólnodostępne oferty na rynku? Oczekujesz.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Efektywność systemu Jacek Węglarczyk
Jak skutecznie budować pozycję firmy na rynku lokalnym?
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
Miłość jest piękna. Na niebie Słońce, trawa na łące, wśród trawy ja, każdego dnia. W lesie za nocy, wśród świerszczy mocy, wśród nocnej mgły, pod drzewem.
Uczeń zdolny jak go zrozumieć i wspierać?
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna.
Podsumowanie Ośmieszanie i inne formy przemocy w sieci potrafią być bardzo krzywdzące. Kiedy jesteś ofiarą przemocy, szukaj pomocy u rodziców, nauczyciela.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Z.Korzeniewski Trudny klient. Praca urzędnika Z.Korzeniewski Przebieg pracy zależy w dużym stopniu od relacji z klientami. Trudno jednak uniknąć sytuacji,
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Rodzice nie muszą być samotni
Kształtowanie jakości usług transportu kolejowego: w poszukiwaniu źródeł finansowania Dr Michał Wolański, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Dr Marcin.
Global Ordering System - GOS
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
10 kroków do przyjaznej klasy.
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Kocham kwiaty.
Złota 7 wytyczne obsługi
NOVOTEL WROCŁAW CITY Staż w dziale sprzedaży
NOVOTEL & ibis WROCŁAW CENTRUM Staż w dziale sprzedaży
Powołani do wspólnoty? K. Wójtowicz, 1992.
Opracowała: Ewa Wierzba Gimnazjum im
Instrukcja obsługi urzędnika, czyli tajniki skutecznej komunikacji
Zapis prezentacji:

Perspektywy obsługi klienta Marcin Supranowicz OK Poland 2012 Wiesław Porosło: oszczędzanie na obsłudze klienta przy sprzedawaniu produktów, obsługa jako cebula – ma warstwy i nie wszyscy ją lubią. Spójność komunikatów marketingowych. Pętla: Obietnica-marketing > nadzieja i kredyt zaufania, całe przeżycie pozytywne > spełnienie obietnicy-obsługa klienta > zbudowane zaufanie/utrata zaufania – trudniej odbudować. Podatny na nową obietnice lub odchodzi w siną dal. Cykl budowania wartości klienta. Obsługa klienta – „prawdziwy stosunek firmy do klienta” Zdrowa Firma – pracują, dla sensu i satysfakcji Izabella Uhl: egocentryzm społeczeństwa polskiego Sławomir Brzóska: urzędy, czyli inny świat

? widzi robi mówi słyszy myśli czuje

Słyszy Mówi Robi Myśli Czuje Widzi

Słyszy Mówi Robi Myśli Czuje Widzi

Słyszy Mówi Robi Myśli Czuje Widzi

Słyszy Mówi Robi Myśli Czuje Widzi

Słyszy Mówi Robi Myśli Czuje Widzi

Klient Firma Pracownik Kultura

Definicja Doskonała obsługa klienta to zdolność organizacji do nieustannego i konsekwentnego przekraczania oczekiwań klienta.

Oczekiwania klienta wow ponad standard standard przyjemność atrakcyjność satysfakcja realizacja przewidywane musi być

Zaufanie Wiarygodność Niezawodność Bliskość Egocentyzm

Josef Pine, Mass Customization ekonomia biznes klient przeżycia, doznania wytwarzanie autentyczność usługi poprawianie jakość produkty, dobra kontrola koszty towary, surowce dostęp dostępność

3 tezy o autentyczności, (czasami kojarzonej ze szczerością) 1. Nie mów, że jesteś autentyczny, jeśli taki nie jesteś 2. Łatwiej być autentycznym kiedy nie określa się, że jest się autentycznym 3. Jeśli już twierdzisz, że jesteś autentyczny, to lepiej, Żebyś taki był. Źródło: Josef Pine, Mass Customization

Pomysły ponadczasowe Odbieraj telefony, maile, etc. Nie obiecuj niemożliwego Słuchaj swoich klientów Obsługuj reklamacje profesjonalnie Bądź pomocny, nawet bezinteresownie Inwestuj w kompetencje pracowników Zawsze pójdź krok dalej Dorzuć coś dodatkowo

KOMFORT Kochaj (…) Obserwuj (i przewiduj) Mierz (i analizuj) Fun(tazja) :) Odpowiedzialność Rozum (wnioski i działania) Takt (m.in. uśmiech) KOMFORT Słyszy Mówi Robi Myśli Czuje Widzi

Zamiast podsumowania Ty jesteś ekspertem w obsłudze klienta, bo jej doświadczasz Masz władzę, bo decydujesz portfelem obsługa klienta to interakcja Proces-pracownik-profit

1:4

Dziękuję, Do zobaczenia na warsztacie Marcin@Supranowicz.pl Dziękuję, Do zobaczenia na warsztacie