Czy jesteś osobą otwartą?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Advertisements

Demokracja w szkole.
POWIEDZ „NIE”- czyli sztuka odmawiania. Asertywność.
Wykonał : Jakub Świątkowski
Analiza wyników ankiety
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Jak bezpiecznie korzystać
PRZEMOC W RODZINIE…… to sytuacja ,w której ktoś wykorzystuje to, że ma przewagę nad Tobą - jest silniejszy, starszy i ważniejszy a Ty czujesz.
Pierwsza strona ?. Jakieś szczegóły? :D Jakby Pani zareagowała, jakby się pani dowiedziała, że pani córka jest w ciąży? Ciężko mi to sobie wyobrazić
Sonda na temat nastoletnich ciąż przeprowadzona w ramach zajęć z dziennikarskich źródeł informacji.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Tydzień kultury słowa
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
Co możemy zrobić, żeby polepszyć relacje między rówieśnikami?
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Fazy odziaływania na dziecko trudne
Cel projektu Zbadanie ile osób w klasach I i III posiada cechy dominujące, a ile recesywne.
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
Recepta na sukces nauczyciela
Śmierć półrocznej Madzi
Quiz ,,Wokół praw dziecka”
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Bezpiecznie z Internetem
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Słowo Życia Listopad 2009 Łatwiej jest wielbłądowi przejść przez ucho igielne, niż bogatemu wejść do królestwa niebieskiego (Mt 19,24).
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
CHWILE Są takie chwile w życiu, kiedy tęsknisz za kimś tak bardzo, że chciałbyś urzeczywistnić swoje marzenia i móc przytulić tę ukochaną osobę do siebie.
Punkt 4 kodeksu 2.0 NIE PODAJEMY SWOICH DANYCH I NIE ZAWIERAMY ZNAJOMOŚCI Z NIEZNANYMI OSOBAMI W INTERNECIE. STOSUJEMY ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA.
przypadku prześladowania
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Ankieta na temat agresji w szkole
JAK NAUCZYĆ SIĘ MÓWIĆ "NIE"?
Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”
Czasem się zastanawiam
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Jak bezpiecznie korzystać z internetu?
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
W jaki sposób bezpiecznie korzystać z internetu?
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Jak bezpiecznie korzystać z internetu?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
8 LUTY 2011 – DZIAŁANIA TOWARZYSZĄCE ODBYWAJĄ SIĘ PRZEZ CAŁY MIESIĄC LUTY.
Szkoła bez przemocy.
i obywatelskich uczniów ”
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Podstawowe umiejętności pomagania
Przyjaciel najcenniejszy dar
Ankieta badająca problem uzależnień w klasach VI.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
CHWILE Są takie chwile w życiu, kiedy tęsknisz za kimś tak bardzo, że chciałbyś urzeczywistnić swoje marzenia i móc przytulić tę ukochaną osobę do siebie.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Wykonały: Dominika Radziewińska Kinga Stelmaszczuk
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
Wszystko zaczyna się od modlitwy… Dlatego staraj się by Twoja modlitwa była nieustająca… -Matka Teresa z Kalkuty-
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
CHWILE Są takie chwile w życiu, kiedy tęsknisz za kimś tak bardzo, że chciałbyś urzeczywistnić swoje marzenia i móc przytulić tę ukochaną osobę do siebie.
Zapis prezentacji:

Czy jesteś osobą otwartą? Wyniki i omówienie ankiety której celem było określenie otwartości uczniów gimnazjum. W marcu 2012, ankietą badającą otwartość uczniów gimnazjum nr 16 STO, przebadano 50 osób (25 dziewczyn i 25 chłopaków). Ankietę wykonały i omówiły Anna Bajorek, Paula Dusseldorp i Dominika Olszówka pod nadzorem pani Dominiki Depty Marel.

W jaki sposób dzieliłyśmy odpowiedzi? Najmniej otwarta odpowiedź Średnio otwarta odpowiedź Najbardziej otwarta odpowiedź

W jaki sposób dzieliłyśmy odpowiedzi? Czerwony kolor – najmniej otwarta odpowiedź Niebieski kolor- średnio otwarta odpowiedź Zielony kolor – najbardziej otwarta odpowiedź Chłopaki Dziewczyny (jasne kolory) (ciemne kolory)

Chłopcy: b) 2 a) 5 c) 18 Dziewczęta: b) 3 a) 7 c) 15 Pytanie 1 Do twojej klasy przychodzi nowa koleżanka/nowy kolega. Ma nadwagę i się fatalnie ubiera. Jak się w stosunku do niej/niego zachowujesz? Chłopcy: b) 2 a) 5 c) 18 Dziewczęta: b) 3 a) 7 c) 15 c c a a b b a b c Komentujesz złośliwie jej obcisłe ubrania. Zastanawiasz się, dlaczego tak się zaniedbał/ła. Nie zwracasz na to uwagi.

Chłopcy: c) 8 b) 9 a) 8 Dziewczęta: c) 4 b) 10 a) 11 Pytanie 2 Osoba w klasie denerwuje Cie swoim zachowaniem. Wszyscy mówią że nie mają nic przeciwko tej osobie. Ty nie możesz jej znieść. Co robisz? Chłopcy: c) 8 b) 9 a) 8 Dziewczęta: c) 4 b) 10 a) 11 a a b b c c c b a Obgadujesz ją z innymi. Starasz się zachowywać w stosunku do niej normalnie. Zastanawiasz się dlaczego, tak naprawdę Ci denerwuje.

Chłopcy: c) 13 b) 7 a) 5 Dziewczęta: c) 7 b) 7 a) 11 Pytanie 3 Ludzie za plecami Twojej dobrej koleżanki/kolegi mówią ze beznadziejnie się ubiera i ty też tak sądzisz. Co robisz? Chłopcy: c) 13 b) 7 a) 5 Dziewczęta: c) 7 b) 7 a) 11 a a b b c c c b a Ignorujesz sprawę. Dyskretnie bierzesz ją na zakupy. Rozmawiasz o tym z nią wprost.

Chłopcy: b) 5 a) 5 c) 15 Dziewczęta: b) 3 a) 6 c) 16 Pytanie 4 Twój kolega/Twoja koleżanka bez znajomości Twojej ulubionej książki/filmu/serialu, ocenia ją/go negatywnie. Wciąż używa tych samych argumentów. Jak reagujesz? Chłopcy: b) 5 a) 5 c) 15 Dziewczęta: b) 3 a) 6 c) 16 c c a a b b a b c Wybuchasz złością. Ignorujesz to. Próbujesz kontynuować rozmowę mimo odmiennego zdania.

Chłopcy: a) 5 c) 5 b) 15 Dziewczęta: a) 1 c) 5 b) 19 Pytanie 5 Masz ochotę wyrzucić kolę/koleżankę z grupy, bo Cie irytuje i nie pomaga w przygotowywanej pracy. Czy wprowadzasz plan w życie mimo że wiesz ze ta osoba nie miałaby wtedy z kim pracować? Chłopcy: a) 5 c) 5 b) 15 Dziewczęta: a) 1 c) 5 b) 19 b b c c a a c b a Stawiasz tej osobie warunki dalszej pracy. Dla dobra grupy wyrzucasz ją. Męczysz się i próbujesz pracować dalej.

Chłopcy: Dziewczęta: c) 8 b) 12 a) 5 c) 6 b) 11 a) 8 Pytanie 6 Twój 11 letni brat/siostra zaczyna popalać papierosy. Rozmawiasz z nim/z nią, ale tylko Cie wyśmiewa. Co robisz z tą wiedzą? Chłopcy: c) 6 b) 11 a) 8 Dziewczęta: c) 8 b) 12 a) 5 a a b b c c b c a Stwierdzasz że wykorzystałeś/łaś wszystkie możliwości i mówisz o tym rodzicom. Przeczekujesz, mając nadzieje że mu/jej się znudzi Stawiasz warunki dotyczące zaprzestania palenia.

Chłopcy: b) 10 a) 15 c) 0 Dziewczęta: b) 5 a) 14 c) 6 Pytanie 7 Twoja koleżanka/kolega ciągle od Ciebie ściąga. Czy denerwuje Cie to? Co robisz? Chłopcy: b) 10 a) 15 c) 0 Dziewczęta: b) 5 a) 14 c) 6 c a a b b b a c Nie pozwalasz Jej/Jemu dalej, bo masz już tego dosyć. Pomagasz Jej/Jemu w nauce. Pozwalasz Jej/Jemu dalej.

Chłopcy: b) 8 c) 7 a) 10 Dziewczęta: b) 3 c) 11 a) 11 Pytanie 8 Ktoś powiedział, że nie jesteś otwartą osobą. Po pewnym czasie uświadamiasz sobie, że ta osoba ma racje. Czy chcesz coś z tym zrobić? Chłopcy: b) 8 c) 7 a) 10 Dziewczęta: b) 3 c) 11 a) 11 a a c c b b c b a Próbujesz spojrzeć na swoją otwartość z innej perspektywy. Mówisz trudno, jestem jaki jestem i już. Mówisz, że w jednych sprawach jesteś otwarta, a w innych nie.

Chłopcy: c) 6 b) 4 a) 15 Dziewczęta: c) 1 b) 4 a) 20 Pytanie 9 Twoi rodzice odwiedzają starych znajomych, ich córka/syn jeździ na wózku inwalidzkim z powodu wypadku. Masz spędzić z Nim/Nią więcej czasu bo jedziecie razem na wakacje. Przeszkadza Ci, że nie będziesz mógł/mogła robić wielu ciekawych rzeczy z powodu niepełnosprawności rówieśnika. Co robisz? Chłopcy: c) 6 b) 4 a) 15 Dziewczęta: c) 1 b) 4 a) 20 a a b b c c b a c Mówisz rodzicom, że nie masz zamiaru jechać i zostajesz u babci. Starasz się jak najlepiej spędzić czas na wyjeździe samemu, wiedząc że On/Ona siedzi sam/sama w hotelu. Robicie wspólnie różne rzeczy i starasz się Ją/Jego lepiej poznać.

Za jak bardzo otwarte osoby uczniowie uważają samych siebie. Dziewczyny: 7 7,2 5,1 Chłopaki: 5,4 4,3 5,6 6,04 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10