JAK FINANSOWANA JEST AKCJA: Akcja Bałtycka, żeby trwała, musi rocznie dysponować kwotą około 50 000 zł. W zasadzie opieramy się na dotacjach na badania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Advertisements

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
1 Naukowe Koło Ubezpieczeń Risk Katedra Rynku Ubezpieczeniowego Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Ekorozwój.
Praca Zaliczeniowa z przedmiotu Gospodarka Regionalna
Wrocław, dn. 20 maja 2011 r. Obchody Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 na Dolnym Śląsku Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD Komisja.
Solidarność międzypokoleniowa a aktywność społeczna osób starszych.
Główne cele i zadania Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Kielcach określa Statut zatwierdzony decyzją Zarządu Województwa Świętokrzyskiego i Świętokrzyskiego.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
WOJEWÓDZTWO OPOLSKIE OFOS. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 60% ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH PO 2000 ROKU 1984 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA ORGANIZACJA.
Jesień Niezależny, polski nadawca telewizyjny, działa od 1997 roku. Tworzy tematyczny kanał telewizyjny i nadaje z Polski drogą satelitarną, w technice.
EKONOMIA Koszty transportu Cena Diesla w latach
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Program pilotażowy w województwie kujawsko-pomorskim PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA I EFEKTY REALIZACJI PROGRAMU Michał Majcherek - Kierownik Projektu Pracodawcy.
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Oferta sponsorska.
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
TRANSPORT A EKOLOGIA.
Numer jeden w Polsce! Targi WIATR i WODA są największą i najstarszą imprezą wystawienniczą branży sportów wodnych i rekreacji w Polsce, która odbywa się
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
Strategia działań Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.
Stacja Badania Wędrówek Ptaków Uniwersytetu Gdańskiego
KOMITET TRANSPORTU POLSKIEJ AKADEMII NAUK
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Małe projekty dla małych piłkarzy Mariusz Nowacki
DAWID DAMIAN KINGA FILIP ANDRZEJ NADIA NATALIA.
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Projekt Bioróżnorodność to także MY. O Fundacji Od 2009 roku budujemy społeczność zaangażowaną w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Wolontariat Gimnazjalny nr. 30. Klinika Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej we Wrocławiu pomogła już wielu dzieciom, teraz nasza.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
GRAFIKA KOMPUTEROWA Agnieszka Labak Kl. 4 TF. GRAFIK KOMPUTEROWY To osoba odpowiedzialna za tworzenie i przygotowywanie różnego rodzaju materiałów reklamowych.
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Dominik Kędziora Rok akademicki 2013/2014 POL-ART sp. z o.o. ul. Czerniowiecka Warszawa tel tel fax
WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA, INFORMACJI I BIBLIOLOGII Janusz Włodzimierz Adamowski Program wyborczy: kadencja
Dr hab. inż., prof. nadzw. Witold Wiśniowski Dyrektor Instytutu Lotnictwa JAK POBUDZIĆ INNOWACYJNOŚĆ POLSKIEJ NAUKI I GOSPODARKI – DOŚWIADCZENIA INSTYTUTU.
PRZEGLĄD PRASY 20 lutego 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Zagraniczne wyjazdy edukacyjno-szkoleniowe
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Nasza EKO SZKOŁA Witajcie w SP118.
CEL Rozwijanie, propagowanie inicjatyw, postaw, działań sprzyjających rozwojowi szkolnemu i pozaszkolnemu dzieci i młodzieży Organizowanie czasu pozaszkolnego.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

JAK FINANSOWANA JEST AKCJA: Akcja Bałtycka, żeby trwała, musi rocznie dysponować kwotą około zł. W zasadzie opieramy się na dotacjach na badania naukowe, ale środki te są przyznawane nieregularnie, w niewystarczającej ilości i za późno (najczęściej można nimi dysponować dopiero w czerwcu lub lipcu, a prace terenowe zaczynamy w marcu). Obecnie jest silna tendencja obcinania dotacji ministerialnych, dlatego Akcji grozi likwidacja!!! Staramy się aplikować o granty krajowe i międzynarodowe, ale z nich nie można finansować samych obozów, tylko wykonywane na nich prace badawcze; granty są przyznawane na krótkie okresy (maksimum 3 lata), więc nie stanowią stabilnego sposobu finansowania. A wartością AB jest właśnie to, że trwa nieprzerwanie, niezależnie od zawirowań finansowych i politycznych w Polsce. Podobne grupy badawcze są sponsorowane przez wielkie koncerny (np. zaprzyjaźniona grupa badawcza KULING jest sponsorowana przez LOTOS). W związku z tym postanowiliśmy poszukać sponsorów, którzy zapewnią nam alternatywne formy finansowania

NA CO AKCJA WYDAJE PIENIĄDZE? Pieniądze są wydawane na: (1)obrączki – ok zł (2)sieci ornitologiczne – ok zł (3)dowóz sprzętu – ok zł (4)uzupełnianie sprzętu (namioty, czołówki, kuchenki itp.) – ok zł (5)Gaz i dopłaty do wyżywienia – ok zł (2 stacje x 5 miesięcy x 1 500zł) (6)Inne – ok zł RAZEM w ciągu roku: zł !!!Organizatorzy nie otrzymują za pracę na Akcji żadnego specjalnego honorarium !!!

JAKIEJ POMOCY OCZEKUJEMY Pomoc może mieć formę: (1)dotacji finansowej na cele Akcji (2)dotacji finansowej na sprecyzowany cel (np. obrączki, sieci itp.) (3)darowizny sprzętu (np. namioty itp.) (4)darowizny niepsującej się żywności (np. konserw) (5)pomocy w promowaniu Akcji – rozbudowa strony internetowej, wydanie materiałów promocyjnych, znaczków, koszulek (6)pomocy finansowej przy organizowaniu wypraw zagranicznych. Poszukujemy: SPONSORA GENERALNEGO, który podejmie się opieki i wspierania całości działań AB, ale także innych SPONSORÓW, którzy będą wspierać AB w mniejszym zakresie.

CO POWODUJE, ŻE JESTEŚMY ATRAKCYJNI JAKO OBIEKT SPONSORINGU? (cz. I) Przede wszystkim dlatego, że dobrze się kojarzymy (z ptakami, z nauką, z ochroną przyrody, z przygodą, z wakacjami). Jesteśmy barwni, dobrze prezentujemy się w mediach, w oparciu o naszą działalność łatwo skomponować kampanię reklamową. W naturalny sposób nasza działalność budzi głębokie emocje. Mały puchaty raniuszek zamknięty w dłoni, nieustraszona modraszka rzucająca się ze straceńczą pasją na swego prześladowcę ornitologa i w końcu moment wypuszczania ptaka z dłoni, uniwersalne przesłanie zwracanej wolności. Wobec takich widoków nikt nie zostaje obojętny! Jesteśmy jednoznacznie kojarzeni z nauką i ekologią. Pomagać AB to tyle, co być zaangażowanym w ochronę przyrody, w poznanie otaczającego nas środowiska i zmian w nim zachodzących. Mamy żywy kontakt z naszymi wolontariuszami. Grupa sympatyków, byłych akcjonariuszy, liczy już kilka tysięcy, często wpływowych osób. Wśród wszystkich tych osób, sponsor AB będzie dobrze rozpoznawalny i pozytywnie kojarzony.

CO POWODUJE, ŻE JESTEŚMY ATRAKCYJNI JAKO OBIEKT SPONSORINGU? (cz. II) To, że nasza działalność odbywa się pod namiotami, często w skrajnych warunkach atmosferycznych, pozwala na efektowne testowanie Państwa produktów. Wiele osób w Polsce jest zainteresowanych bieżącym śledzeniem przylotu i odlotu ptaków wiosną i jesienią. Dlatego stworzenie codziennie aktualizowanego serwisu z tymi informacjami pozwoli skupić uwagę szerokich rzesz ludzi na nas (a więc i Państwa firmie). Codzienne relacje z wypraw w egzotyczne miejsca są innym sposobem skupienia przez długi czas uwagi słuchaczy, widzów, czytelników, internautów... I na koniec rzecz nie bez znaczenia – nie jesteśmy zbyt drodzy. Zostanie sponsorem AB z pewnością nie przekroczy możliwości finansowych żadnej firmy.

DLA JAKICH POTENCJALNYCH SPONSORÓW JESTEŚMY ATRAKCYJNI? (cz. I) Dla wszystkich firm produkujących sprzęt i wyposażenie sportowe, terenowe, wędkarskie i inne tego typu – na przykład samochody terenowe, przyczepy kampingowe, generatory prądu, łodzie motorowe, aparaty fotograficzne, lunety, lornetki, namioty, ubrania terenowe lub kojarzące się ze sportowym stylem życia, sprzęt sportowy (rowery, buty itp.), krzesła i stoliki turystyczne, kuchenki turystyczne i wiele innych produktów. Dla wszystkich firm produkujących narzędzia i maszyny do pracy w terenie – np. pilarki, siekiery, łopaty itp. Dla wszystkich firm produkujących żywność o przedłużonej trwałości (konserwy, suchary), żywność do łatwego przygotowywania (np. zupki i desery w proszku), żywność dostarczającą dużej porcji energii potrzebnej w trudnych warunkach atmosferycznych (czekolady, napoje energetyzujące itp.), zdrową żywność kojarzoną z nieskazitelną przyrodą. Dla wszystkich sklepów (zarówno tradycyjnych jak i internetowych) i sieci handlowych oferujących w swej ofercie produkty wymienione powyżej. Dla wydawnictw i sieci księgarni, które wydają i rozprowadzają książki i czasopisma o tematyce przyrodniczej, popularnonaukowej, turystycznej bądź podróżniczej.

DLA JAKICH POTENCJALNYCH SPONSORÓW JESTEŚMY ATRAKCYJNI? (cz. II) Dla firm turystycznych oferujących podróże w egzotyczne miejsca i tych zapraszających nad polski Bałtyk (nasze obozy usytuowane są w pobliżu znanych kurortów nadbałtyckich – Krynicy Morskiej, Kuźnicy na Helu i Darłowa). Dla radia, telewizji, gazet, czasopism, serwisów internetowych (relacje z wypraw, informacje o przylotach i odlotach ptaków). Dla firm produkujących i rozprowadzających wysoko specjalistyczny sprzęt naukowy i badawczy. Dla biur eksperckich w zakresie ochrony środowiska, prowadzących uzgodnienia środowiskowe itp. Dla każdej firmy pragnącej wzmocnić swój proekologiczny wizerunek