NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Znaki informacyjne.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Ksantypa2: Architektura
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Ministerstwo Gospodarki Polskaa globalny kryzys Waldemar Pawlak Wicepremier, Minister Gospodarki WARSZAWA 06 czerwca 2009r.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Klasyfikacja systemów
Transformacja Z (13.6).
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
SPOŁECZNA SŁUŻBA INSTRUKTORSKA RODZINNYCH OGRODÓW DZIAŁKOWYCH
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
Wskazówki konkursowe.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Anna Nowak Przedszkole publiczne im. Kubusia puchatka w zabełkowie
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Montaż kominka wentylacyjnego Technologia Szybki Syntan SBS
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji
Wskazówki konkursowe.
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
1.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
W2 Modelowanie fenomenologiczne I
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Obliczalność czyli co da się policzyć i jak Model obliczeń sieci liczące dr Kamila Barylska.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Zapis prezentacji:

NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Blogerzy: Liderzy opinii czy pogańscy bożkowie Szymon Ślipko 31 maja 2012

Wpływający na opinie, kształtujący trendy Liderzy opinii? Wpływający na opinie, kształtujący trendy

A może pogańscy bożkowie Stosujący tanie triki dla przyciągnięcia publiczności?

ZANIM OCENIMY KIM SĄ BLOGERZY, ZOBACZMY JEDNAK JAK WYGLĄDA BLOGOSFERA NA ŚWIECIE I W POLSCE…

Szacuje się, że na świecie jest około 165 mln blogów

Drugie miejsce po USA zajmuje Europa Technoraiti&Blogpulse

Technoraiti&Blogpulse Ruch do blogów kierowany jest głównie z wyszukiwarek, ale wzrasta znaczenie kanałów social media Technoraiti&Blogpulse

Według raportu BlogHer mamy bardziej ufają opiniom, które znajdują na blogach

W USA akcja jak Fiesta Movement już nikogo nie dziwią

Polska blogosfera to około 11 mln czytelników

78% z nich czyta blogi przynajmniej raz w tygodniu

A według badania comScore, polscy czytelnicy blogów spędzają po mieszkańcach Japonii i Korei Południowej, najwięcej czasu czytając blogi

Prawie 60% uważa reklamy na blogach za niedenerwujące

Najbardziej wiarygodne dla czytelników są recenzje produktów, programy ambasadorskie i próbki produktów udostępniane przez autora bloga

Najmniejszy wpływ na czytelników mają reklamy display Co pokazuje jak istotne są rekomendacje

Polskie blogi to nie krótkotrwała moda

Potrafią angażować czytelników

A także przystosowywać się do nowych najnowszych trendów

NIKOGO JUŻ NIE ZASKAKUJĄ…

Zaproszenia do coraz ciekawszych kampanii

Wywiady w tradycyjnej prasie

Skrzętnie zagospodarowane nisze

A nawet wizyty w programach telewizyjnych

Jak widać blogosfera prezentuje się całkiem, całkiem na tle bardziej medialnych konkurentów

CZY POGAŃSCY BOŻKOWIE BYLIBY W STANIE „WODZIĆ ZA NOS” REKLAMODAWCÓW, A PRZEDE WSZYSTKIM CZYTELNIKÓW?

OCZYWIŚCIE, ŻE NIE! CZYTELNICY BLOGÓW POTRAFIĄ WYCHWYCIĆ FAŁSZ

Blogi zyskały i utrzymują popularność bo są autentyczne

Nawet jeśli z biegiem czasu profesjonalizują się I tworzone z pasją Nawet jeśli z biegiem czasu profesjonalizują się

Większość Internautów bardzo wysoko ceni opinie i rekomendacje pojawiające się w sieci

To tam co raz częściej następuje ten pierwszy kontakt z produktem/usługą

CZY BLOGERZY SĄ WIĘC LIDERAMI OPINII? TAK SĄ LIDERAMI OPINII!

Liderami w dużych społecznościach

Średnich

I tych małych

Bycie liderem opinii w blogosferze nie jest równoznaczne z dużą ilością UU

LIDEREM OPINII MOŻE BYĆ AUTOR BLOGA O KILKUTYSIĘCZNEJ WIDOWNI

LICZY SIĘ JEGO SPECJALIZACJA

ORAZ JAKOŚĆ PUBLIKOWANYCH TREŚCI

WARTO JEDNAK ZASTANOWIĆ SIĘ CZY BLOGERZY MOGĄ BYĆ LIDERAMI OPINII NIE TYLKO W SWOJEJ SPOŁECZNOŚCI, ŚWIATKU BLOGOWYM?

ROZPOZNAWALNI BLOGERZY TO WCIĄŻ NIEWIELKA GRUPA

KRYZYSY W BLOGOSFERZE SĄ CZĘSTO BURZĄ W SZKLANCE WODY

NAWET SŁYNNY CASE DR OETKER, KTÓRY ZAPISAŁ SIĘ ZŁOTYMI GŁOSKAMI W ANNAŁACH POLSKIEJ BLOGOSFERY WYDAJE SIĘ, ŻE BARDZIEJ POMÓGŁ KOMINKOWI ANIŻELI ZASZKODZIŁ FIRMIE

STOPA W DRZWIACH

CZY WYPŁYNĄ NA SZEROKIE WODY?

„KLIMAT BĘDZIE SPRZYJAŁ”

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ