Życie czeka – kampania promująca transplantologię.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Advertisements

Efekty kluczowych działań i form wsparcia
Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Nowa rola pacjentów w leczeniu i zdrowieniu
PROPOZYCJA STRATEGII DZIAŁAŃ PR
W ramach zadania TIK Programu Szkoła z Klasą 2.0
Ustawowe Rejestry Transplantacyjne - uwagi
Ryszard Solski, Sigma International
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
PODSUMOWANIE (EFEKTYWNOŚĆ) marzec 2011-marzec 2012.
Konsumpcja informacji
GŁÓWNY CEL KAMPANII Zwiększenie wśród uczniów i młodych pracowników świadomości zagrożeń związanych z pracą, promocja tematyki bezpieczeństwa pracy w edukacji.
Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej w Zespole Szkół nr 7 Road to freedom- nasze miasto 20 lat wspólnie FINAŁ MŁODZIEŻOWEJ AKCJI OBYWATELSKIEJ 20 LAT WSPÓLNIE.
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
Kampanie społeczne działań strażniczych
Joanna Skowron Kierownik Projektu Główny Inspektorat Sanitarny
Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009.
PREZENTACJA, PARTNERZY WSPIERAJĄCY PKD W OLSZTYNIE
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Międzynarodowy Dzień Ziemi
Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Transplantologia.
Blog HGW Watch – przykład monitoringu władz lokalnych.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
WYBRANE DZIAŁANIA SAMORZĄDU MIASTA SIERADZA PROWADZONE W RAMACH KONKURSU Zdrowa Gmina w roku października 2010 r.
Pokochaj olej rzepakowy
WPEK Narzędzia komunikacji. - gromadzimy informacje o ofercie miejskiej, - segregujemy i umieszczamy je w sieci, - opisujemy przykłady dobrych praktyk,
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
CO TO JEST PRZESZCZEP?? Transplantologia
Kampania wizerunkowa Polski przed
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Uwierzyć w siebie – pierwszy krok do przełamania bierności i zdobycia zatrudnienia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu.
Młoda krew ratuje życie
DRUGIE ŻYCIE ORGANIZATOR
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
Dziewczyny na politechniki
akcja organizowana przez magazyn GLAMOUR oraz Organizację Kwiat Kobiecości Magazyn GLAMOUR to kompletny przewodnik w życiu nowoczesnej kobiety, który.
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ZIEMI Zmieniaj nawyki – nie klimat
Oddawanie krwi oraz Działalność społeczna na rzecz HK
Źródła informacji o zdrowiu
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
źródło: Telemetria NAM
Pełnosprawny wyborca Aktywność obywatelska studentów z niepełnosprawnościami w kontekście wyborów.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
KAMPANIA SPOŁECZNOŚCIOWA „DRUGIE ŻYCIE”
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI POMORSKIEJ OKRĘGOWEJ RADY HDK ZA OKRES MAJ KWIECIEŃ 2014.
Transplantacja jestem na TAK Przewodnik woluntariusza.
W Polsce istnieje kilkadziesiąt ośrodków transplantacyjnych, które specjalizują się w przeszczepach poszczególnych narządów. Tylko w roku 2009 narządy.
Największe zdjęcie Warszawy Zamek królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Kolejnictwa, Warszawskie Zoo, Stadion Narodowy, Mennica Państwowa i kilkanaście.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Transplantacje narządów w Polsce - teraźniejszość
 To świadome,dobrowolne i nieodpłatne działanie na rzecz innych, potrzebujących pomocy, wykraczające poza związki rodzinne, przyjacielskie i koleżeńskie.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
POLSKI DZIEŃ TRANSPLANTACJI W SP6.
Zapis prezentacji:

Życie czeka – kampania promująca transplantologię

Źródło: ozwala,wiadomosc.html Przez okres trwania kampanii (pobyt 6-letniego Tomka w CZD) w mediach ukazało się ok materiałów

Źródło: dobrze8221,wiadomosc.html Źródło: watroba-pracuje/

Źródło: zatrutego- grzybami.read?utm_source=Polityka+Spoldzielnia+Pracy+List&utm_campaign=41e473aa17- UA &utm_medium= Źródło: juz-po-kolejnej-operacji,wiadomosc.html

Źródło: Otworzyliśmy wszystkie dostępne nam kanały komunikacji, aby każdy mógł aktywnie uczestniczyć w wydarzeniach, mając dostęp do najświeższych informacji oraz możliwości ich komentowania.

W ramach kampanii odbyła się akcja Bajka dla Tomka – z całej Polski, a także z zagranicy napłynęły setki bajek, wierszyków i rysunków. Do akcji przyłączyły się m.in. TVN 24, Fakt oraz Radio Zet i RMF FM.

Podsumowanie kampanii – piknik Biegnij – Życie czeka Źródło:

XI - lecie pierwszego rodzinnego przeszczepienia wątroby w Centrum Zdrowia Dziecka – spotkanie żywych dawców i biorców Źródło:

Źródło: wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708, ,W_2011_beda_pieniadze_na_Narodowy_Program_Transplantacji.html Źródło: kawal-dobrej-roboty,wiadomosc.html

Efektywność podjętych działań: ogłoszenie Narodowego Programu Transplantacji (45 mln zł na lata ) Zwiększenie się liczby wykonywanych przeszczepów (dane: POLTRANSPLANT) Zaangażowanie społeczeństwa oraz mediów w dyskurs i promowanie idei transplantologii

Źródło: Poltransplant,

DZIAŁ KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ INSTYTUT POMNIK – CENTRUM ZDROWIA DZIECKA Al. Dzieci Polskich Warszawa Kontakt: Paweł Trzciński