Kawasaki VN2000.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Silnik spalinowy czterosuwowy; cykl Otta Idealny i realny cykl Otta
Advertisements

I ich znaczenie dla naszego środowiska
OBSŁUGA TECHNICZNA: SKODA FABIA.
BUDOWA ROWERU Rower składa się z ponad 500 części, które wchodzą w skład tzw. zespołów, które z kolei tworzą układy konstrukcyjne roweru.
HISTORIA MOTORYZACJII
Układy w motorowerze Justyna Ćwiertnia.
Celica została zaprojektowana z myślą o kierowcach młodych duchem, którzy oczekiwali od samochodu więcej niż tylko środka transportu, Stylizacja, oparta.
Fiat 126p - maluch Tomasz Modrzyński.
Prezentacja Ceramizerów
Samochód XXI wieku autor: Adam Kowol.
OBSŁUGA TECHNICZNA: TOYOTA YARIS.

Nowy pojazd egzaminacyjny Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
Ekojazda.
..::WYPOSAŻENIE MOTOROWERU ::..
Rower – historia, budowa, konserwacja
Budowa samochodu Przygotowała: Regina Wasilewska (nauczyciel techniki)
Budowa motoroweru.
YARIS.
Seria MATRIX.
Click to edit Master subtitle style EASY CUT & BEVEL Przecinarka do rur HV HV RS jest najwydajniejszą, szybkotnącą na zimno przecinarką dostępną na rynku.
Szkolenie z zakresu lamp – Część 3
ASPECT 10 DISC ASPECT 20 DISC ASPECT 30 ASPECT 45 DISC ASPECT 40 ASPECT 55 DISC INTRO PAGE KONIEC ASPECT 50 ASPECT 60 filozofia Aspect, szerokiego zastosowania.
Obsługiwania wykonywane przy spycharko-ładowarce SŁ-34
Elektroniczny rozdział siły hamowania
Turbosprężarka STi & System AVCS
Reklama Ford Mondeo Katarzyna Pruchniak.
Właściwe ustawienie fotela, lusterek, zagłówków i zapięcie pasów bezp.
Coś dla miłośników crossów. Opracował: Piotr Romaniak
Moją pasją są samochody
Motoryzacja dwudziestolecia między wojennego
II zasad termodynamiki
Silniki. Silniki Silnik 2t Silnik dwusuwowy jest to silnik spalinowy, w którym cały obieg pracy (w tym suw pracy) następuje co drugi suw (przemieszczenie.
FRANK-CARS CZĘSTOCHOWA Cezary Chaś Kierownik Sprzedaży Flotowej
ZADANIE 1 PRZYGOTOWANIE DO JAZDY, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW POJAZDU ODPOWIEDZIALNYCH BEZPOŚREDNIO ZA BEZPIECZEŃSTWO JAZDY.
Samochody McLaren p1.
MOTOROWER – to pojazd wyposażony w silnik spalinowy o pojemności skokowej do 50 cm3 (pojemność skokowa silnika to objętość tej części cylindra lub cylindrów,
MASZYNY ENERGETYCZNE NOWOCZESNE KADRY DLA NOWOCZESNEJ ENERGETYKI
Rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem.
OBSŁUGIWANIE OKRESOWE NR 1 (OO-1) co 100 mth
Cacko w skrzyni? 1.
Jedno ślady. Jedno ślady Honda CBR 900 ccm Liczba cylindrów-4 Liczba zaworów na cylinder-4 Pojemność-918cc Moc-130 KM przy rpm Moment obrot-92.
NOWINKI TECHNICZNE. HISTORIA -Volvo – 1944 r. laminowana przednia szyba -Volvo – Stworzenie 1 pasów bezpieczeństwa 1959 r. -Mercedes – Benz – Zastosowanie.
Egzamin praktyczny. WARUNKIEM PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO JEST ZAPEWNIENIE SOBIE PRZEZ OSOBĘ EGZAMINOWANĄ:
Egzamin praktyczny. WARUNKIEM PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO JEST ZAPEWNIENIE SOBIE PRZEZ OSOBĘ EGZAMINOWANĄ:
System Finnchain dla zbiorników radialnych
KATEGORIA B+E PRAWA JAZDY
Układ rozrządu.
Zasadnicze zespoły i układy silnika.
Rozwiązania hybrydowe w transporcie miejskim
Szanowni Państwo. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą dotyczącą Nowych Motocykli na sezon 2016 w Moto Hangar. Nadchodzi wiosna czas pomyśleć.
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 7: Układy hamulcowe.
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 2: Ogólna budowa.
MOTOCYKL LECH. Producent - Wacław Sawicki i Spółka, Opalenica Wielkopolska. Projekt motocykla gotowy był już w 1928 roku, a prototypowe egzemplarze.
„Lech” Pierwszy polski motocykl Opracowała: Marcelina Gola kl. 3 c.
ROWER Rower – pojazd napędzany siłą mięśni osoby nim kierującej za pomocą przekładni mechanicznej, wprawianej w ruch (najczęściej) nogami. Pierwotnie nosił.
Motocykl „Lech” jako element historii Opalenicy. Motocykl „Lech”
OBSŁUGI.
Diagnostyka układu hamulcowego
Proces technologiczny
RENAULT TRUCKS CNG EURO VI D WIDE RENAULT TRUCKS CNG.
BEZPRZEWODOWA MYSZ OPTYCZNA
Aparat Zapłonowy.
Nowe wkrętarki Cleco serii H
Budowa roweru – układ jezdny, napędowy, hamulcowy i elektryczny
MOTORYZACJA. SUZUKI GSX 1000r Silnik rzędowy Układ i liczba cylindrów rzędowy, cylindrów: 4 Średnica cylindra 74,5 mm Skok tloka 57,3 mm Pojemność skokowa.
Kompleksowa Obsługa Pojazdu
Auta i Motory.
Zapis prezentacji:

Kawasaki VN2000

SPECYFIKACJA VN 2000 Typ silnika - czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V Pojemność silnika [cm3] - 2053 Średnica x skok tłoka [mm] - 108 x 123,2 Stopień kompresji - 9,5:1 Układ rozrządu, zawory - OHV, 8 zaworów, 4 zawory na cylinder Moc maksymalna [kW (KM) / obr. min] - 76 (103) / 4800 Maksymalny moment obrotowy [Nm] - 177 / 3200 System zasilania w paliwo - wtrysk paliwa Skrzynia biegów - manualna, 5 biegów Wyprzedzenie i kąt pochylenia główki ramy [o/mm] - 32 / 182 Opony: przód / tył - 150/80-R16 / 200/60-R16 Hamulce: przód - Podwójne tarcze, 300 mm, zaciski czterotłoczkowe Hamulce: tył - Pojedyncza tarcza, 320 mm, zacisk dwutłoczkowy Długość x Szerokość x Wysokość [mm] - 2535 x 1025 x 1155 Rozstaw osi [mm] - 1735 Wysokość siedzenia [mm] - 680 Pojemność zbiornika paliwa [l] - 21 Masa "na sucho" [kg] - 340

Koncepcja modelu W kategorii krążowników więcej znaczy zdecydowanie lepiej i tak nowy super boss VN2000 jest motocyklem V-Twin o największej pojemności na świecie. Ten mocarny okręt flagowy nie ma żadnego odpowiednika w kategorii krążowników. Poza tym na nowo definiuje DNA marki Kawasaki w tym ważnym rynku. Dopełnieniem masywnego silnika i imponującej mocy jest atrakcyjna stylizacja. Stylizacja będąca kombinacją elementów o nowoczesnym i tradycyjnym wyglądzie w olśniewającym i wysoce zintegrowanym wydaniu. Centralnym elementem niesamowitej stylizacji VN2000 jest opływowa lampa przednia, której kadłub kryje soczewkowe projektory. Pojemność silnika to niesamowite 2053cm3, czyniące VN2000 seryjnym V-Twin'em o największej pojemności w historii. Ta potężna jednostka napędowa nie dość, że produkuje wielkie ilości momentu obrotowego i mocy, to jest na dodatek jednym z najpiękniejszych silników V-Twin na świecie. Silnikiem z gigantycznymi, bogato ożebrowanymi cylindrami, których rozmiary są podkreślane przez długie osłony popychaczy i

z pięknie wymodelowanymi pokrywami z pięknie wymodelowanymi pokrywami. Wyciągnięte, długie i niskie podwozie jest równie imponujące. Jako topowy model w programie produkcyjnym krążowników Kawasaki, każdy detal jest wyrazem najwyższej jakości, absolutnego komfort i pewności, której klienci oczekują od maszyny będącej okrętem flagowym. Kluczowe punkty sprzedaży VN2000 można streścić w następujących punktach:

Silnik · Chłodzony cieczą, z rozrządem OHV, 8 zaworowy silnik V-Twin o pojemności 2053cm3 będącej efektem skoku tłoka równego123,2mm, a jego średnicy równej 103mm. · Ogromne, 46mm gardziele dolotowe są wyposażone w podwójne przepustnice zapewniające potężny moment obrotowy w dolnym i średnim zakresie obrotów, a ponadto gwarantują jedwabiście gładką charakterystykę mocy. · Użycie podwójnych przepustnic - pierwsza z nich sterowana jest bezpośrednio przez kierowcę, a druga przez silnik elektryczny - łagodzi gwałtowny wzrost momentu obrotowego i wygładza sposób oddawania mocy. · Wysoce atomizujące wtryskiwacze typu samochodowego poprawiają osiągi, obniżają zużycie paliwa i emisję spalin. Konwencjonalny wtryskiwacz tworzy mgłę paliwową z cząsteczkami o średnicy 120 mikronów. Wysoce atomizujący wtryskiwacz daje cząsteczki o średnicy około 70 mikronów. · Duża efektywność zapłonu to zasługa 4 zaworowych głowic z centralnie umiejscowionymi irydowymi świecami zapłonowymi, uruchamianymi przez wysoko napięciowe cewki. · Łańcuch napędza dwa wałki rozrządu, które współpracują z popychaczami biegnącymi po zewnętrznej stronie cylindrów, po prawej stronie silnika. · Ukryte przewody olejowe, biegnące do głowicy, poprawiają prezencję lewej strony silnika. · Lekkie, kute tłoki mają obniżony współczynnik tarcia o ścianki cylindrów, tak jak w wyczynowych silnikach, i krótki płaszcz, który pomaga zredukować wibracje. Stopień sprężania wynosi 9,5:1. · Pierwotne wibracje są niwelowane przez dwie przeciwwagi. Wibracje wtórne minimalizują lekkie tłoki i korbowody, a dobre wibracje pozostawiono dla radości kierowców. · Solidna, 5 biegowa skrzynia dostarcza niezawodności wymaganej dla potężnego momentu obrotowego generowanego przez silnik VN2000. Sensor w skrzyni biegów informuje ECU (Elektroniczna jednostka kontrolna) o wybranym przełożeniu. ECU dobiera czasy zapłonu i ilości paliwa w sposób idealny dla danego biegu i zakresu prędkości. · Napęd tylnego koła pasem jest cichy i efektywny. Szeroki pas jest bardzo trwały.

Lampa przednia i tylna. Centralnym elementem niesamowitej stylizacji VN2000 jest spektakularna, opływowa lampa przednia, której kadłub kryje soczewkowe projektory. Konwencjonalna żarówka, znajdująca się pod trzema projektorami, pełni rolę światła długiego. · W porównaniu do standardowej lampy typu reflektorowego, trójprojektorowa lampa oferuje bardziej równomierne oświetlenie przedpola, co poprawia komfort jazdy w nocy. · Przy włączonym świetle drogowym - długim świecą wszystkie 4 punkty świetlne. · Duża, jedno żarówkowa lampa tylna wykorzystuje jasny, reflektor typu "Fiflex", który jest świetnie widoczny. Mocowanie bez użycia śrub dodatkowo podnosi jakość pięknie wymodelowanego klosza.

Zbiornik paliwa i Rama · Duży, wydłużony i pozbawiony łączeń, ekskluzywny zbiornik paliwa zastał zaprojektowany i wykonany na takim poziomie, jakiego klienci oczekują od flagowej maszyny. · Długie, pozbawione zmartwień wycieczki to zasługa 21 litrów pojemności zbiornika. · Zestaw wskaźników jest napędzany silnikiem krokowym. Całość zamknięto w smukłej, cienkiej i lekkiej konsoli, która pasuje do eleganckich linii motocykla. · Na dużej, dobrze widocznej tarczy prędkościomierza umieszczono czytelny wyświetlacz ciekłokrystaliczny, na którym pokazywany jest wskaźnik poziomu paliwa i lampki ostrzegawcze. · Tył motocykla wygląda tak, jak sztywny w maszynach typu "custom". To zasługa trójkątnego wahacz z ukrytym, pojedynczym amortyzatorem. · Super niskie umiejscowienie siedzenia przekłada się na opływowe kształty VN2000. · Cienka poduszka siedzenia pasażera dodaje kształtom motocykla łagodności.

Koła i opony i Ergonomia · Nowo opracowane, odlewane z aluminium koła mają dynamiczny, opływowy kształt. Te atrakcyjne, wysokiej jakości koła dopełniają luksusowy wygląd i wykonanie VN2000. · Super szeroka, tylna opona podkreśla potęgę motocykla. Jest namacalnym dowodem imponującej mocy tkwiącej w silniku. · Ultra nisko położone siedzenie - na wysokości 690mm, sprawia, że kierowca z łatwością może postawić stopy na ziemi. · Kombinacja szerokiej kierownicy i idealnej relacji odległości pomiędzy siedzeniem, kierownicą i podestami na nogi daje niesamowicie komfortową pozycję za kierownicą. · Ergonomicznie zaprojektowane przednie siedzenie ma wgłębiony profil i jest bardzo wygodne.

Hamulce i Inne · Mocne hamowanie to zasługa podwójnych, przednich tarcz hamulcowych o średnicy 300mm zatrzymywanych przez czterotłoczkowe zaciski. · Do zwalniania tylnego koła służy duża tarcza hamulcowa o średnicy 320mm, współpracująca z dwutłoczkowym zaciskiem. · Stacyjka zapłonowa pozwala na wyjęcie kluczyka po włączeniu zapłonu. W ten sposób, w trakcie jazdy breloczek przy kluczyku nie będzie mógł zniszczyć lustrzanego chromu na szczycie kadłuba lampy. Obrócenie obramowania stacyjki w pozycję "OFF" lub "PARK" (włączenie tylnej lampy) wyłączy silnik i wymusi ponowne włożenie kluczyka do stacyjki w celu uruchomienia silnika. · Automatycznie wyłączające się kierunkowskazy. · VN2000 został tak sprytnie zaprojektowany, że poziom oleju w silniku można sprawdzić siedząc na motocyklu za pomocą bagnetu umocowanego do korka wlewowego oleju. · Wygodny zaczep na kask znajduje się po lewej stronie motocykla. · Szeroki wybór dodatkowych akcesoriów pozwoli dopasować VN2000 do własnej osobowości i własnego stylu jazdy. Szyby przednie ( w różnych rozmiarach ), oparcie pasażera z bagażnikiem, grubsze siedzenie pasażera, podesty na nogi pasażera, sakwy, gmole i light bar to tylko niektóre z planowanych opcji.

Wykonał : Kamil Szostakiewicz [1] http://www.motocykle.slask.pl/kawasaki/kawasaki-vn2000