Krzyżówki Dodatek Super Expressu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Restauracja Franciszkańska z przyjemnością zaprasza Państwa do skorzystania z PROMOCYJNEJ OFERTY.
URLOP W POLSCE
Wrocław, poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013poniedziałek, 4 listopada 2013 ANALIZA GRUPY CELU dladla.
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Oferta dzienników regionalnych
Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Palce lizać.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
OFERTA HANDLOWA BIURA REKLAMY
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Kalendarza książkowego Podlaskie Najpiękniejsze 2010 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO
Kalendarza książkowe go Podlaski e Najpiękni ejsze 2011 (wersja polsko- angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ilustrowaneg o
Reklama prasowa.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
PREZENTACJA PLATFORMY
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Oferta targetowania na iPhone
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Zaufany partner na rynku e-commerce
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
1 1.
ul. Stryjeńskich 6/65, Warszawa
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
Zapis prezentacji:

Krzyżówki Dodatek Super Expressu

1,9 mln 555 tys. 1,5 mln 114 125 114 Potencjał reklamowy Nasi Czytelnicy ... wskaźnik dopasowania 1,9 mln szukają w prasie krzyżówek, rozrywek umysłowych 114 555 tys. w wolnym czasie rozwiązują krzyżówki 125 1,5 mln interesują się reklamami w prasie 114 Źródło: TGI, SMG/KRC Poland Media S.A., VII 2008 – VI 2009, CCS, 15+, n = 2 806 / 36 606, opracowanie Super Express

Krzyżówki Ogólnopolski dodatek Super Expressu Zawartość: Odbiorcy: Zapraszamy Państwa do współpracy przy cyklicznym sobotnim dodatku, który od dawna dostarcza rozrywkę naszym Czytelnikom Krzyżówki Zawartość: różnego rodzaju krzyżówki inne rozrywki umysłowe Odbiorcy: osoby spędzające czas przy łamigłówkach umysłowych Nagrody pieniężne, cieszące się dużym zainteresowaniem Czytelników

Ogólnopolski dodatek Super Expressu Parametry techniczne dzień emisji: sobota cykliczność: tydzień objętość: 16 stron format: A4 (185x258 mm) papier: gazetowy zasięg: ogólnopolski nakład: 356 tys. egz. termin składania zleceń: 12 dni roboczych przed emisją termin składania materiałów: 9 dni roboczych przed emisją (dni robocze - poniedziałek-piątek) Źródło: ZKDP, średni nakład jednorazowy, sobota, VIII 2008 - VII 2009, opracowanie Super Express

Propozycja współpracy Formaty reklamowe i cennik strona pierwsza pasek na dole wymiary: 185x30 mm + 5 mm spadu z dołu i po bokach 700 PLN strona trzecia pionowy pasek wymiary: 72x258 mm + 5 mm spadu z każdej strony 1 500 PLN okienko w krzyżówce na rozkładówce wymiary: 140x70 mm 700 PLN Oferta obejmuje: hasło dla klienta + obrandowanie strony IV okładka wymiary: 185x258 mm + 5 mm spadu z każdej strony 3 500 PLN krzyżówka indywidualna wymiary: 175x258 mm 1 200 PLN Do cen netto należy doliczyć 22% VAT. Oferta obowiązuje do 31 XII 2009.

2,2 mln 960 tys. 885 tys. Potencjał reklamowy Super Express dociera do ... 2,2 mln Czytelników w tygodniu, spośród których: 960 tys. nie sięga po inne dzienniki ogólnopolskie, 885 tys. czyta wydanie sobotnie, w którym ukazuje się dodatek Krzyżówki. Źródło: PBC General, SMG/KRC Poland Media S.A., VII 2008 – VI 2009, CCS, CDT sobota, 15+, n = 48 696 / 33 541, wzięto pod uwagę następujące dzienniki ogólnopolskie: Dziennik, Fakt, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, opracowanie Super Express

1,3 mln 950 tys. 990 tys. 780 tys. 1,3 mln 1,1 mln Potencjał reklamowy Nasi Czytelnicy ... 1,3 mln są w najbardziej aktywnej fazie życia 25-54 lata 950 tys. odnajdują przyjemność w robieniu zakupów 990 tys. często kupują nowe marki, aby dowiedzieć się, jakie są 780 tys. biorą udział w akcjach promocyjnych /udział w ciągu 3 miesięcy/ 1,3 mln mają pewność używając produktów polecanych przez ekspertów 1,1 mln uważają, że dzięki kolorowym dodatkom, gazety stają się bardziej interesujące Źródło: TGI, SMG/KRC Poland Media S.A., VII 2008 – VI 2009, CCS, 15+, n = 2 806 / 36 606, opracowanie Super Express

Zapraszamy do współpracy Anna Sobota tel. 022 515 94 57, fax 022 515 96 70 kom. 0 605 302 991 asobota@se.com.pl Biuro Reklamy Super Expressu 00-939 Warszawa, Jubilerska 10