Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji
4 300 000 widzów* Liga Mistrzów Klubowe mistrzostwa Europy Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce... 4 300 000 widzów* przed telewizorami w trakcie ostatniego finału turnieju: Manchester United – Chelsea Londyn * Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej TNS OBOP (w Polsce)
Pełen sukces gry! 45 500 graczy, 47 000 drużyn! W pierwszej edycji gry Liga Mistrzów, sezon 2007/2008 45 500 graczy, 47 000 drużyn! 57 000 wysłanych SMS-ów! 130 000 unikalnych użytkowników, 3 000 000 odsłon Rywalizacja, emocje, nagrody Pełen sukces gry!
Zachęceni sukcesem I edycji startujemy z kolejną!
Interaktywna gra on-line Przykładowy skład: Poczuj się jak menedżer stwórz i poprowadź własną drużynę Casillas Nesta Puyol Ferdinand Essien Guti Kaka Ronaldo Drogba Raul Eto Real Madryt AC Milan FC Barcelona Manchester United Chelsea Dobierz zawodników tak, by ich gra przełożyła się na punkty Twojego zespołu Stań do rywalizacji z innymi graczami i wygrywaj nagrody! Gra odbywa się przez przeglądarkę oraz komendy SMS
Odzwierciedlenie boiskowych wydarzeń Punkty zespołu użytkownika Mecze Ligi Mistrzów Punkty zawodników
Rywalizacja Zmagania graczy w Klub użytkownika Klasyfikacji generalnej wśród wszystkich uczestników Klasyfikacji regionalnej liga mazowiecka, małopolska etc. Klasyfikacji klubowej liga Realu, Barcelony, Chelsea etc. Pucharze Wygraj Ligę zmagania w systemie knock-out: uczestniczy walczą w parach, do kolejnej rundy przechodzi zwycięzca, i tak aż do finału Oraz...
Ligi prywatne Każdy uczestnik może założyć ligę prywatną: nazwać ją i zaprosić do niej kumpli, przyjaciół, rodzinę czy kolegów z pracy! W ligach rywalizują: weterani Starzy Wyjadacze (10 miejsce w klasyfikacji lig prywatnych) fani gwiazd CristianoRonaldo (23 miejsce) muzycy rock-metal-alter (29 miejsce) studenci Liga studencka (30 miejsce) Prezesi z wielu miast Wrocław League (57 miejsce) W ostatniej edycji powstało prawie 1800 lig prywatnych!
Społeczność To ligi prywatne, ale także.. Forum Całej gry, lig prywatnych, fora prywatne Blog Opisy rywalizacji, najlepiej punktujący zawodnicy, wywiady z graczami Newsletter Cotygodniowa porcja WygrajLigowych informacji na skrzynki graczy
Webring Portal Wygraj Ligę Mistrzów Blog Promocja
Promocja redakcyjna Strona główna portalu Start gry Zakładka Polecamy Link w wiadomościach sportowych * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, strona główna Start gry Link „Tylko u nas” Boks zajawiający grę
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl W trakcie gry Boks w nawigacji Linki w artykułach o tematyce piłkarskiej * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, serwis Liga Mistrzów W trakcie gry Boks mówiący o grze Możliwość umieszczenia logotypu Partnera
Promocja redakcyjna Boks na forach sportowych Boks 300x70 przez cały czas trwania zabawy Na forach tematycznych związanych z piłką nożną
Promocja Kampania Google AdWords słowa kluczowe: 8-30 września reklama graficzna: 8-30 września „Czapeczka” na stronach artykułowych Link tekstowy umieszczony w rogu stron artykułowych na portalu: 8-30 września * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów
Promocja z logotypem Partnera Boksy wymienne na stronie głównej Gazeta.pl Boks 120x50 Zajawiany okresowo Boks 300x70 Zajawiany okresowo * Ilość Odsłon w zależności od dostępności powierzchni emisja w dniach 8 – 30 września
Promocja z logotypem Partnera Mailing Target: mężczyźni 18+, zainteresowani sportem i motoryzacją ok. 100 tys. kont Wysłany trzykrotnie: 8 września, 16 września, 24 września
Promocja z logotypem Partnera Kampania ROS na stronach portalu Gazeta.pl (Auto, Moto, Co jest grane, Gry Online, Giełda, Gospodarka, Komórki, Motocykle, Logo, Sport, Technologie) termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard 750x200 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Forma: Śródtekst 300x250 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu
Promocja z logotypem Partnera Photoblog.pl termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard 750x200 Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu
Promocja z logotypem Partnera Promocja w prasie Gazeta Wyborcza dodatki: Sport moduł 5x2 Termin: 8, 15, 22, 29 września Wysokie Obroty moduł 5x2 Termin: 11, 18, 25 września Co Jest Grane moduł 5x1 Termin: 12, 19, 26 września Metro moduł 5x1 Termin: 8,9 września
Promocja Wiadomość SMS wysłana przed startem gry do ok. 100 000 numerów Na końcu wiadomości informacja: „do zabawy zaprasza ... ” 70 000 Gracze gier Wygraj Ligę 30 000 Uczestnicy konkursów, promocji o tematyce piłkarskiej
Oferta Partner serwisu Stała obecność i ekspozycja logo wraz z informacją o treści: partner serwisu, sponsor nagród na wszystkich stronach gry a także po wyborze w ”pokoju prezesa”, na blogu, w newsletterze Obecność logo wraz z informacją sponsor nagród w wielu kreacjach promujących grę Informacja o partnerze w stałych elementach informacji graczy: e-mail, SMS, newsletter.
Partner serwisu Logotyp Logo umieszczone na stałe na każdej stronie gry Belka Dolna zamykająca na stałe na każdej stronie gry
Partner serwisu Boks strona główna Śródtekst 300x100 px z możliwością wbudowania playera flash Umieszczony na stałe na stronie głównej gry Z informacją „fundatorem nagród jest” Przez stronę startową przechodzi każdy gracz logujący się do gry
Partner serwisu Sponsor drużyny gracza Stała obecność na stronach drużyn (po wyborze sponsora zespołu) Oficjalny sponsor drużyny Logo na stronie klubu gracza
Partner serwisu Ligi regionalne i klubowe Sponsorowanie 49 lig! Gracze rywalizują również w ligach klubowych i regionalnych 32 ligi klubowe (uczestników Ligi Mistrzów) 17 lig regionalnych (16 województw + liga polonijna) Jeszcze więcej emocji! Forma: Belka z informacją o Partnerze gry umieszczona nad klasyfikacją w każdej z 49 lig!
Partner serwisu Obecność na blogu gry WygrajLigeMistrzow.blox.pl Logo w winiecie z napisem: „Partner serwisu”
Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! Partner serwisu Puchar Sponsora Możliwość zorganizowania Pucharu! Pod własną nazwą, z własnymi nagrodami Gracze zapisując się do Pucharu zostają dobrani drogą losową w pary. Po każdej kolejce do kolejnej rundy przechodzi tylko zwycięzca pary. Rywalizacja systemem Knock-out wyłania najlepszego Prezesa Pucharu Sponsora! Puchar Sponsora Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! * Puchar Sponsora to dodatkowa, obok klasyfikacji i Pucharu Wygraj Ligę forma rywalizacji
Partner serwisu Obecność w SMSach Gracze dokonując zmian w składzie, ustawieniu drużyny wysyłają SMSy dostając potwierdzenia dokonania zmian. Na końcu wiadomości potwierdzającej dla gracza informacja: „sponsorem jest ... ” Szacowana liczba SMSów: 70 000
Partner serwisu Kampania odsłonowa DoubleBillboard 750x200 px emitowany do 100% użytkowników na stronach gry (capping 1 UU na miesiąc)
Partner serwisu Kampania na forum Śródtekst umieszczony na stałe na forum: Wygraj Ligę Mistrzów W trakcie trwania gry 15 września 2008 – 27 maja 2009
START drugiej edycji 15 września 2008 zakończenie 30 maja 2009 Interaktywna gra Szeroka promocja Obecność przy największych wydarzeniach piłkarskich Europy Rywalizacja! Nagrody - gotówka Zaangażowani gracze POTENCJAŁ!
Wygraj Ligę Mistrzów Zapraszamy do współpracy