Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
PREZENTACJA WITRYNY. OPIS SERWISU DjOles.pl to codziennie aktualizowana witryna dla fanów muzyki rozrywkowej, disco polo, a także szeroko rozumianego.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Niestandardowe formy reklamowe
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Wakacyjna oferta promocyjna
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
To, co w polskiej piłce najciekawsze. Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i rejestracja.
EURO 2012 POLSKA – UKRAINA Wyk. Agnieszka Badziak.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
Wayne Rooney.
PREZENTACJA O WPŁYWIE SPORTU NA LUDZKIE ZDROWIE
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Najbardziej popularny sport na świecie
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Piłka nożna - fenomen w świecie sportu
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
Niektórzy uważają, że Barcelona to najlepszy klub na świecie.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
Real Madryt.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
Największa piłkarska Legenda - CARLES PUYOL
Dlaczego piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie ?
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Piłka nożna Czyli prezentacja na temat najbardziej emocjonującej dyscypliny sportu na świecie.
Zapis prezentacji:

Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji

4 300 000 widzów* Liga Mistrzów Klubowe mistrzostwa Europy Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce... 4 300 000 widzów* przed telewizorami w trakcie ostatniego finału turnieju: Manchester United – Chelsea Londyn * Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej TNS OBOP (w Polsce)

Pełen sukces gry! 45 500 graczy, 47 000 drużyn! W pierwszej edycji gry Liga Mistrzów, sezon 2007/2008 45 500 graczy, 47 000 drużyn! 57 000 wysłanych SMS-ów! 130 000 unikalnych użytkowników, 3 000 000 odsłon Rywalizacja, emocje, nagrody Pełen sukces gry!

Zachęceni sukcesem I edycji startujemy z kolejną!

Interaktywna gra on-line Przykładowy skład: Poczuj się jak menedżer stwórz i poprowadź własną drużynę Casillas Nesta Puyol Ferdinand Essien Guti Kaka Ronaldo Drogba Raul Eto Real Madryt AC Milan FC Barcelona Manchester United Chelsea Dobierz zawodników tak, by ich gra przełożyła się na punkty Twojego zespołu Stań do rywalizacji z innymi graczami i wygrywaj nagrody! Gra odbywa się przez przeglądarkę oraz komendy SMS

Odzwierciedlenie boiskowych wydarzeń Punkty zespołu użytkownika Mecze Ligi Mistrzów Punkty zawodników

Rywalizacja Zmagania graczy w Klub użytkownika Klasyfikacji generalnej wśród wszystkich uczestników Klasyfikacji regionalnej liga mazowiecka, małopolska etc. Klasyfikacji klubowej liga Realu, Barcelony, Chelsea etc. Pucharze Wygraj Ligę zmagania w systemie knock-out: uczestniczy walczą w parach, do kolejnej rundy przechodzi zwycięzca, i tak aż do finału Oraz...

Ligi prywatne Każdy uczestnik może założyć ligę prywatną: nazwać ją i zaprosić do niej kumpli, przyjaciół, rodzinę czy kolegów z pracy! W ligach rywalizują: weterani Starzy Wyjadacze (10 miejsce w klasyfikacji lig prywatnych) fani gwiazd CristianoRonaldo (23 miejsce) muzycy rock-metal-alter (29 miejsce) studenci Liga studencka (30 miejsce) Prezesi z wielu miast Wrocław League (57 miejsce) W ostatniej edycji powstało prawie 1800 lig prywatnych!

Społeczność To ligi prywatne, ale także.. Forum Całej gry, lig prywatnych, fora prywatne Blog Opisy rywalizacji, najlepiej punktujący zawodnicy, wywiady z graczami Newsletter Cotygodniowa porcja WygrajLigowych informacji na skrzynki graczy

Webring Portal Wygraj Ligę Mistrzów Blog Promocja

Promocja redakcyjna Strona główna portalu Start gry Zakładka Polecamy Link w wiadomościach sportowych * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów

Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, strona główna Start gry Link „Tylko u nas” Boks zajawiający grę

Promocja redakcyjna Portal Sport.pl W trakcie gry Boks w nawigacji Linki w artykułach o tematyce piłkarskiej * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów

Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, serwis Liga Mistrzów W trakcie gry Boks mówiący o grze Możliwość umieszczenia logotypu Partnera

Promocja redakcyjna Boks na forach sportowych Boks 300x70 przez cały czas trwania zabawy Na forach tematycznych związanych z piłką nożną

Promocja Kampania Google AdWords słowa kluczowe: 8-30 września reklama graficzna: 8-30 września „Czapeczka” na stronach artykułowych Link tekstowy umieszczony w rogu stron artykułowych na portalu: 8-30 września * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów

Promocja z logotypem Partnera Boksy wymienne na stronie głównej Gazeta.pl Boks 120x50 Zajawiany okresowo Boks 300x70 Zajawiany okresowo * Ilość Odsłon w zależności od dostępności powierzchni emisja w dniach 8 – 30 września

Promocja z logotypem Partnera Mailing Target: mężczyźni 18+, zainteresowani sportem i motoryzacją ok. 100 tys. kont Wysłany trzykrotnie: 8 września, 16 września, 24 września

Promocja z logotypem Partnera Kampania ROS na stronach portalu Gazeta.pl (Auto, Moto, Co jest grane, Gry Online, Giełda, Gospodarka, Komórki, Motocykle, Logo, Sport, Technologie) termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard 750x200 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Forma: Śródtekst 300x250 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu

Promocja z logotypem Partnera Photoblog.pl termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard 750x200 Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu

Promocja z logotypem Partnera Promocja w prasie Gazeta Wyborcza dodatki: Sport moduł 5x2 Termin: 8, 15, 22, 29 września Wysokie Obroty moduł 5x2 Termin: 11, 18, 25 września Co Jest Grane moduł 5x1 Termin: 12, 19, 26 września Metro moduł 5x1 Termin: 8,9 września

Promocja Wiadomość SMS wysłana przed startem gry do ok. 100 000 numerów Na końcu wiadomości informacja: „do zabawy zaprasza ... ” 70 000 Gracze gier Wygraj Ligę 30 000 Uczestnicy konkursów, promocji o tematyce piłkarskiej

Oferta Partner serwisu Stała obecność i ekspozycja logo wraz z informacją o treści: partner serwisu, sponsor nagród na wszystkich stronach gry a także po wyborze w ”pokoju prezesa”, na blogu, w newsletterze Obecność logo wraz z informacją sponsor nagród w wielu kreacjach promujących grę Informacja o partnerze w stałych elementach informacji graczy: e-mail, SMS, newsletter.

Partner serwisu Logotyp Logo umieszczone na stałe na każdej stronie gry Belka Dolna zamykająca na stałe na każdej stronie gry

Partner serwisu Boks strona główna Śródtekst 300x100 px z możliwością wbudowania playera flash Umieszczony na stałe na stronie głównej gry Z informacją „fundatorem nagród jest” Przez stronę startową przechodzi każdy gracz logujący się do gry

Partner serwisu Sponsor drużyny gracza Stała obecność na stronach drużyn (po wyborze sponsora zespołu) Oficjalny sponsor drużyny Logo na stronie klubu gracza

Partner serwisu Ligi regionalne i klubowe Sponsorowanie 49 lig! Gracze rywalizują również w ligach klubowych i regionalnych 32 ligi klubowe (uczestników Ligi Mistrzów) 17 lig regionalnych (16 województw + liga polonijna) Jeszcze więcej emocji! Forma: Belka z informacją o Partnerze gry umieszczona nad klasyfikacją w każdej z 49 lig!

Partner serwisu Obecność na blogu gry WygrajLigeMistrzow.blox.pl Logo w winiecie z napisem: „Partner serwisu”

Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! Partner serwisu Puchar Sponsora Możliwość zorganizowania Pucharu! Pod własną nazwą, z własnymi nagrodami Gracze zapisując się do Pucharu zostają dobrani drogą losową w pary. Po każdej kolejce do kolejnej rundy przechodzi tylko zwycięzca pary. Rywalizacja systemem Knock-out wyłania najlepszego Prezesa Pucharu Sponsora! Puchar Sponsora Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! * Puchar Sponsora to dodatkowa, obok klasyfikacji i Pucharu Wygraj Ligę forma rywalizacji

Partner serwisu Obecność w SMSach Gracze dokonując zmian w składzie, ustawieniu drużyny wysyłają SMSy dostając potwierdzenia dokonania zmian. Na końcu wiadomości potwierdzającej dla gracza informacja: „sponsorem jest ... ” Szacowana liczba SMSów: 70 000

Partner serwisu Kampania odsłonowa DoubleBillboard 750x200 px emitowany do 100% użytkowników na stronach gry (capping 1 UU na miesiąc)

Partner serwisu Kampania na forum Śródtekst umieszczony na stałe na forum: Wygraj Ligę Mistrzów W trakcie trwania gry 15 września 2008 – 27 maja 2009

START drugiej edycji 15 września 2008 zakończenie 30 maja 2009 Interaktywna gra Szeroka promocja Obecność przy największych wydarzeniach piłkarskich Europy Rywalizacja! Nagrody - gotówka Zaangażowani gracze POTENCJAŁ!

Wygraj Ligę Mistrzów Zapraszamy do współpracy