Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej
OFERTA | życie w dobrym stylu.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Wakacyjna oferta promocyjna
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Twoje miejsce w internecie
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Zapis prezentacji:

Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA

DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA ? bogate portfolio kluczowych serwisów kobiecych blisko 61% * internautek korzysta z naszych serwisów docieramy ponad 10 mln RU niestandardowe rozwiązania reklamowe kampania przygotowywane pod konkretny brief *Źródło: Megapanel PBI/Gemius-dane za grudzień 2012

INTERNAUTKI W POLSCE Jakie są użytkowniczki? świadome i aktywne poszukują opinii, wymieniają doświadczenia, kupują, blogują, budują relacje społeczne do ulubionych najczęściej dodają sklepy internetowe, blogi i serwisy społecznościowe preferują zindywidualizowany przekaz reklamowy, dopasowany do treści strony chętnie wchodzą w interakcję z produktem, jeśli mają możliwość testowania lub uzyskania jakiegoś dodatkowego bonusu

KOBIETY I NASZE PAKIETY Kobiety są bardzo różne, dlatego stworzyliśmy pakiety tematyczne. Na potrzebę konkretnego produktu jesteśmy w stanie stworzyć pakiet dedykowany, najlepiej dopasowany do grupy docelowej.

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 120 Grupa docelowa: aktywne kobiety, które podążają za trendami, szukają własnego stylu i lubią eksperymentować z modą. Witryny: avanti24.pl, blog.instyle.pl, burda.pl, cogdziezaile.pl, elle.pl, eyeliner.pl, fashionstyle.pl, gazeta.pl/moda, groszki.pl, kimono.pl, lamode.info, lula.pl, milionkobiet.pl, naobcasach.pl, okazje.info, pudelek.pl, repka, snobka.pl, styl.fm, stylez.pl, superpani.pl, szafa.pl, trendz.pl, zaslubiny.pl, zeberka.pl

Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji, by kreować własny styl życia, podążające za trendami. Witryny: blog.instyle.pl, burda.pl, cogdziezaile.pl, elle.pl, familie.pl, female.pl, foch.pl, fotka.pl, fozik.pl, gazeta.pl/kobieta, groszki.pl, kafeteria.pl, kimono.pl, kotek.pl, kozaczek.pl, lula.pl, metromsn.gazeta.pl/lifestyle, milionkobiet.pl, mojpieknyogrod.pl, okazje.info, plotek.pl, plotkara.pl, polskastacja.pl, pudelek.pl, repka.pl, styl.fm, trendz.pl, superdomek.pl, swiatkwiatow.pl, wysokieobcasy.pl, zeberka.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 115 *Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU PV AI kobieta 117 Grupa docelowa: matki oraz kobiety, które dopiero nimi będą. W pakiecie Kobieta i Dziecko dostępne są serwisy skierowane do rodziców małych dzieci, jak również tych starszych. Witryny: 40tygodni.pl, babyboom.pl, baby-shower.pl, benc.pl, biomedical.pl/dziecko buliba.pl, ciufcia.pl, czasdzieci.pl, dziecko.cogdziezaile.pl, dobramama.pl, dzidziusiowo.pl, ebobas.pl, ebrzuszek.pl, edziecko.pl, emaluszki.pl, familie.pl, foch.pl, forumpediatryczne.pl, linkbaby.pl, ladymama.pl, mama.female.pl, mamanazakupach.pl, mamazone.pl, mbaby.pl, miastodzieci.pl, okazje.info, osesek.pl, poradnikmamy.pl, przedszkola.edu.pl, przedszkola-swiat.pl, smyki.pl, sosrodzice.pl, styl.fm/dziecko, tatapad.pl, wolnasobota.pl, wychowanieprzedszkolne.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 127 Grupa docelowa: kobiety, które traktują gotowanie jak sztukę, uwielbiają o niej rozmawiać i dzielić się swoją wiedzą, poszukują nowych smaków Witryny: dobrakuchnia.com, gazeta.pl/palce lizać, kotlet.tv, polska-gotuje.pl, przepisy.styl.fm, przyslijprzepis.pl, smaczny.pl, ugotuj.to

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 111 Grupa docelowa: kobiety poszukujące informacji o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu i dietach. Witryny: biomedical.pl, choroby.biz, edukacjamedyczna.pl, fit.pl, forumdermatologiczne.pl, forumginekologiczne.pl, forumpediatryczne.pl, fozik.pl, gazeta.pl/zdrowie, obajwy.net, okazje.info, rankinglekarzy.pl, spa24.pl, swiat-zdrowia.pl, vitalia.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 128 Grupa docelowa: kobiety, które chcą być piękne i poszukują informacji oraz wskazówek jak dbać o urodę i osiągnąć wspaniały wygląd. Witryny: blog.instyle.pl, cogdziezaile.pl, elle.pl, female.pl, foch.pl, fozik.pl, gazeta.pl/kobieta, gazeta.pl/zdrowie, kimono.pl, lamode.info, milionkobiet.pl, naobcasach.pl, okazje.info, snobka.pl, spa24.pl, styl.fm, superpani.pl, zaslubiny.pl, zeberka.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 132 Grupa docelowa: pasjonatki dobrego życia, które cenią sobie jakość czytanych treści, prezentowanych zdjęć i produktów. Witryny: finelife.pl, foch.pl, iwoman.pl, luxlux.pl, shopstory.pl, sukcespisanyszminka.pl, wysokieobcasy.pl, zwierciadlo.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 111 Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas, lubiące spokojne wieczory z dobrą książką, filmem czy muzyką, szukające ciekawych ludzi w sieci oraz intensywnie rozwijające swoje zainteresowania. Witryny: burda.pl, cafe.pl, gazeta.pl/Co Jest Grane, kafeteria.pl, okazje.info.pl, pinger.pl, polskastacja.pl, przeznaczeni.pl, mojpieknyogrod.pl, snobka.pl, superdomek.pl, swiatkwiatow.pl, telemagazyn.pl, wolnasobota.pl, zaslubiny.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 113 Grupa docelowa: miłośniczki podróży poszukujące informacji o różnych krajach, wycieczkach oraz hotelach, kobiety planujące wczasy oraz szukające porad i galerii zdjęć. Witryny: gazeta.pl/podroze, oceniacz.pl, voyage.pl

*Megapanel PBI/Gemius – dane za lipiec 2013 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 116 Grupa docelowa: wszystkie nastolatki oraz młode kobiety. Witryny: ciacha.net, fashionstyle.pl, fotka.pl, kotek.pl, sciaga.pl, szafa.pl

Zapraszamy do współpracy