Android umożliwia dostęp do czujników (sensorów) za pośrednictwem Menagera Sensorów (SensorManager).

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wstęp do programowania
Advertisements

Programowanie obiektowe
Klasy abstrakcyjne i interfejsy
Jarosław Kuchta Monitory.
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Część II
Programowanie obiektowe PO PO - LAB 2 Wojciech Pieprzyca.
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe PO PO - LAB 4 Wojciech Pieprzyca.
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe PO PO - LAB 3 Wojciech Pieprzyca.
Klasy i obiekty.
Dziedziczenie. Po co nam dziedziczenie? class osoba { char * imie, char * imie, * nazwisko; * nazwisko;public: void wypisz_imie(); void wypisz_imie();
PALETA PRODUKTÓW.
Obiektowe metody projektowania systemów Design Patterns STRATEGY.
Lokalny ekorozwój-XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
OOPC++ - wstêp, klasy1 Klasy Do struktury można dołączyć operacje działające na jej polach. struct date { int day, month, year; void set (int d, int m,
DZIEDZICZENIE · klasy bazowe i klasy pochodne WyświetlAutora( ) Autor
Obiektowe metody projektowania systemów Command Pattern.
Struktury.
C++ wykład 6 ( ) Polimorfizm.
Czytanie, pisanie i rysowanie – cd.. Jeszcze jeden strumyk PrintStream działa jak PrintWriter, ale: Używa domyślnego (systemowego) kodowania Nie wyrzuca.

Projektowanie warstwy serwera Spring MVC - uzupełnienie.
Programowanie obiektowe W2
Wstęp do kontenerów IoC
Maciej Grabek Agenda.
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
Klasy w C++. Deklaracja klasy class NazwaTwojejKlasy { //w tym miejscu piszemy definicje typów, //zmienne i funkcje jakie mają należeć do klasy. }; //tutaj.
Podstawy programowania
Message-Driven Bean.
Telefon przyjazny programistom JAVA – szybkie wprowadzenie
UML 2.x Robert Pająk.
Tadeusz Ziębakowski Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Podstawy programowania II
Podstawy programowania
Sensory pojemnościowe
Tworzenie aplikacji mobilnych
Zacznij, Twórz, Zarabiaj!
Tworzenie aplikacji mobilnych
JAVA c.d.. Instrukcji wyboru SWITCH używamy, jeśli chcemy w zależności od wartości pewnego wyrażenia wykonać jeden z kilku fragmentów kodu. Jest to w.
Java – coś na temat Klas Piotr Rosik
Programowanie obiektowe Wykład 6 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/14 Dariusz Wardowski.
  ELEMENTY JĘZYKA JAVA komentarze w Javie, słowa kluczowe i operatory, proste typy danych, tablice, podstawowy zestaw instrukcji.
Palm Pilot Robot Kit Projekt inżynierski „Rozbudowa funkcjonalności robota mobilnego PPRK”
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Przeładowanie operatorów Robert Nowak.
K URS JĘZYKA C++ – WYKŁAD 6 ( ) Polimorfizm.
Informatyka Stosowana – ROK II / III
Design Patterns.: Visitor :.. Plan prezentacji 1. Trochę statystyk. 2. Zadanie problemowe. 3. Rozwiązanie… Visitor. 4. Visitor w UML (a,b,c). 5. Implementacja.
Paweł Starzyk Obiektowe metody projektowania systemów
Android - cykl życia aplikacji, przykład prostej aplikacji
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Aktywni zawodowo” „Aktywni zawodowo” projekt realizowano na.
Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji
1 Opisy funkcji Adres strony WWW : html (należy odszukać hyperlink Function Index) (
Podstawy informatyki Operatory rzutowania Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały.
Projektowanie skalowalnych architektur z wykorzystaniem zaawansowanych technik DDD Michał Mac macmichal.pl.
Android WYKŁAD 3. Agenda Odtwarzanie stanu Activity Walidacja danych z widoków Przycisk "wstecz" Material Design Fragmenty Implementacja GUI opartego.
Android WYKŁAD 4. Agenda Bazy danych – SQLite Zestawienie mapowania w LiteORM Wyświetlanie danych w ListView Pobieranie danych z sieci – Volley Zapytania.
SMB – Pierwszy projekt Michail Mokkas.
SMB - BroadcastReceiver i notyfikacje
Activity, Intent i przechowywanie danych
dla programistów Windows Phone
SMB - Geolokalizacja Michail Mokkas.
SMB – Procesy i wątki Michail Mokkas.
Zdarzenia (eventy) Zdarzenia służą do powiadomienia użytkownika, gdy w używanej klasie dojdzie do pewnych wydarzeń zdefiniowanych przez twórcę klasy.
SMB Interfejs graficzny (widoki)
Ogrzewacze przepływowe serii OSKAR
Zapis prezentacji:

Android umożliwia dostęp do czujników (sensorów) za pośrednictwem Menagera Sensorów (SensorManager).

Po jednorazowym dostaniu się do ServiceManager, można za pośrednictwem metody getSystemService(SENSOR_SERVICE) zarejestrować SensorEventListener. Żeby zapobiec zbędnemu zużyciu baterii najlepiej rejestrować listener w metodzie onResume, a derejestrować w metodzie onPause.

import android.hardware.Sensor ; import android.hardware.SensorEvent ; import android.hardware.SensorEventListener ; import android.hardware.SensorManager ;

public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.main); sensorManager = (SensorManager) getSystemService(SENSOR_SERVICE); sensorManager.registerListener(this, sensorManager.getDefaultSensor(Sensor.TYPE_AC CELEROMETER), SensorManager.SENSOR_DELAY_NORMAL); }

public void onSensorChanged(SensorEvent event) { if (event.sensor.getType() == SensorManager.SENSOR_ACCELEROMETER) { float[] values = event.values; // pobranie wartości z akcelerometru float x = values[0]; float y = values[1]; float z = values[2]; //użycie otrzymanych danych }

protected void onResume() { super.onResume(); sensorManager.registerListener(this, sensorManager.getDefaultSensor(Sensor. TYPE_ACCELEROMETER), SensorManager.SENSOR_DELAY_NORMA L); }

protected void onPause() { sensorManager.unregisterListener(this); super.onStop(); }

Program wypisujący wszystkie czujniki w urządzeniu. Program - kompas.

 Cykle życia aktywności: 55  Prosty przykład użycia akcelerometru: nsor/article.html

/samples/AccelerometerPlay/src/com/e xample/android/accelerometerplay/Ac celerometerPlayActivity.html