Opracował: Zespół Humanistyczny
Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na 5 p) Średnia za list (na 15p) Średnia klasy (na 50 p) I A 11,5 (57,5 %) 6,79 (67,9 %) 2,5 (50 %) 4,9 (32,66 %) 27,5 (55 %) I B 12,48 (62 %) 3,24 (32 %) 2 (40 %) 3,2 (16 %) 20,92 (41,84 %) I C 13,8 (65,04 %) 5,32 (53,2 %) 3,24 (64,8 %) 8.8 (58,7 %) 30,44 (60, 88 %) I D 13,25 (66,25 %) 3, 83 (38,3 %) 1,91 (38,2 %) 4,75 (31,6 %) 23,75 (47,5 %) I E 12,86 (64,3 %) 6,69 (66,9 %) 1,95 (39 %) 6,04 (40,2 %) 27,52 (55, 04%) I F 11,7 (58,5 %) 7 (70 %) 2,91 (58 %) 6,86 (45,7 %) 28,6 (57,2)
Średnia szkoły - 21,87 KLASA ŚREDNIAPROCENT I C 30,4460,88 I F 28,657,20 I E 27,5255,04 I A 27,555,00 I D 23,7547,50 I B 20,9220,29
Średnia szkoły - 21,87
KLASANAJLEPSZE WYNIKINAJSŁABSZE WYNIKI I A A , A , A A , A , A I B B07-34, B , B B03, B23 - 2, B I C C , C , C C , C , C , C ,C I DD , D , D D12 - 8, D , D I EE , E , E E24 - 6, E , E I F F , F , F , F , F F , F , F
Po sprawdzeniu testu i przeanalizowaniu jego wyników stwierdzamy, że uczniowie klas I. mają trudności z: czytaniem tekstu ze zrozumieniem oraz jego interpretacją wyszukiwaniem informacji w tekście. rozpoznawaniem części mowy interpretacją tekstów kultury rozpoznawaniem rodzajów zdań odpowiednim tempem czytania poprawnym rozpoznawaniem środków stylistycznych uwzględnieniem formalnych wyróżników zaproszenia oraz listu argumentowaniem nieumiejętność perswadowania, odpowiednia długością listu, odpowiednim poziomem graficznym pisma.
Uwagi ogólne: ogromne problemy z ortografią (nieznajomość lub nieumiejętność stosowania zasad pisowni wielką i małą literą, pisanie małą literą zwrotów grzecznościowych, częste zapisy e zamiast ę w wydźwięku), dużo błędów językowych (np. zaczynanie zdań od ale, więc) i interpunkcyjnych.