Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Znaki informacyjne.
Wprowadzenie do informatyki Wykład 6
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
(na podstawie badań ankietowych)
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Burze pyłowe na Marsie.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Klasyfikacja systemów
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Języków Obcych. Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Analiza wyników „Matura”
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
Klasa I a Wychowawca Agnieszka łącka. Klasa I a Wychowawca Agnieszka łącka.
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
RES POLONA Kazimierz Żylak. OPANOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH PRZEZ GIMNAZJALISTÓW.
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Opracował: Zespół Humanistyczny

Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na 5 p) Średnia za list (na 15p) Średnia klasy (na 50 p) I A 11,5 (57,5 %) 6,79 (67,9 %) 2,5 (50 %) 4,9 (32,66 %) 27,5 (55 %) I B 12,48 (62 %) 3,24 (32 %) 2 (40 %) 3,2 (16 %) 20,92 (41,84 %) I C 13,8 (65,04 %) 5,32 (53,2 %) 3,24 (64,8 %) 8.8 (58,7 %) 30,44 (60, 88 %) I D 13,25 (66,25 %) 3, 83 (38,3 %) 1,91 (38,2 %) 4,75 (31,6 %) 23,75 (47,5 %) I E 12,86 (64,3 %) 6,69 (66,9 %) 1,95 (39 %) 6,04 (40,2 %) 27,52 (55, 04%) I F 11,7 (58,5 %) 7 (70 %) 2,91 (58 %) 6,86 (45,7 %) 28,6 (57,2)

Średnia szkoły - 21,87 KLASA ŚREDNIAPROCENT I C 30,4460,88 I F 28,657,20 I E 27,5255,04 I A 27,555,00 I D 23,7547,50 I B 20,9220,29

Średnia szkoły - 21,87

KLASANAJLEPSZE WYNIKINAJSŁABSZE WYNIKI I A A , A , A A , A , A I B B07-34, B , B B03, B23 - 2, B I C C , C , C C , C , C , C ,C I DD , D , D D12 - 8, D , D I EE , E , E E24 - 6, E , E I F F , F , F , F , F F , F , F

Po sprawdzeniu testu i przeanalizowaniu jego wyników stwierdzamy, że uczniowie klas I. mają trudności z: czytaniem tekstu ze zrozumieniem oraz jego interpretacją wyszukiwaniem informacji w tekście. rozpoznawaniem części mowy interpretacją tekstów kultury rozpoznawaniem rodzajów zdań odpowiednim tempem czytania poprawnym rozpoznawaniem środków stylistycznych uwzględnieniem formalnych wyróżników zaproszenia oraz listu argumentowaniem nieumiejętność perswadowania, odpowiednia długością listu, odpowiednim poziomem graficznym pisma.

Uwagi ogólne: ogromne problemy z ortografią (nieznajomość lub nieumiejętność stosowania zasad pisowni wielką i małą literą, pisanie małą literą zwrotów grzecznościowych, częste zapisy e zamiast ę w wydźwięku), dużo błędów językowych (np. zaczynanie zdań od ale, więc) i interpunkcyjnych.