Xbox 360 a Playstation 3 technologie kodowania informacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Video DR-S Cyfrowy rejestrator wideo
Advertisements

Co to jest BIOS ? Piotr Pierzchalski kl. III B.
CHIPSET.
Optymalizacja programu AD-BS Porównanie wersji 1.04 <-> 1.05
Pracownia komputerowa
Weronika Podjaska Patryk Gromski
Odtwarzacze Blu-ray Odtwarzacze Blu-ray. Odtwarzacze Blu-ray Odtwarzacze Blu-ray.
Implementacja algorytmów na procesory kart graficznych
UTK Zestaw III.
Procesor.
Systemy plików FAT i FAT 32
Obliczenia równoległe w grafice komputerowej
OS X x86 Cyprian Ciećkiewicz
Systemów Operacyjnych
Budowa Komputera.
Zastosowanie technologii CUDA w sztucznej inteligencji
Systemy plików.
Systemy operacyjne i sieci komputerowe
Co to jest BIOS? Artur Młynarski.
Systemy plików FAT12, FAT16, FAT32, NTFS.
Technologia SLOC w rejestratorach APER-PDR 2012
… to wirtualna firma założona w marcu 2011r. Zajmuje się ona sprowadzaniem, montażem, naprawą i sprzedażą komputerów i innych sprzętów RTV na terenie.
Autorzy: Mariusz Młynek Andrzej Bieniek
Wykonał Piotr Jakubowski 1ET
ARCHTEKTURA KOMPUTERA
Karty graficzne Karta graficzna, często określana też mianem akcelerator grafiki, to element komputera tworzący sygnał dla monitora. Podstawowym zadaniem.
Karty Graficzne.
Budowa i działanie komputera-JEDNOSTKA
Jednostki w informatyce i system binarny (dwójkowy)
Podsystem graficzny i audio
Jednostki używane w informatyce
PROCESORY (C) Wiesław Sornat.
Montaż komputera: klasy PC – jednostka tower PRZEZNACZENIE: Multimedia, internet Kl. 1 TI 2012r.
Oprogramowanie Sanyo VA-SW3050
MULTIMEDIALNE CENTRUM ROZRYWKI DLA CAŁEJ RODZINY
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Budowa komputerów.
Windows 7 – minimalne wymagania[14] Procesor1 GHz x86 lub x86-64 (32-bit lub 64-bit) Pamięć RAM1 GB (32-bit) / 2 GB (64-bit) Karta graficznaDirectXDirectX.
T.10.Magistrala.
BUDOWA I ZASADA DZIAŁANIA
Wybrane systemy operacyjne
Wprowadzenie. wprowadzenie RPi Raspberry Pi – niedrogi komputer stworzony przez brytyjską Raspberry Pi Foundation. Premiera urządzenia miała miejsce 29.
Budowa komputera Komputer. Bez niego trudno wyobrazić sobie codzienne życie. Dziś pokaże z czego się składa. Autor Michał.
Charakterystyka Karty Graficznej
Błyszczące panele LCD o niewielkich przekątnych, zintegrowane GPU i zazwyczaj nieliczne, miniaturowe porty to wady, które odstraszają wielu potencjalnych.
notebooki uniwersalne notebooki uniwersalne notebooki biznesowe notebooki biznesowe notebooki mobilne i ultra mobilne notebooki mobilne i ultra mobilne.
Metody komunikacji i synchronizacji w obliczeniach równoległych Michał Radziszewski.
WSPM - Wirtualny System Plików Multimedialnych Igor BOKUN, Stanisław STRELNIK, Krzysztof ZIELIŃSKI Katedra Informatyki Akademia Górniczo-Hutnicza.
Uczelniana Sieć Komputerowa AGH
 Multimedia jest to ogólne określenie środków komunikacji wykorzystujących różne formy przekazu w celu dostarczenia odbiorcom rozrywki. Multimedia są.
UD5005 Uniwersalny odtwarzacz płyt Blu-Ray/DVD/SACD 3 D Odczyt Blu-Ray, DVD AUDIO, SACD, AVCHD Magistrala Marantz D-Bus Obsługa protokołu DLNA Wejście.
Temat 4 Systemy plików [Przedmiot: Systemy operacyjne | Opracował: mgr Marek Kwiatkowski | ZS Mogilno – 2015]
Procesor. Definicja: (ang. processor) nazywany często CPU (ang. Central Processing Unit) - urządzenie cyfrowe sekwencyjne potrafiące pobierać dane z pamięci,
Powtórzenie Zadania systemu operacyjnego… Rodzaje i jednostki pamięci…
SYSTEM PLIKÓW Źródło: Systemy operacyjne i sieci komputerowe - HELION.
InformatykaZakresrozszerzony Zebrał i opracował : Maciej Belcarz Obraz i edycja filmów.
MARCIN WOJNOWSKI KOMPRESJA I DEKOMPRESJA PLIKÓW. KOMPRESJA Kodowanie danych w taki sposób, aby zajmowały najmniej miejsca na dysku. Najbardziej znanymi.
Technologie w mikroprocesorach. Wykonywanie rozkazów.
Advanced Micro Devices
Montaż filmu 1/ Pliki dźwiękowe i multimedialne. Podstawowe formaty plików dźwiękowych i multimedialnych Kompresja plików dźwiękowych i multimedialnych.
BUDOWA KOMPUTERA.. -płyta główna -procesor -ram-y -dysk twardy -karta graficzna -karta muzyczna -karta sieciowa -wentylator -cd-rom -stacja dyskietek.
SMARTFONY Nadia Stankiewicz
Digia™ II Digital Video Recorder
CARAT Hardware-Zalecana konfiguracja
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
Lekcje z komputerem-wprowadzenie
Podział mikroprocesorów
GeForce® GTX 1060 G1 Gaming 6G.  Karty graficzne GIGABYTE G1 Gaming Series zostały stworzone z myślą o doskonałej grafice dla entuzjastów gier. Oparta.
Budowa komputera..
Budowa Komputera Sebastian Basara 1AT. Menu Karta graficzna\ budowa Karta graficznabudowa CPU Pamięć RAM Pamięć ROM Pamięć HDD Płyta Główna.
Zapis prezentacji:

Xbox 360 a Playstation 3 technologie kodowania informacji Adam Balwierczak Jarosław Borowski

Architektura Klasyczna x86

Xbox 360

Xbox 360 3 rdzeniowy dwuwątkowy procesor 3.2 GHz Wspólny cache L2 dla rdzeni Dostęp do L2 z GPU CPU realizuje dostęp do pamięci poprzez GPU 512 MB, 700 MHz, GDDR3 pamięci wspólnej dla GPU i CPU

Xbox 360 CPU GPU

Playstation 3

Playstation 3 Cell Procesor taktowany 3.2 GHz 1 rdzeń PPE (Power Processor Element) dwuwątkowy – zajmuje się przydzielaniem zadań dla SPE 8 rdzeni SPE (Synergistic Processor Elements) jednowątkowe – 1 nieużywany, 1 dedykowany na OS 256 MB 3.2 GHz XDR dla CPU 256 MB 700 MHz GDDR3 dla GPU

Playstation 3 CPU GPU

Architektura zestawienie Platforma Parametr XBOX 360 PS3 CPU 3 dwuwątkowe rdzenie 7 jednowątkowych rdzeni GPU ATI Xenos 512 MB GDDR3 dzielone z CPU NVIDIA RSX dedykowane 256 MB GDDR3 RAM 512 MB GDDR3 RAM dzielone z GPU 256 MB XDR RAM

Kodeki h.264 / x264 / mkv kodek implementacja kontener

Wspierane formaty video Xbox 360 Kodek Kontener Bitrate H.264/MPEG-4 AVC  .mp4, .m4v, .mp4v, .mov 10 Mb/s przy rozdzielczości 1920 x 1080 / 30fps MPEG-4 Part2 .mp4, .m4v, .mp4v, .mov, .avi, .divx 5 Mb/s przy rozdzielczości 1280 x 720 / 30fps VC-1 .wmv 15 Mb/s przy rozdzielczości

Wspierane formaty video Playstation 3 Brak wsparcia NTFS (FAT32 – rozmiar pliku = 4GB) Wsparcie wmv uruchamiane oddzielnie z menu ustawień Wsparcie dla H.264/MPEG-4 AVC na dyskach Bluray

Obsługiwane rozdzielczości SD poprzez wyjścia analogowe HD przy użyciu portu HDMI: Renderowanie 3D – 720p/30 fps Odtwarzanie multimediów – 1080p Środowisko graficzne: XMB (PS3) – 1080p Dashboard- (Xbox 360) – 720p