Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Opis serwisu: Statystyki:
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
E-drapacz to unikalny produkt zasięgowy, którego podstawą jest wspólna oferta reklamowa czołowych sieci reklamy internetowej tj. ARBOnetwork i Evolution.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
FIRMA ……………………………..…..
Zapis prezentacji:

Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010

Agenda Idea Internetowych Targów Twojego Dziecka Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Twojego Dziecka Wizualizacja Stoiska Klienta oraz przykładowego artykułu Klienta Proponowana kampania promocyjna Wizualizacja świadczeń Partnera Branżowego Wizualizacja świadczeń Sponsora Głównego Terminy realizacji Slajd 2

Mamy kochają internet Kobiety stanowią ponad 50% wszystkich internautów w Polsce! Dla 90 proc. internautek spodziewających się dziecka Internet, a w szczególności serwisy parentingowe, stanowi podstawowe źródło informacji o ciąży i wychowaniu małych dzieci. Produkty dla dzieci są jedną z sześciu najbardziej popularnych branż wśród kobiet. www.GlossyMedia.pl Slajd 3

Internetowe Targi Twojego Dziecka - założenia Internetowe Targi Twojego Dziecka to niepowtarzalna okazja do promocji Twojej firmy/produktu i dotarcie do grupy docelowej KOBIETA! Jak to działa? To specjalnie przygotowana platforma w Internecie pod adresem www.targitwojegodziecka.pl, do której mają dostęp internauci z całego świata. Korzystanie z niej jest bardzo proste i bezpłatne. Czas trwania internetowych targów: 1 czerwca – 18 czerwca 2010 (po tym czasie na stronie pojawi się informacja o zakończeniu I edycji, ale stoiska Klientów nadal będą widoczne) Platforma podzielona jest na: Stronę główną - Pokoje branżowe: Pielęgnacja, Gry i Zabawy, Moda dziecięca, Edukacja, Akcesoria, Piękna Mama, Jedzenie Stoiska wystawców Każdy wystawca ma możliwość logowania się na stoisko poprzez specjalny panel. Slajd 4

Jak jest zbudowana platforma targowa? zakładka redakcyjna w głównym menu zawierająca materiały edukacyjne dla mam mechanizm forum box zajawiający konkurs w domenie gazeta.pl/edziecko box zajawiający konkursy wystawców polecane artykuły Lista wszystkich pokoi branżowych lista wystawców Premium, pozwalającą wyróżnić Twoją firmę (powyżej 4 rotowanie) Lista wystawców ze wszystkich pokoi branżowych ułatwiającą szukanie listę partnerów Targów www.GlossyMedia.pl Slajd 5

W jakim pokoju branżowym chcesz mieć stoisko? Platforma targowa podzielona została na pokoje tematyczne, dzięki czemu użytkownik w łatwy sposób dotrze do informacji z interesującej go kategorii. PIELĘGNACJA – wszystko czego potrzebujesz, by właściwie zadbać o zdrowie maluszka GRY I ZABAWY – zabawa i nauka od maleństwa do przedszkolaka MODA DZIECIĘCA – modne i wygodne kolekcje ubranek, butów i dodatków dla dzieci  JEDZENIE – czyli jak zadbać o dietę Twojego maleństwa AKCESORIA – wszystkie rzeczy niezbędne na spacerze, w kąpieli , przy karmieniu                          oraz podczas snu malucha PIĘKNA MAMA – wszystko czego potrzebuje przyszła mama, by czuć się dobrze i atrakcyjnie wyglądać EDUKACJA – biegać, skakać, latać pływać, czyli jak zadbać o rozwój malucha Ze względu na bogatą gamę produktów każdy wystawca w ramach ceny stoiska może być widoczny w trzech pokojach branżowych i dowolnej liczbie podkategorii!! Slajd 6

Jak będzie wyglądało Twoje stoisko? Prezentacja firmy Opis działalności firmy – przestrzeń promocyjna Wizytówka firmy: dane adresowe, logo, strona internetowa, by łatwo było Cię odnaleźć Materiał wideo: (max. 3 min.) pokaz w nim zastosowanie nowego produktu, opisz zabieg lub po prostu zamieść filmik reklamowy Artykuły sponsorowane dowolna liczba Galeria zdjęć: możliwość zamieszczenia dowolnej liczby zdjęć, galeria może być podpięta pod artykuł Lokalizator: pozwoli dokładnie określić położenie firmy Dodatkowo – formularz kontaktowy oraz forum możliwością zadawania pytań wystawcy! Patroni medialni (ustalenia w toku) Koszt stoiska – 1 500 zł netto! Slajd 7

Jak możemy zwiększyć ruch na Twoim stoisku ? Do stoiska dobudujemy kampanię reklamową dopasowaną do Twoich potrzeb: Pakiet Wystawcy - Wariant I: - Stoisko wystawcy w 3 wybranych kategoriach - 100 000 odsłon billboarda w pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta: 3 500 zł netto Pakiet Wystawcy - Wariant II: - 200 000 odsłon billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta: 5 400 zł netto Pakiet Kobieta i Dziecko zawiera witryny: edziecko.pl, czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, mama.female.pl forumpediatryczne.pl, parenting.pl, ebobas.pl,smyki.pl, niania.pl, benc.pl, ebrzuszek.pl, osesek.pl, baby-shower.pl, poradnikmamy.pl, mamanazakupach.pl, przedszkolaswiat.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, wolnasobota.pl, fajnamama.pl Statystyki: Liczba użytkowników/mies: 1 701 266 Liczba odsłon/mies: 24 999 743 KAŻDY KLIENT, KTÓRY WEŹMIE UDZIAŁ W TARGACH DOSTAJE PREZENT - KAMPANIĘ GOOGLE.PL O WARTOŚCI 400 ZŁ !!!* *wszystkie działania po stronie Glossy Media Slajd 8

Zostań Partnerem Branżowym wybranej kategorii! Reklama Partnera Branżowego Stała obecność form reklamowych podczas Targów Śródtekst na stronie wybranej kategorii long button 300x45 widoczny na wszystkich podstronach platformy poza stoiskami innych wystawców (max. 5 long buttonów) Nazwa pokoju branżowego Alfabetyczna lista wystawców prowadzi do stoisk wystawców lub do strony Klienta Dodatkowo logo partnera widoczne na wszystkich podstronach (1 partner) Patroni medialni (ustalenia w toku) Slajd 9

Pakiet Partnera Branżowego : Wariant I PAKIETU SPONSORA BRANŻOWEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej – long button (poza stoiskami innych wystawców) - Obecność na stronie kategorii – śródtekst + long button - Kampania odsłonowa - 500 000 odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : 15 000 zł netto Lub: Wariant II - Kampania odsłonowa - 800 000 odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : 18 000 zł netto Slajd 10

Zostań Sponsorem Głównym Targów ! Reklama Sponsora Głównego: - Billboard widoczny na wszystkich stronach platformy (poza stoiskami innych wystawców) logo Sponsora Głównego widoczne na każdej stronie platformy śródtekst na stronie głównej platformy belka zamykająca widoczna na każdej stronie Platformy oznaczenie jako wystawca Premium tapeta na stronie głównej serwisu Slajd 11

Pakiet Sponsora Głównego : Wariant I PAKIETU SPONSORA GŁÓWNEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej - logo Sponsora Głównego + belka zamykająca + oznaczenie jako wystawca Premium, billboard (poza stoiskami wystawców) - Obecność na stronie głównej – śródtekst + billboard + logo + belka zamykająca + tapeta - Kampania odsłonowa - 1 000 000 odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : 25 000 zł netto Wariant II - Kampania odsłonowa - 2 500 000 odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : 45 000 zł netto Slajd 12

Co jeszcze możemy Ci zaoferować ? W ramach ceny stoiska : dostajesz kampanię w google.pl o wartości 400 zł! możesz dostarczyć swoje treści do zakładki edukacyjnej w górnym menu, czyli dodatkowo wypromować swoje stoisko i zwiększyć świadomość marki możesz zorganizować swój konkurs, który dodatkowo zwiększy ruch na Twoim stoisku – Ty zapewniasz nagrody, resztą zajmiemy się my! Dodatkowo możesz: zostać wystawcą Premium – 500 zł netto. 3 pierwszych wystawców gratis! uruchomić miniforum, za pomocą którego odpowiesz na pytania użytkowników – 500 zł netto zwiększyć zasięg kampanii odsłownej – cena zależna od wielkości promocji, preferencyjne warunki wykupić kampanię AdTaily – stała emisja boxa na 14 blogach parentingowych : emisja 3-dniowa, liczba odsłon – 900 tys, koszt – 750 zł netto emisja 7-dniowa, liczba odsłon – 2 mln, koszt – 1 700 zł netto Dla pierwszych trzech wystawców, którzy wykupią kampanię odsłonową 3-dniowa kampania AdTaily na witrynie gazeta.pl/edziecko wraz z przygotowaniem kreacji GRATIS!!!* *oferta u handlowca Slajd 13

Daj się odnaleźć ! Wizytówka firmy to najprostsza forma obecności na Internetowych Targach Twojego Dziecka Wizytówka zawiera podstawowe dane adresowe Wystawcy: pełna nazwa, adres, e-mail, fax, telefon, skype i numer gadu-gadu. Nie ma ograniczeń co do ilości wizytówek w zakładce kontakt. Wystawca ma zagwarantowaną obecność na stronie głównej Platformy w liście wystawców Logotyp firmy dodatkowo zwiększa rozpoznawalność Państwa firmy i oferty Koszt wizytówki – 300 zł netto logo Slajd 14

Wszystko dla Twojego dziecka w jednym miejscu! Unikalna możliwość zaistnienia w I edycji Internetowych Targów Twojego Dziecka - nowatorski i bardzo prestiżowy sposób prezentacji produktów w Internecie Obecność Klienta aż w 3 Pokojach Branżowych i dowolnej liczbie podkategorii (Pokój Branżowy: Pielęgnacja, Moda dziecięca, Edukacja itp) pozwoli Ci szerzej zaprezentować asortyment Skuteczna forma dotarcia do najbardziej pożądanej grupy docelowej – rodziców Blisko 3 tygodnie promocji obejmujące działania zarówno na samej platformie targowej, na witrynach Glossy Media, a także na innych serwisach dopasowanych do produktów Klienta Szeroka promocja wydarzenia obejmująca m.in. media Agory oraz inne media gwarantuje dużą odwiedzalność platformy Twoje Stoisko będzie widoczne także po zakończeniu Targów w domenie www.targitwojegodziecka.pl, do czasu następnej edycji Targów Możliwe wsparcie kreatywne oraz graficzne podczas tworzenia reklamy Pełna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa – na życzenie Klienta wysyłany jest raport końcowy podsumowujący kampanię Slajd 15

Terminy Zlecenia: do 10 maja 2010 r. Materiały: (artykuły sponsorowane, opis firmy, materiał wideo, dane do wizytówki): do 17 maja 2010 r. Akceptacja gotowych stoisk: do 26 maja 2010 r. Wybór pokoju branżowego następuje wedle branży, którą reprezentuje klient. Klient otrzymuje dostęp do specjalnego konta targowego, poprzez które jest w stanie modyfikować stoisko targowe oraz zamieszczone artykuły. Slajd 16

Zapraszamy do współpracy Glossy Media tel. 22 55 55 292 www.glossymedia.pl