Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
uczyć się języka angielskiego
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych między lekarzem a pacjentem
WIZUALIZACJA POJĘĆ ARYTMETYCZNYCH W EDUKACJI MAŁEGO DZIECKA
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
1 Jak przekonać pracodawcę by zatrudnił kobietę? Jolanta Czarniecka imię i nazwisko wykonawcy prezentacji grupa Prezentacja.
tel.: Marynino 28, Serock.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Program Rozwoju Sprzedaży
strategia marketingowa
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Szkolenie DRL – Część 5 Odpowiedź na potrzeby klienta.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Technik Organizacji Reklamy
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
PROBLEMY DECYZYJNE KRÓTKOOKRESOWE WYBÓR OPTYMALNEJ STRUKTURY PRODUKCJI
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Akademia Sprzedaży.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Witam na szkoleniu Colway
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Krzywa MACD i linia sygnalna
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
TECHNIK HANDLOWIEC.
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Commercial Consulting to firma doradcza, wspierająca każdy rodzaj biznesu. Gwarantujemy skuteczne i profesjonalne rozwiązania, wsparcie merytoryczne oraz.
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
#noname-kim jesteśmy?  Jesteśmy uczennicami XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku. Nasza firma jest projektem z ekonomii, naszą nauczycielką, a.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Marketing w Firmie.
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EDWARDA DEMBOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
Zapis prezentacji:

Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych Edycja 2015 Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting www.salamon.pl

Dlaczego nigdy dotąd naciski cenowe nie były tak silne? Czy handlowiec, szef sprzedaży, właściciel firmy może dziś z równą nonszalancją jak przed 2008 rokiem podchodzić do problemu ceny? Co trzeba umieć w dobie tak silnych nacisków?

Jak brzmi pierwsza zasada wszystkich negocjacji, zwłaszcza cenowych i dlaczego prawie nikt z handlowców jej nie przestrzega, tracąc przeciętnie od 3 do 5% marży już na samym początku?

A jak brzmi druga i zarazem ostatnia reguła negocjacji, w tym cenowych i dlaczego zdecydowana większość jej w ogóle nie stosuje i przychodzi bez gaci na spotkanie z klientem? Coś za Coś Wiesz, ile możesz ustąpić, ale czy masz dobry pomysł w zamian za co?

Dlaczego firmy sprzedające ceną przegrywają na rynku i ile trzeba mieć sposobów bronienia ceny, aby nie trafić do grupy skazanej na porażkę?

Dlaczego przeciętny klient używa dokładnie 4 obiekcji, a niektórzy wszystkie budują wokół ceny? Jak skutecznie przygotować się do tego, by je zbijać? Ile dobrych ripost i skutecznych sposobów oporu na obiekcje cenowe masz przygotowanych pod kątem jednej i tej samej rozmowy z klientem?

Opór cenowy ma przeróżny kształt werbalny Opór cenowy ma przeróżny kształt werbalny. Najlepsi tym się różnią od słabszych, że asortyment stosowanych przez nich metod jest nieporównanie większy niż u innych! Ciekawe ile różnych Ty stosujesz?

Jakich 21 sposobów najbardziej efektywnie zabezpiecza cenę i pozwala budować nadzwyczaj skuteczne riposty? Jak brzmią dokładnie te, których używają najlepsi handlowcy i negocjatorzy?

W jaki sposób po mistrzowsku zamiast ceną sprzedawać pokazywaniem różnic, nawet tam, gdzie sprzedajesz identyczny produkt jak konkurencja?

Co dokładnie znaczą obiekcje cenowe w poszczególnych etapach rozmowy handlowej i dlaczego należy się z nich cieszyć?

Skąd dokładnie wiedzieć, czy klient zgłaszając obiekcje mówi prawdę, czy blefuje? Kiedy klient kłamie, mówiąc, że konkurencja ma taniej lub, że przy takiej cenie nie kupi?

Jak nie mylić obiekcji z negocjacjami cenowymi i właściwie reagować na jedne i drugie?

Kiedy cena sprzedaje (?), a kiedy jej obniżanie sprawi, że stracisz klienta? Większość handlowców nie boryka się wbrew swoim mniemaniom z ceną, tylko z nieudolnością w pokazywaniu różnic, które tę cenę uzasadniają. Gdy klient ich nie widzi, liczy się tylko cena, ale gdy nie widzi nic poza ceną nie kupi, nawet, a często zwłaszcza, gdy handlowiec skupi się wyłącznie na cenie!

Jak efektywnie wykorzystać obiekcje, naciski i negocjacje cenowe do szybszego i skuteczniejszego zamykania transakcji?

Jakie techniki negocjacji cenowych są dziś najczęściej stosowane i jak się przed nimi bronić?

Jak błędy i problemy z ceną przekuć w skuteczną sprzedaż?

Czy Twoja sprzedaż nie zanadto wykorzystuje cenę, a może są lepsze metody, albo lepiej sprzedawać drożej?

Przekonaj się! 22.06.2015 w Suwałkach 23.06.2015 w Lublinie 24.06.2015 w Rzeszowie 29.06.2015 w Gliwicach 30.06.2015 w Zgierzu 22.07.2015 w Gdańsku 23.07.2015 w Olsztynie 27.07.2015 w Bydgoszczy 28.07.2015 w Szczecinie 29.07.2015 w Zielonej Górze 30.07.2015 w Poznaniu i na dwudniowych spotkaniach warsztatowych: 25.05.2015 i 31.07.2015 we Wrocławiu 25-26.06.2015 w Krakowie 01-02.07.2015 w Warszawie

Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz