Afiliacja w sieci… Czy bez sieci??.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Poznajmy się . MARKETING I PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE SEO, SEM, REKLAMA… Wojciech Kreft.
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Plan prezentacji Co to jest eye tracking.
Strategie Marketingowe w Internecie
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
Trendy w E-Commerce na świecie
1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.
Generujemy efekty prezentacja sieci MobiAds oferta dla wydawców i developerów.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Goldbach Audience – prezentacja firmy
„Jutro to dziś tyle, że jutro”
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
INTERNET W PRAKTYCE 10 zasad i nie tylko...
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Szkolenie – marketing produktów/usług
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Nowe media w promocji start-up
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
ABC ATL dla FMCG 19 marca 2014 r..
serwis rozrywkowy z bazą video
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
© 2007 AMX AMX ® Resource Management Suite ®. © 2007 AMX Confidential Rozwiązania sieciowe Video Konferencje Centra zarządzania Kino domowe Sale wykładowe.
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
RTB network Adexon 2014 Nowa firma, doświadczeni ludzie.
Strona 1 AdPortal | Senatorska 13/15, Warszawa | tel | fax: | | Warszawa,
1100 kont użytkowników 900 zasobów IT Systemy bazodanowe, poczta, etc. Support 20 kont serwisantów.
Więcej z emisji reklam internetowych
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Google AdWords.
Zintegrowane systemy informatyczne
Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Marketing w Internecie. Marketing internetowy to: ● Forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Więcej z emisji reklam internetowych
ZKM przypomnienie.
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
Czy na blogu da się zarobić, czyli słów parę o afiliacji
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Zapis prezentacji:

Afiliacja w sieci… Czy bez sieci??

Co to w ogóle jest ta afiliacja? Afiliacja (łac. affilatio – "usynowienie", "włączenie do rodziny") – zachowanie polegające na nawiązaniu i podtrzymaniu pozytywnych kontaktów i współpracy.

… a współcześnie? Z punktu widzenia psychologii afiliacja jest jedną z podstawowych potrzeb psychicznych człowieka, wyrażającą się w dążeniu do bycia razem z innymi ludźmi, przyłączenia się do osób i grup społecznych oraz poszukiwania ich akceptacji; jej zasadniczym źródłem jest potrzeba bezpieczeństwa.

Środowisko trackingowe / sieć affiliacyjna Klient Wydawca Środowisko trackingowe / sieć affiliacyjna Reklamodawca Uczestnicy afiliacji:

Schemat:

Polskie internety Kontent Afiliacja Display Mailing Remarkering Retargeting RTB Ruch motywowany Google

Kto u nas robi afiliację?

Jak to wszystko pomierzyć? Display Portale horyzontalne Portale tematyczne RTB Sieci afiliacyjne Ruch motywowany Google Remarketing Mailing Mailing CPL Mailing CPM Email remarketing RAPORT

Modele rozliczeniowe (nie tylko) w afiliacji. FF (Flat Fee) - na określony czas CPM (Cost Per Mille) - na tysiąc wyświetleń / zdarzeń (np. wysłanych maili) CPC (Cost Per Click) - za kliknięcie (zwykle unikalne) CPL (Cost Per Lead) – za wypełnienie formularza CPS (Cost Per Sale) – za sprzedaż CPA (Cost Per Action) – za inna zdefiniowaną akcję

CPS CPL CPC OPTYMALIZACJA

Wydawcy

Pareto 20 % 80%

Co robimy? PRZYGOTOWANIE TRACKING KONFIGURACJA INTEGRACJA ROZWIAZANIA NIESTANDARDOWE PRZEKAZ REKLAMOWY FORMY REKLAM MODELE ROZLICZENIOWE WYDAWCY TESTY PRZED STARTEM OPTYMALIZACJA KONTROLA RUCHU WSPARCIE WYDAWCÓW REKLAMACJE INFORMACJA RAPORTOWANIE NOWE ŹRÓDŁA RUCHU NOWE ROZWIAZANIA MARKETINGOWE ROZLICZENIA RAPORTOWANIE DO REKLAMODAWCY RAPORTOWANIE DO WYDAWCY ROZLICZANIE WYPŁATY KOREKTY WSPARCIE DLA NOWYCH WYDAWCÓW NIESTANDARDOWE ROZWIĄZANIA

Kierunek rozwoju Własny program partnerski Kampania w wielu sieciach (black-box) Kampania w jednej sieci (z funkcjonalnością kontenera) Dostęp manager’ski Własny program partnerski

Jaką technologię wybrać?

Funkcje 1st and 3th party tracking API Deduplication Fingerprint Post View Tracking CPM / CPL / CPS / CPA Real-time stats Instalation on server Cross Device Tracking SubID tracking Multi-Level Access White Label Partner Tree Attribution Modeling Mobile App Link Cloaking Fraud Protection GeoIP "One-click" accounting Container / 3rd party network implementation

Nasz Wybór

Czyli z siecią czy bez sieci?

Ciekawostka: eyetracking

Dziękujemy