OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Oferta dzienników regionalnych
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel
Niestandardowe formy reklamowe
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
EGospodarka.pl.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Kanał tematyczny HOME & GARDEN dociera do użytkowników szukających informacji o urządzaniu wnętrz, meblach, remontach, budowie i nieruchomościach. Siłą
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Portal dla zarządzających firmą i biurem Warszawa, kwiecień 2015.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Zapis prezentacji:

OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym Warszawa, maj 2014 r.

GRUPA WIRTUALNA POLSKA Pozycja rynkowa

17,2 14,9 12,8 12,4 NR 1 WŚRÓD PORTALI (REAL USERS) GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP Zasięg 81% 17,2 Zasięg 71% 14,9 MLN RU MLN RU 12,8 12,4 MLN RU MLN RU GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL Zasięg 59% Zasięg 60% Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

3,2 2,9 1,1 0,9 NR 1 WŚRÓD PORTALI (ODSŁONY) MLD ODSŁON MLD ODSŁON MLN ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

GRUPA WIRTUALNA POLSKA NR 1 W POCZCIE E-MAIL 12,5 ** MLN KONT 5,1 MLN RU GRUPA GOOGLE 8,6 MLN RU 4,4 MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl **dane wewnętrzne, luty 2014

10 8,8 7,2 2,4 8,6 NR 1 W KLUCZOWYCH KATEGORIACH TEMATYCZNYCH STYL ŻYCIA MLN RU 8,8 KULTURA I ROZRYWKA MLN RU 7,2 NOWE TECHNOLOGIE MLN RU 2,4 PRACA MLN RU 8,6 KOMUNIKACJA MLN RU Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

414 MLN ODSŁON 337MLN ODSŁON 333 MLN ODSŁON 136 MLN ODSŁON NR 1 W MOBILE GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 414 MLN ODSŁON 337MLN ODSŁON 333 MLN ODSŁON 136 MLN ODSŁON 7,1 MLN GODZIN GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 6,6 MLN GODZIN 4,4 MLN GODZIN 2,5 MLN GODZIN Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

OFERTA REGIONALNA Skuteczna kampania na lokalnym rynku

POZYCJA RYNKOWA GRUPY WP* W REGIONACH (RU) Pod względem liczby użytkowników jesteśmy numerem 1 w prawie wszystkich województwach: dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie 1 1,1 mln 1 618 tys. 1 700 tys. 1 568 tys. 1 1 mln 1 2,4 mln 1 1,5 mln 1 437 tys. 1 1,2 mln 1 982 tys. 1 994 tys. 1 410 tys. 1 529 tys. 1 1,9 mln 1 873 tys. 2 1,4 mln *Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl Źródło: Megapanel PBI/Gemius/ Luty 2014

OFERTA REGIONALNA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWE Kampanie geotargetowane: display, mailing, wideo Getargetowane dniówki i artykuły sponsorowane na wybranych serwisach Grupy WP Linki sponsorowane na stronach głównych portali WP i o2 w module „Wiadomości lokalne” Dedykowane klientom lokalnym formaty reklamowe na wybranych serwisach Grupy WP Stała obecność reklamowa na lokalnych serwisach tj. wiadomości.wp.pl/polska_lokalna oraz Wawalove.pl Sponsoring lokalnej prognozy pogody na pogoda.wp.pl/polska DODATKOWE DZIAŁANIA Pomoc w przygotowaniu prostej kreacji mailingowej Doradztwo z zakresu reklamy online

GEOTARGETOWANIE KAMPANII ZAŁOŻENIA Geolokalizacja użytkownika na podstawie numeru IP Kryteria geotargetowania: miasta, województwa, państwa Wykorzystanie geolokalizacji w kampanii typu: display, mailing, wideo Możliwość łączenia geolokalizacji z targetowaniem demograficznym i behawioralnym reklamy Dopłata +50% za geotargetowanie do CPM formatu reklamowego (display, mailing, wideo) NOWOŚĆ W OFERCIE Geotargetowane dniówki i artykuły sponsorowane na wybranych serwisach Grupy WP

STRONA GŁÓWNA WP.PL LINK SPONSOROWANY Geotargetowanie na województwo Link tekstowy o długości do 35 znaków ze spacjami, oznaczony jako „reklama” Emisja na stronie głównej WP.PL w module redakcyjnym „ Wiadomości lokalne” Emisja przez 7 dni w modelu Flat Fee

STRONA GŁÓWNA WP.PL BOKS REGIONALNY NA SG WP.PL Geotargetowanie na województwo Emisja na stronie głównej WP.PL, w lewej kolumnie strony na wybranej pozycji: prawa, środkowa, lewa. Emisja przez 7 dni, w modelu Flat Fee Boks graficzno-tekstowy o wymiarach 210x140 px, waga 20 Kb

STRONA GŁÓWNA WP.PL PASEK POD WIDGETEM POGODA NA SG WP.PL Targetowanie tylko na województwo Obecność w postaci paska pod widgetem pogodowym Reklama emitowana wyłącznie użytkownikom, którzy w widgecie na SG WP.PL mają ustawione wybrane przez klienta miasto (targetowanie na Województwo) Po kliknięciu w pasek użytkownik zostaje przekierowany do strony www klienta Obecność FF na 1 dzień, 1 tydzień

SERWISY LOKALNE GRUPY WP MOŻLIWOŚCI REKLAMOWE Emisja na serwisach lokalnych wiadomości.wp.pl/polska_lokalna oraz Wawalove.pl Geotargetowanie na miasta, województwa Emisja kampanii typu display w modelu CPM oraz Flat Fee Dostępne formaty: Double Billboard, Triple Billboard, Halfpage, Rectangle, Artykuły sponsorowane Możliwość emisji kreacji z wideo (Video Ad)

FORMATY DEDYKOWANE BOKS REGIONALNY / WIZYTÓWKA 300x100 px BOKS REGIONALNY / WIZYTÓWKA Geotargetowanie na województwa Boks graficzny o wymiarach 300x100 px, waga 20 kB Emisja z cappingiem 3/UU na dzień, na wybranych serwisach* Grupy WP 300x100 px *Serwisy: DietaSOS, iButik, Kowbojki, Samosia, Sfora, Smog, Snobka, Sportfan, Hotmoney, Autokrata, Kimono, film.wp.pl, gry.wp.pl, horoskop.wp.pl, pogoda.wp.pl, praca.wp.pl, teleshow.pl, czat.wp.pl, komediowo.pl

SPONSORING SERWISU POGODA.WP.PL ZASADY WYŚWIETLANIA KAMPANII Reklama targetowana na miasta i województwa, wyświetlana użytkownikom, którzy: - widzą pogodę dla wybranego miasta wg automatycznego ustawienia po IP - ręcznie wybrali interesujące ich miasto Lista dostępnych miast: http://pogoda.wp.pl/miasta.html

SPONSORING SERWISU POGODA.WP.PL PASEK W GÓRNYM MENU WIDGETU Reklama targetowana na konkretne miasto lub województwo Belka reklamowa (jpeg, gif lub swf) w pasku pod menu głównym serwisu, po prawej stronie zakładki o nazwie Klimat (kliknięcie przekierowuje do strony www klienta) Obecność Flat Fee na tydzień lub miesiąc

SPONSORING SERWISU POGODA.WP.PL FLOATING SKY Reklama targetowana na konkretne miasto lub województwo Moduł pozwalający na obecność reklamową 3 firm w lewej kolumnie Zajawki w postaci statycznego zdjęcia i linku, po kliknięciu użytkownik trafia na stronę www klienta Rotacja boksów w przypadku jednoczesnej emisji kreacji kilku klientów lub dopłata za stałą obecność na pierwszym miejscu Obecność Flat Fee na tydzień lub miesiąc

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Biuro Reklamy Grupy Wirtualna Polska Ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa reklama@wp-sa.pl www.reklama.wp.pl „Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie treści zamieszczone w niniejszym dokumencie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Wirtualnej Polski S.A. oraz przedmiot praw autorskich lub/i licencji przysługujących Wirtualnej Polsce S.A. lub/i innym osobom i podlegają ochronie prawnej wynikającej w szczególności z ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zwielokrotnianie  lub/i rozpowszechnianie lub/i inne wykorzystywanie niniejszego dokumentu lub jakiejkolwiek jego części, bez względu na sposób lub formę tego zwielokrotnienia lub/i rozpowszechniania lub/i wykorzystania, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wirtualnej Polski S.A.”   „Dokument niniejszy nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny.”