Układ dwójkowy, cyferki, cukierki. cukierki, cyferki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

I część 1.
Pole i obwód figury – przypomnienie i utrwalenie wiadomości
Adresowanie IP c.d. (tworzenie podsieci)
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
Rozpoznajemy wielokąty.
Systemy liczbowe w architekturze komputerów materiał do wykładu 1/3
SYSTEMY LICZBOWE.
PROCENTY I PROMILE.
10 grudnia 2007 Ferie z Matematyką i Fizyką 12 – 14 styczeń 2008.
KLASA: czwarta TEMAT: Rozwiązywanie zadań z zastosowaniem pisemnego mnożenia i dzielenia przez liczby jednocyfrowe. OPRACOWAŁA: mgr Marzena Dura.
PROGRAM ROLNOŚRODOWISKOWY ( PŁATNOŚCI ROLNOŚRODOWISKOWE )
Zapis informacji Dr Anna Kwiatkowska.
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Transformacja Z (13.6).
Opracowała: Justyna Piegat
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Systemy liczbowe.
Moje rozmowy z Krygowską
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2009
Ułamki dziesiętne – powtórzenie
Przygotował: Marcin Horak
Zadania o ułamkach zwykłych - powtórzenie wykonała Lidia Bissinger
Mnożenie i dzielnie liczb dziesiętnych
Dzieje liczby.
Pogoda w Bytomiu r. Obserwacje i zapis danych: Daria Kula
Sekwencyjne bloki funkcjonalne
Podatki i opłaty lokalne na 2012 rok
Grupowe ubezpieczenie emerytalne POGODNA JESIEŃ - część inwestycyjna
Cechy podzielności liczb
Nauka hiszpańskiego.
Jednostki w informatyce i system binarny (dwójkowy)
System dwójkowy (binarny)
Dane INFORMACYJNE Gimnazjum nr 2 im. Andrzeja Prądzyńskiego we Wrześni 98_63_mf_g1 Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Polanowie 98_49_mf_g1 Opiekuowie:
Systemy liczbowe.
Ciekawostki o liczbach
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Sytuacja synoptyczna: Rejon pod wpływem chłodnego frontu atmosferycznego przemieszczającego się na E. Zachmurzenie: 7-4/8 Cu Sc , później
Systemy Liczenia - I Przez system liczbowy rozumiemy sposób zapisywania i nazywania liczb. Rozróżniamy: pozycyjne systemy liczbowe i addytywne systemy.
Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki 1 P Profilaktyczne badania mammograficzne i cytologiczne - Województwo Zachodniopomorskie Lek. med. Adam Kowalik –
- powtórzenie wiadomości
Ile to kosztuje? Cz. II.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Matematyka i nasz język ojczysty
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
PROCENTY %.
Oś liczbowa Zaznaczanie liczb naturalnych na osi liczbowej
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Ułamki Dziesiętne.
Co to jest liczba mieszana?
Działania w systemie binarnym
Czytanie ułamków to nic trudnego:
ÓSEMKOWY SYSTEM LICZBOWY
Kalendarz 2020.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Wstęp Tą krótką prezentacją chcemy Wam pokazać jak ważna i przydatna może być matematyka dla każdego z nas w naszym codziennym życiu.
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Rozpoznajemy wielokąty.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
Zapis prezentacji:

Układ dwójkowy, cyferki, cukierki

cukierki, cyferki

jeden

dwa

cztery

osiem

szesnaście

trzydzieści dwa

sześćdziesiąt cztery

sto dwadzieścia osiem

dwieście pięćdziesiąt sześć

pięćset dwanaście

tysiąc dwadzieścia cztery

dwa tysiące czterdzieści osiem

pięć

dziesięć

dwadzieścia

czterdzieści

osiemdziesiąt

sto =

25 razy dwa razy dwa

sto razy dwa =

dwieście + sto

25 i 100

25 i 100 i 800

25 i 100 i 800 i 1600

Ile to jest?

260+40

tysiąc

1000

Ile to jest?

x + 1

?

?

?

?

?

?

?

No i co to było?

3(1001) = 3 (8 + 3)

9(2 + 1)

7 × 3 = 7(1 + 2)

7 razy 3

7 razy 3 = 21

21

17 + 4

3 21 7

Ile to jest?

Ugrupowanie w sensie Piażeta (Piaget) Pole działania, takie że Do każdej akcji jest akcja odwrotna, która kasuje efekt tej do której jest odwrotna (Do każdej akcji jest akcja „wróć”) Rachowanie pionkami na kratce jest ugrupowaniem Rachowanie z kalkulatorem w ręku jest ugrupowaniem Rachowanie pisemne w zeszycie nie jest ugrupowaniem, zapis jest trwały