Tworzenie wątków w Javie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wstęp do strumieni danych
Advertisements

Klasy abstrakcyjne i interfejsy
Programowanie wielowątkowe
Jarosław Kuchta Monitory.
Mgr inż.Marcin Borkowski Podstawy Java Krótkie wprowadzenie dla studentów Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania
Programowanie obiektowe
Dzisiejszy wykład Wyjątki.
Programowanie obiektowe PO PO - LAB 4 Wojciech Pieprzyca.
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe
Programowanie obiektowe PO PO - LAB 3 Wojciech Pieprzyca.
Tworzenie i obsługa programów – przykład 3 uwagi cd. Wykorzystując różne klasy biblioteki języka Java należy pamiętać w jakim pakiecie się znajdują. Wszystkie.
Sposoby implementacji asocjacji
Dziedziczenie wieloaspektowe
Programowanie Obiektowe w Javie (c.d.)
Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski
Programowanie obiektowe w Javie
Podstawy języka Java Nguyen Hung Son Uniwersytet Warszawski.
Marcin Pamuła Mateusz Stefek
OOPC++ - wstêp, klasy1 Klasy Do struktury można dołączyć operacje działające na jej polach. struct date { int day, month, year; void set (int d, int m,
Licznik template<class Count_Type> class Count { public:
Programowanie wielowątkowe
Multimedia Obrazy i dźwięki w apletach Javy, praca z tekstem, zdarzenia od myszki, obsługa wyjątków w Javie, aplety z wątkami, animacja poklatkowa.
Programowanie sieciowe w Javie
Gniazda komunikacji sieciowej w języku Java
Plan Prezentacji Wczytywanie grafiki Wyświetlanie obrazów
Java – programowanie obiektowe
142 JAVA – sterowanie i wątki public class A20 extends javax.swing.JApplet implements ActionListener { private int licznik = 0; private JTextField t =
Język Java Wielowątkowość.
Projektowanie warstwy serwera Spring MVC - uzupełnienie.
Pakiety w Javie Łukasz Smyczyński (132834). Czym są pakiety? Klasy w Javie są grupowane w pewne zbiory zwane pakietami. Pakiety są więc pewnym podzbiorem.
Programowanie obiektowe III rok EiT
Programowanie urządzeń mobilnych – wykład IV
Java 3 MPDI Programowanie obiektowe W7. import java.io.*; public class X { // kontrukcja throws – określenie jakie wyjątki może dana metoda // sygnalizować
PIO 3_2, Zofia Kruczkiewicz1 Wykład 3 – część druga Iteracyjno-rozwojowy cykl oprogramowania 3.
Tworzenie aplikacji mobilnych
Automatyka i Robotyka Systemy czasu rzeczywistego Wykład 4.
Tworzenie aplikacji mobilnych
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
JAVA c.d.. Instrukcji wyboru SWITCH używamy, jeśli chcemy w zależności od wartości pewnego wyrażenia wykonać jeden z kilku fragmentów kodu. Jest to w.
Programowanie obiektowe III rok EiT dr inż. Jerzy Kotowski Wykład IX.
Andrzej Repak Nr albumu
Seminarium problemowe
Co jeszcze mógłby wymyślić Einstein gdyby znał applety Javy? Dolnośląski Festiwal Nauki i Techniki Wrocław 2005.
Programowanie obiektowe Wykład 7 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/20 Dariusz Wardowski.
Programowanie obiektowe Wykład 6 dr Dariusz Wardowski, Katedra Analizy Nieliniowej, WMiI UŁ 1/14 Dariusz Wardowski.
Java 3 MPDI Programowanie obiektowe W5. Java - obiektowy język programowania stworzony przez firmę Sun Microsystems. Java jest językiem tworzenia programów.
  ELEMENTY JĘZYKA JAVA komentarze w Javie, słowa kluczowe i operatory, proste typy danych, tablice, podstawowy zestaw instrukcji.
OCPJP Inner classes.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Responsywne aplikacje w Windows 8 i.NET 4.5 Jakub Binkowski.
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Przeładowanie operatorów Robert Nowak.
PROGRAMOWANIE W JAVA Informatyka Stosowana – ROK II / III Laboratoria mgr inż. Krzysztof Bzowski.
Programowanie sieciowe w Javie Michał Kuciapski
Model współbieżności w Javie autor: Grzegorz Szuba.
Model współbieżności w Javie
Uniwersytet Łódzki Wydział Matematyki i Informatyki, Katedra Analizy Nieliniowej Programowanie wielowątkowe w Javie Wykład 9 mgr inż. Michał Misiak.
Programowanie sieciowe w Javie Michał Kuciapski
Object-relational mapping (aka O/RM, ORM, and O/R mapping)
Biblioteki graficzne: Swing, AWT, SWT
InMoST, Java – przykładowa aplikacja Bartosz.Michalik
Android WYKŁAD 4. Agenda Bazy danych – SQLite Zestawienie mapowania w LiteORM Wyświetlanie danych w ListView Pobieranie danych z sieci – Volley Zapytania.
Programowanie Obiektowe – Wykład 6
Wątki, programowanie współbieżne
(według:
Klasy wewnętrzne. Praktyka użycia interfejsów i klas wewnętrznych
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
Zastosowanie tzw reaktywności w aplikacjach.
Informacje ogólne Mgr Inż. Jerzy Orlof
Informacje ogólne Mgr Inż. Jerzy Orlof
Zapis prezentacji:

Tworzenie wątków w Javie Mgr Inż. Jerzy Orlof

Kompilacja Kompilacja: Javac nazwa_pliku.java Uruchomienie: Java nazwa_pliku

Tworzenie wątku - rozszerzenie klasy Thread class Thr extends Thread { private int numer; Public Thr(int number) { System.out.println(”nowy watek”); }

Metoda run() Operacje wykonywane przez wątek są umieszczone w metodzie run() w klasie wątku. public void run() { for (int i = 0; i <= 5; i++) { System.out.println(i); }

Uruchamianie wątku Wątek uruchamiamy metodą „start()” NewThr[i] = new Thr(…..).start();

Oczekiwanie na zakończenie wątku join() powoduje że wątek oczekuje na zakończenie pracy innego wątku for (int i = 0; i < NUM_THREADS; i++) { try { NewThr[i].join(); } catch (InterruptedException e) {} }

znak[i][j] = (rand.nextInt(94) + 33);